رکورد تاریخی قیمت AVAX

ثبت رکورد تاریخی قیمت AVAX | آوالانچ (AVAX) از شیبا اینو (SHIB) پیشی گرفت

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمز ارز آوالانچ (AVAX) پس از افزایش بیش از 14 درصدی در 24 ساعت گذشته، اکنون بین دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در لیست رمز ارزها برتر بازار از نظر مارکت کپ قرار گرفته است. در این خبر به بررسی ثبت رکورد تاریخی قیمت AVAX می پردازیم.

ثبت رکورد تاریخی قیمت AVAX

رکورد تاریخی قیمت AVAX

رکورد تاریخی قیمت AVAX

ارز آوالانچ (AVAX)، توکن اصلی پلتفرم قراردادهای هوشمند با همین نام، در ساعت 8:03 صبح به وقت UTC در صرافی بایننس به بالاترین قیمت خود در طول تاریخ یعنی 138 دلار افزایش یافت. البته این ارز در حال حاضر در حال ثبت رکورد جدیتری می باشد.

«قاتل اتریوم» که این لقب را به عنوان یکی از مهم ترین رقیبان لایه یک اتریوم به خود اختصاص داده است، اکنون از نظر ارزش بازار از میم کوین شیبا اینو پیشی گرفته و جایگاه یازدهم را در وب‌سایت رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال یعنی کوین مارکت کپ به خود اختصاص داده است.

Avalanche اکنون پس از افزایش بیش از 14 درصدی در طی 24 ساعت در آستانه خارج کردن دوج کوین از میان 10 رمز ارز برتر نزدیک شده است. 

این درحالی است که حجم خرید ارز آوالانچ می تواند قیمت این رمز ارز را به اوج های قیمتی جدیدی برساند.

محرک صعودی آوالانچ 

قیمت AVAX از زمانی که مدیر عامل Ava Labs به نام Emin Gün Sirer اعلام کرد که در 16 نوامبر با شرکت حسابداری “Big Four” همکاری می کند، افزایش یافته است.

اوایل نوامبر امسال، حامیان Avalanche نیز صندوق جدیدی به نام بلیزارد راه‌اندازی کردند که سرمایه‌گذاری چشمگیر 220 میلیون دلاری را از مشارکت‌کنندگانی مانند Three Arrows Capital، Dragonfly Capital و CMS Holdings دریافت کرد.

علاوه بر این، تتر، برترین استیبل کوین، چهارشنبه گذشته از پشتیبانی از بلاک چین آوالانچ خبر داد.

این اخبار فاندامنتال مثبت در کنار افزایش فعالیت‌های درون‌ زنجیره‌ای این شبکه و اضافه‌شدن معاملات آن به بازار بخش آمریکایی صرافی بایننس، باعث رالی صعودی قیمت این رمز ارز شده اند.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT