تحلیل قیمت شیبا

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU) در تاریخ ۲۱ نوامبر

زمان مطالعه 2 دقیقه

همانطور که اطلاع دارید، توکن SHIB با آغاز فصل پاییز، یک روند صعودی عالی را شروع کرد و توانست در این مسیر، از سقف قیمت خود که در ماه مه (اردیبهشت) شاهد آن بود عبور کند. اما با ادامه نوسانات قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، در کنار دیگر رمز ارزها، قیمت شیبا اینو (SHIB) هم با کاهش روبرو شد و سوالی که در ذهن سرمایه گذاران ایجاد کرد این است که آیا این شت کوین می تواند به روزهای اوج خود بازگردد؟ در این خبر به تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU) می پردازیم.

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

در مورد تحلیل قیمت SHIB در 20 نوامبر (29 آبان) باید گفت که با توجه به زمان انتشار این مطلب در یوتودی، در بازه 24 ساعته اخیر، SHIB توانسته است با رشد 12 درصدی، بیشترین افزایش را در بین 20 رمز ارز برتر بازار به خود اختصاص دهد.

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

بعد از یک جهش چشمگیر در آغاز روز، تحرکات قیمت کمی آرام گرفت و معاملات SHIB در حال حاضر با قیمت 0.000046 دلار انجام می گیرد. حجم معاملات نیز کاهش یافته است و این به معنی احتمال ضعیف مبنی بر یک جهش دیگر می باشد.

در این شرایط، محتمل ترین سناریو این است که معاملات در محدوده با بیشترین میزان نقدینگی یعنی در 0.00004870 دلار انجام گیرد.

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

بر روی نمودار روزانه، SHIB سطح مقاومت در 0.000050 دلار را مورد آزمایش قرار داد و بعید به نظر می رسد که از محدوده قیمتی فعلی خود کاهش داشته باشد. اگر تا پایان روز این وضعیت تغییر نکند، احتمال افزایش قیمت وجود خواهد داشت.

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

تحلیل قیمت شیبا (SHIB INU)

از نقطه نظر بلند مدت، فتیله های بلندی در نمودار هفتگی وجود دارد و این بدین معنی است که خریداران، یک بار دیگر در حال خرید در زمان افت قیمت ها می باشند. بنابراین حجم معاملات فروش در حال کاهش است که از ضعف فروشندگان خبر می دهد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT