کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم ؟ | بررسی شت کوین های آینده دار

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگرچه بیت کوین، اتریوم، سولانا و رمز ارزهای پشتوانه دار و برتر بازار مطمئن ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه هستند، ولی بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که رشد های چند درصدی این ارزها برای آنها کافی نیست و بیشتر به دنبال گزینه هایی هستند که درصد های بالاتری از سود را در مدت زمان کوتاه برای آنها فراهم کند. این همان دلیلی است که ممکن است شما را نیز به سمت جستجو برای شت کوین های آینده دار سوق داده باشد. در این مقاله به بررسی پاسخ به سوال کدام شت کوین بخریم ؟ می پردازیم.

کدام شت کوین بخریم ؟

پیش از هر چیزی اجازه دهید اشاره کوچکی به ماهیت شت کوین ها و ویژگی این دارایی ها داشته باشیم.

شت کوین به رمز ارزی گفته می شود که پشتوانه و هدف خاصی ندارد و هیچ پروژه یا تیم قوی ای از آن پشتیبانی نمیکند. برخی از شت کوین ها با شوخی وارد بازار می شوند و برخی از سایر رمز ارزهای موفق الهام میگیرند.

از نظر فنی و منطقی شت کوین های آینده دار وجود ندارند. چون وقتی این دارایی ها برنامه ای برای توسعه و یا دستیابی به اهداف خاصی ندارند، پس آینده ای نیز ندارند. اما حقیقت با منطق هم سو نیست.

در طول سال ها شاهد رشد های انفجاری برخی از شت کوین ها بوده ایم که حتی در ارزهای پشتوانه دار و قوی بازار نیز مشاهده نشده بود. پس بله میتوان شت کوین های آینده داری را که فرصت های کسب سود چند صد درصدی و حتی چند هزار درصدی را برای شما فراهم میکنند.

معرفی شت کوین های آینده دار

اما در این بین، آنچه بیشتر توجه افراد را به خود جلب کرده است، آشنایی شت کوین های آینده دار یا به اصطلاح، شت کوین های انفجاری می باشد. به این معنی که پس از خرید شت کوین هر آن ممکن است یک جهش ناگهانی در قیمت آنها رخ دهد. در این بین برخی از این shitcoin های آینده دار عبارتند از:

  • Dogecoin
  • Shiba-Inu
  • Safemoon
  • Hoge
  • Elongate
  • Dogedash
  • Bany Doge
  • Daddy Doge
  • Doge Elon Mars
  • Kickpad

اما از بین همین موارد نامبرده هم، برخی از آنها امید بیشتری مبنی بر جهش های ناگهانی قیمت در دل سرمایه گذاران باز کرده اند.

دوج کوین (Doge)

در آخرین روزهای سال 2013 DOGE روانه بازار شد و هدف آن چیزی غیر از یک شوخی و یا به تمسخر گرفتن BTC نبود، اما چنان در دل طرفداران جا باز کرد که امروز جزو یکی از بهترین میم کوین های بازار است.

شاید دسته بندی دوج کوین در میان شت کوین با در نظر گرفتن اینکه این رمز ارز بلاک چین اختصاصی خود را دارد درست نباشد، اما بسیاری با توجه به پیدایش بی هدف و بی کاربرد آن بر اساس یک شوخی آن را در گروه شت کوین ها دسته بندی میکنند.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

از جمله موارد بسیار تاثیر گذار در نوسانات قیمت DOGE توییت های حمایتی از جانب ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، بوده است.

پیشنهاد می شود برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال صفحه خرید و فروش دوج کوین (DOGE) را مطالعه فرمایید.

شیبا اینو (SHIB)

از دیگر شت کوین های آینده دار که بخصوص در سال 2021 سر و صدای زیادی به پا کرد ارز SHIBA-INU با نماد اختصاری SHIB می باشد.

از آنجایی که پذیرش رمز ارزها از جانب صرافی های بزرگ معمولاً تاثیر بزرگی در قیمت آنها دارد، این رمز ارز هم بنا به تقاضا بالا از سوی کاربران، توانست با قرارگیری در لیست صرافی بزرگ بایننس , و افزایش حجم معاملات خرید و فروش شیبا اینو ، یک افزایش قیمت چشمگیر را رقم بزند و طرفداران این توکن را به آینده ارز شیبا اینو خوش بین تر کند.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

سیف مون (SafeMoon)

از دیگر شت کوین های انفجاری با پتانسیل بالا، می توان به SafeMoon اشاره کرد. اخیراً کانون توجه ها به سوی این کوین تا حد زیادی افزایش یافت و یک اصلاح قیمت را برای آن به همراه داشت، اما به لطف استراتژی قوی و پشتیبانی خوب آن، می توان با صعود بازار، نسبت به پیشرفت آن هم امیدوار بود.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

دوج ایلان مارس (ELON)

دوج ایلان مارس (ELON) یکی از پر بازده ترین شت کوین ها در سال 2021 بود که پیش بینی می شود در سال های آتی به ویژه 2022 نیز به سود آوری های انفجاری خود ادامه دهد. دوج ایلان مارس که نام خود را از دوج کوین و حامی اصلی آن ایلان ماسک الهام گرفته است به عنوان یکی از شت کوین های آینده دار بازار شناخته می شود.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

بیبی دوج (BABYDOGE)

بیبی دوج (BABYDOGE) که برخی از آن با نام بیبی دوج کوین نیز یاد می کنند در اوج هیاهوی دوج در سال 2021 به بازار معرفی شد و علت جلب توجه آن شیلینگ و تبلیغات ایلان ماسک درباره این شت کوین در توئیتر بود.

بیبی دوج که به جای هدف زیر بنایی تنها به دلیل لطافت خود به محبوبیت دست پیدا کرده است به عنوان یکی از شت کوین های آینده دار شناخته می شود که در طول ماه های اخیر پامپ های متعددی را تجربه کرده است.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

ددی دوج (DaddyDoge)

ددی دوج (DaddyDoge) یک عضو دیگر از خانواده بزرگ دوج کوین است. این رمز ارز نیز توسط ایلان ماسک در دادگاهی که برای شرکت تسلا با آن درگیر بود در سال 2021 معرفی و تبلیغ شد.

کدام شت کوین بخریم

کدام شت کوین بخریم

ددی دوج یک نقشه راه منتشر کرده است که نشان میدهد هدف آن در فاز چهارم و نهایی پروژه دستیابی به مارکت کپ 1 میلیارد دلاری است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT