تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم | بررسی روند افزایشی قیمت اتریوم در روزهای گذشته

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اتریوم در چند هفته گذشته در یک روند صعودی قرار داشته است و رکوردهای تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است. تریدرها و سرمایه‌گذاران خود را برای افزایش پایدار ETH آماده کنند، زیرا به نظر نمی‌رسد حرکت صعودی این رمز ارز به این زودی ها به پایان خود نزدیک شود. در این خبر به تحلیل تکنیکال اتریوم می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم

اگرچه شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که قیمت اتریوم اخیراً در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است، اما گاوها همچنان از سطح حمایت حیاتی محافظت می کنند زیرا این سطح فرصت سودآوری قبل از شروع مجدد کشف قیمت اتریوم را برای آنها فراهم میکند.

تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم

افزایش قیمت اتریوم تازه شروع شده است

اتریوم همچنان به رشد خود ادامه می دهد در حالی که برخی از تحلیلگران بر این باورند که بزرگترین آلت کوین بازار از نظر مارکت کپ تا قبل از پایان سال به 8000 دلار خواهد رسید.  این تارگت قیمتی ممکن است زیرا به نظر نمی رسد که رالی اتریوم در کوتاه مدت قصد عقب نشینی داشته باشد و این به لطف حمایت گسترده بازار که از روند فعلی حمایت می کند، می باشد.

با این حال، باید به سرمایه گذاران هشدار داده شود که اندیکاتور RSI در حال تصحیح از منطقه اشباع خرید است که نشانه ای از عزم خرس ها برای کاهش قیمت اتریوم می باشد.

قیمت اتریوم پشتیبانی حدود 4610 دلار را کشف کرده است که بالاتر از اوج قیمتی این رمز ارز 12 می است. در چند روز گذشته فشار فروش اتریوم باعث شد قیمت چندین بار تلاش کند تا از این سطح عبور کنند، اما گاوها به شدت از این حمایت دفاع کرده اند.

در حال حاضر، به نظر می رسد اتریوم در حال تثبیت است. تا زمانی که گاوها اتریوم را بالاتر از سطح حمایت 4610 دلار نگه دارند، انتظار داشته باشید که توکن از این نقطه به بالاترین سطح تاریخ دیروز یعنی حدود 4879 دلار برسد و سعی کند بر مانع 5000 دلاری غلبه کند. پس از دستیابی به اوج های تاریخی توسط بیت کوین و اتر در روز گذشته لیست قیمت ارز دیجیتال شاهد اصلاح گسترده و ناگهانی بود.

تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم

نزولی شدن قیمت اتریوم

ممکن است همه چیز برای گاوها خراب شود و قیمت اتریوم شروع به عقب نشینی از هدف 5000 دلاری کند.

اگر اتریوم به زیر سطح حمایت 4610 دلار سقوط کند، بدون شک در حدود سطح 4392 دلار و خط روند رو به رشد که خط حمایت پویا نمودار این رمز ارز است، پشتیبانی پیدا کند.

خط روند رو به رشد قبلاً دو بار با موفقیت از قیمت اتریوم پشتیبانی کرده است و هر بار زمانی بوده است که اتریوم برای رسیدن به یک اوج تاریخی یا ATH جدید کاهش قیمت داشته است و پس از آن رالی صعودی شکل گرفته است. اگر اتریوم از این خط روند نزول کند، انتظار می رود 4275 دلار در کوتاه مدت از قیمت حمایت کند و گاوها وضعیت را دوباره ارزیابی کنند.

منبع: کوین گپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT