پرداخت با شیبا در Newegg

پرداخت با شیبا در Newegg | به زودی امکان پرداخت با شیبا در شرکت Newegg فراهم می شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

پلتفرم تجارت الکترونیک نیو اگ (Newegg) در حساب توییتر این کمپانی در روز جمعه اعلام کرد که SHIB به زودی به روش های پرداخت این شرکت بزرگ تبدیل خواهد شد. در این خبر فوری به بررسی فراهم شدن امکان پرداخت با شیبا در Newegg می پردازیم.

پرداخت با شیبا در Newegg

Newegg یکی از تجارت های آنلاین متمرکز بر فناوری پیشرو، در آمریکای شمالی می باشد که خدمات آن در اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه هم در دسترس می باشد.

پلتفرم این کمپانی تمرکز اصلی خود را بر روی قطعات کامپیوتر، لپتاپ و سیستم های گیمینگ و مواردی از این قبیل قرار داده است.

پرداخت با شیبا در Newegg

پرداخت با شیبا در Newegg

در رابطه با اعلامیه شرکت Newegg در خصوص توکن شیبا اینو، جزئیات زیادی ارائه نشده است. با این حال، این پلتفرم در حال حاضر از طریق سیستم پرداخت Bitpay، تعدادی از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت های خود می پذیرد. انتظار می رود که شرکت Bitpay، توکن SHIB را به لیست خود اضافه کند. لازم به ذکر است که رقیب اصلی SHIBA یعنی دوج کوین (DOGE) قبلاً در این لیست قرار گرفته است.

پرداخت با شیبا در Newegg

پرداخت با شیبا در Newegg

اخبار مربوط به پذیرفتن ارز SHIB توسط سیستم پرداختی Bitpay، ابتدا از جانب مدیرعامل زنجیره سینمایی AMC شنیده شد. Adam Aron در 15 نوامبر در توییتر خود اعلام کرد که شرکت Bitpay تصمیم گرفته است پشتیبانی از SHIB را آغاز کند و پس از آن، خریداران شیبا اینو می توانند هزینه بلیط هایی که از AMC تهیه می کنند را با SHIB بپردازند.

وی در ادامه گفت که AMC اولین مشتری Bitpay خواهد بود که پرداخت با شیبا را می پذیرد.

پذیرش این میم کوین به شدت در حال افزایش بوده است. در ماه میلادی جاری، صرافی ارز دیجیتال Gemini توکن Shiba-Inu را به لیست خود افزود. همزمان، طرفداران این شت کوین در حال افزایش امضاهای جمع آوری شده برای قرارگیری در لیست اپلیکیشن رابین هود هستند؛ تا به این لحظه 540 هزار امضا جمع شده است.

هرچند، به تازگی شرکت رابین هود گفت که هیچ عجله ای برای لیست کردن SHIB و یا هر رمز ارز دیگری ندارد.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT