بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل

بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل | 10 تاپیک برتر سال 2021 در اخبار گوگل

زمان مطالعه 2 دقیقه

در بخش اخبار گوگل، در سال 2021، Dogecoin چهارمین موضوعی بوده است که بیشترین میزان جست و جو در سطح جهانی و داخل آمریکا را به خود اختصاص داده است. در این پست به بررسی 10 تاپیک برتر سال 2021 و بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل می پردازیم.

بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل

ارزهای دیجیتال بزرگی از جمله اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) در لیست بیشترین موضوع های جست و جو شده در گوگل در سال 2021 قرار گرفته اند.

در روز سه شنبه، گوگل طبق سنت همیشگی خود، لیست سالانه خود از بیشترین جستجو های انجام گرفته در سال را منتشر کرد و آنها را به چند دسته مختلف در زمینه های جست و جو ها، اخبار، افراد، بازی ها، فیلم ها و سایر موارد تقسیم کرد.

با توجه به داده های گوگل ترندز، در سال 2021، Dogecoin بیشترین میزان جست و جو را در بخش اخبار Google به خود اختصاص داده است؛ این افزایش جست و جو تنها مختص به داخل آمریکا نبوده است و در سطح جهانی هم در همین رتبه قرار گرفته است.

اخبار مربوط به قیمت اتریوم نیز در رتبه دهم اخبار گوگل قرار گرفته است.

ارزهای دیجیتال در حالی در بین 10 تاپیک پرمخاطب اخبار گوگل قرار گرفته اند که برخی دیگر از این عناوین را موضوعات افغانستان، سهام AMC، واکسن کورونا، سهام GME، بررسی های محرک و سایر موارد تشکیل داده اند.

لازم به ذکر است که بیت کوین (Bitcoin) که پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال می باشد، در هیچ کدام از این دسته بندی های سال 2021 قرار نگرفته است؛ چه در سطح جهانی و چه در داخل ایالات متحده.

در تصویر زیر می توانید 10 تاپیک برتر سال 2021 در اخبار گوگل از نظر بیشترین میزان جست و جو را مشاهده نمایید.

بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل

بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده در گوگل

دوج کوین که در سال 2013 راه اندازی شده است، به یکی از موفق ترین رمز ارزهای سال 2021 تبدیل گردید. قبل تر در همین سال، DOGE توانست خود را به میان 10 ارز دیجیتال برتر بازار برساند. قیمت DOGE در سال 2021 به لطف حمایت های بسیار ایلان ماسک، توانست افزایش چشمگیری را شاهد باشد و کنجکاوی ها مبنی بر پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022 را بیش از همیشه افزایش داد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت DOGE نسبت به 365 روز پیش خود، یک رشد 5,100 درصدی را تجربه می کند. با توجه به داده های CoinGecko، این میزان برای اتر معادل 632 درصد می باشد. در طرف دیگر، با توجه به قیمت فعلی، بیت کوین قیمتی 160 درصد بیشتر از سال گذشته خود را شاهد است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT