جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب برای سال 2022 | قوانین ۲۰۲۰ یوتیوب

زمان مطالعه 4 دقیقه

از پخش زنده مشترک تا تجربه یک خرید خوب، در اینجا همه آن چیز جدیدی که باید انتظار داشته باشید در سال 2022 در YouTube ببینید، آورده شده است. یوتیوب برای سال 2022 موارد زیادی را در نظر گرفته است. این شرکت یک پست وبلاگی منتشر کرده است که در آن برنامه‌های خود را به چالش می‌کشد. در خصوص این برنامه‌ها چند شایعه هم وجود دارد که ممکن است از سایر شرکت‌های فناوری شنیده باشید. در این مقاله به بررسی جدیدترین ویژگی های یوتیوب می پردازیم.

جدیدترین ویژگی های یوتیوب در سال ۲۰۲۰

در یک پست وبلاگی، نیل موهان، مدیر ارشد محصول YouTube، جزئیاتی از آنچه YouTube برای سازندگان، بینندگان و شرکای برند خود در نظر گرفته است را اعلام کرد:

“اما از بسیاری جهات، ما تازه شروع کرده ایم. من برای همه محصولات و ابزارهای جدیدی که در سال 2022 عرضه خواهیم کرد هیجان زده هستم. چند ویژگی بسیار مهم و درخواستی را در نقشه راه امسال مشاهده خواهید کرد. هر یک از این به‌روزرسانی‌ها بر اساس بحث‌ها و داده‌های زیاد و همچنین بازخورد کل جامعه YouTube است. گاهی اوقات، معاوضه‌های اجتناب‌ناپذیری در تصمیم‌گیری‌های ما وجود دارد، اما ما همیشه با دقت بررسی می‌کنیم که چه چیزی برای سلامت بلندمدت و موفقیت اکوسیستم ما بهترین است.”

برخی از این پروژه‌ها جدید هستند، اما برخی دیگر پیشرفت‌هایی برای پروژه‌های موجود می‌باشند. بنابراین، یوتیوب برای سال 2022 چه برنامه ای دارد؟ بیایید نگاهی به برخی از قابل توجه ترین برنامه‌های اعلام شده بیندازیم.

ویژگی Improvements to Shorts

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

یوتیوب از مارس 2021، YouTube Shorts را تحت فشار قرار داده است. ویژگی محتوای ویدیویی کوتاه و شبیه به TikTok است. مشابه دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، TikTok با این دستاورد یوتیوب را تحت فشار قرار داده است تا موفقیت‌هایی را که با محتوای ویدئویی کوتاه به دست آورده است، تقلید کند.

با این کار، YouTube به سرمایه گذاری و توسعه Shorts ادامه می‌دهد و این ویژگی را بیشتر به TikTok تبدیل می‌کند. برای مثال، می‌توانید با یک ویدیو پاسخ کوتاه به نظرات فردی درباره ویدیوی Shorts خود پاسخ دهید.

یوتیوب همچنین افکت‌ها و ابزارهای ویرایش جدیدی را برای بهتر کردن محتوای Shorts شما و همچنین امکان میکس صدا از ویدیوهای موجود در YouTube اضافه می‌کند.

پخش زنده مشترک در یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

 

همکاری سازندگان یک عنصر کلیدی برای موفقیت در YouTube است. با پخش زنده مشترک، سازندگان می‌توانند در همان پخش به صورت زنده پخش شوند و محتوای تعاملی برای مخاطبان خود ایجاد کنند.

مثلا یکی از سازنده‌ها از کانال سازنده دیگری در ویدیوی خود نام می‌برد، درباره ویدیوی سازنده دیگری نظر می‌دهد یا در یک ویدیوی مشترک به آنها می‌پیوندد، مشارکت سازنده به رشد کانال‌ها کمک می‌کند. توانایی پخش جریانی با هم این پیوندها را بیشتر تقویت خواهد کرد.

جدای از این، طرفداران یا دنبال‌کنندگان سازندگان از محتوای آرام‌تر، احتمالاً در قالب گفتگو، و محتوای سرگرم‌کننده‌تر و مرتبط‌تر آگاه خواهند بود که وقفه خوبی از محتوای ساختار یافته‌تر است.

در عین حال، این مورد به سازندگان این امکان را می‌دهد که در معرض مخاطبان دیگر سازندگان قرار بگیرند و به آنها فرصت‌هایی می‌دهد تا دسترسی خود را افزایش دهند و در عین حال با طرفداران خود به روشی منحصر به فرد ارتباط برقرار کنند.

طبق گفته YouTube، زمان تماشای پخش زنده روزانه از ژانویه 2020 تا دسامبر 2021 بیش از سه برابر شده است، بنابراین اقدام برای معرفی پخش زنده منطقی است.

فرصت‌های Web3 برای کمک به پایداری روابط سازنده و طرفدار

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

یوتیوب قصد دارد از زنجیره بلوکی و NFT برای تقویت روابط بین سازندگان و طرفداران استفاده کند و به هر دو طرف این امکان را بدهد که روی پروژه‌های جدید با هم کار کنند و از راه‌هایی که در گذشته نمی‌توانستند از آن کسب درآمد کنند، استفاده نمایند و شامل توانایی طرفداران برای خرید محتوای انحصاری در قالب فیلم، عکس و موارد دیگر از سازندگان مورد علاقه خود است.

ایجاد تجربه در متاورس

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

برخلاف جهت‌گیری اپل مبنی بر پیروی نکردن از روند متاورس، یوتیوب به متاورس اعتقاد دارد و می‌خواهد تجربه تماشای فراگیرتری ایجاد کند.

با این حال، یوتیوب چیز زیادی در مورد برنامه‌های خود برای استفاده از متاورس فاش نکرده است، به جز اینکه می‌خواهد تعاملات بازی را زنده تر کند.

فرصت‌های خرید جدید

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

جدیدترین ویژگی های یوتیوب

یوتیوب قصد دارد از طریق چندین راه در پلتفرم خود که شامل ویدیوهای قابل خرید، خرید زنده و همچنین نحوه نمایش خرید در برنامه می‌شود، فرصت‌های تجارت الکترونیک بیشتری را برای برندها ایجاد کند.

در حالی که برندها در حال حاضر از طریق مشارکت سازنده، همکاری و تبلیغاتی که در حین پخش ویدیو ظاهر می‌شوند در YouTube درآمد کسب می‌کنند، YouTube راه‌های بیشتری را برای خرید مردم در پلتفرم خود اضافه می‌کند.

این کار فرصت‌های بیشتری برای تجربه خرید بی‌نظیر برای مارک‌ها در YouTube ایجاد می‌کند، مانند اینکه کاربران می‌توانند اقلامی‌را که سازندگان مورد علاقه‌شان در ویدیوهایشان برچسب‌گذاری می‌کنند، خریداری کنند.

یوتیوب در سال 2022 حرکت‌های بزرگی انجام می‌دهد

در سال 2022، یوتیوب قصد دارد روی پروژه‌هایی متمرکز شود که سایر شرکت‌های فناوری نیز روی آن‌ها تمرکز کرده اند.

به عنوان مثال، فناوری بلاک چین پدیده‌ای است که درباره آن بسیار صحبت می‌شود و در حال حاضر محبوبیت بیشتری پیدا دارد و ممکن است با گذشت زمان بیشتر مرتبط شود. گذشته از این، ویدیوهای کوتاه نیز آینده محتوای ویدیویی هستند.

YouTube با هماهنگی برای این پروژه‌ها و موارد دیگر، اطمینان حاصل می‌کند که در سال‌های آینده در بازار مرتبط باقی می‌ماند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT