5 بازار رایگان برای مینت کردن NFT

5 بازار رایگان برای مینت کردن NFT

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر به دنبال مینت کردن NFT های خود با کمترین میزان شروط و تعهد هستید، بهتر است یک سری از سرویس های  بازار رایگان برای مینت کردن NFT را بررسی کنید.

NFT ها بسیار همه گیر شده اند و علاقه مندان ارزهای دیجیتال بسیاری به دنبال پروژه بزرگ بعدی برای سرمایه گذاری هستند.

توکن های غیرقابل معاوضه، توکن های منحصر به فردی هستند که می توانید برای تأیید مالکیت یک فرد بر یک دارایی دیجیتال، مانند آثار هنری، از آنها استفاده کنید.

مینت کردن NFT به معنای تبدیل یک فایل دیجیتال به دارایی دیجیتال و عرضه آن بر روی بلاکچین Ethereum است. سپس دارایی دیجیتال در بلاکچین ذخیره می شود و هیچ کس نمی تواند آن را حذف کند یا تغییر دهد.

قبل از مینت کردن یک NFT، مهم است که یک بازار مناسب را انتخاب کنید. چندین بازار NFT وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، البته یک سری از آنها امکان مینت کردن به صورت رایگان را ارائه می دهند.

1. OpenSea بازار رایگان برای مینت کردن NFT

 OpenSea بازار رایگان برای مینت کردن NFT

OpenSea بازار رایگان برای مینت کردن NFT

OpenSea یک بازار NFT محبوب است که میزبان پروژه هایی مانند BAYC و Azuki است. مینت کردن NFT در OpenSea بسیار آسان است. از انواع دارایی های دیجیتال، از دنیای مجازی و کلکسیونی گرفته تا هنر، عکاسی و ضبط صدا پشتیبانی می کند.

OpenSea بلاکچین های Klatyn، Polygon و Ethereum را ارائه می دهد. این بازار بیش از 150 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند، اگرچه از آنجایی که شما با استفاده از Ethereum خرید می کنید، قطعا انتظار دارید که هزینه گس بیشتری بپردازید. OpenSea اخیراً گزینه مینت کردن بدون هزینه گس خود را راه اندازی کرده است، البته ناگفته نماند که آنها 2.5٪ از هر تراکنش را در این پلتفرم دریافت می کنند.

OpenSea بدون شک بزرگترین بازار NFT در حال حاضر است، و همچنین به نویسندگان و سازندگان اجازه می دهد تا 10٪ حق امتیاز دریافت کنند.

2. مینت کردن NFT در Rarible

مینت کردن NFT در Rarible

مینت کردن NFT در Rarible

یکی دیگر از بازارهای عالی برای مینت کردن NFT، Rarible است. اگر می خواهید NFT هایی که بر هنر و عکاسی تمرکز دارند را بفروشید، Rarible مکان ایده آلی است. Rarible از بلاکچین های Ethereum، Flow و Tezos پشتیبانی می کند.

می توانید NFT‌ های تکی یا کلکسیون های کامل خود را در Rarible بفروشید. از آنجایی که از Tezos پشتیبانی می کند، می توانید در هزینه های گس خیلی زیاد صرفه جویی کنید ( مینت کردن NFT در Tezos فقط 0.5 دلار هزینه دارد). با ویژگی ” lazy minting” آن، می توانید یک NFT را به صورت رایگان ایجاد کنید و از خریدار بخواهید هنگام خرید آن هزینه گس را بپردازد.

Rarible توکن مخصوص به خود را نیز دارد که به نام RARI شناخته می شود و به عنوان یک کاربر، می توانید در مورد هر ارتقایی که توسعه دهندگان می خواهند معرفی کنند، نظر دهید.

3. Binance NFT بازار رایگان برای مینت کردن NFT

Binance NFT بازار رایگان برای مینت کردن NFT

Binance NFT بازار رایگان برای مینت کردن NFT

Binance یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است. بازار NFT آن یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال مینت کردن یک پلتفرم همیشه ماندگار و آینده نگرانه است.

برخلاف OpenSea،Binance برای هر تراکنش فقط 1٪ هزینه دریافت می کند، و همچنین به شما این امکان را می دهد که پول خود را با ارز فیات نقد کنید. اگر از قبل توکن هایBinance (BNB) را داشته باشید، به دلیل پشتیبانی بومی خرید و فروش در این بازار آسان تر می شود.

Binance NFT از کاربران خود می خواهد که با استفاده از BNB، BUSD یا ETH پیشنهاد قیمت خود را ارائه دهند. Binance به دلیل بزرگی بازارش، توانسته است چندین مشارکت عالی با سازندگان NFT داشته باشد. بنابراین، این مکان مانند هر مکان دیگری برای مینت کردن اولین NFT شما بسیار مناسب است!

Binance، برای مینت کردن NFT روی پلتفرم خود 0.005 BNB دریافت می کند، اما 10 تای اول رایگان هستند.

4. مینت کردن NFT در Nifty Gateway

مینت کردن NFT در Nifty Gateway

مینت کردن NFT در Nifty Gateway

Nifty Gateway مسئول برخی از گران ترین فروش های اولیه NFT بود. Beeple’s CROSSROAD در Nifty Gateway میلیون ها دلار فروخته شد. گران ترین NFT جهان نیز در اینجا به قیمت 91.8 میلیون دلار فروخته شد!

بسیاری از هنرمندان مشهور NFT های خود را از اینجا خریداری می کنند، بنابراین اگر روی یک کلکسیون فوق العاده کار می کنید، Nifty ممکن است مکانی عالی برای عرضه آن باشد. بر خلاف سایر پلتفرم ها، Nifty از “نسخه های باز” استفاده می کند. اساساً، تعداد نامحدودی از نسخه های دیگر را برای یک دوره کوتاه ایجاد می کند که با قیمت ثابت به فروش می رسد.

هنگامی که زمان تمام شد، سازنده نمی تواند NFT دیگری از آن مجموعه منتشر کند. این امر باعث ایجاد حس انحصار در بین دارندگان می شود که در نتیجه منجر به فروش بالاتر می شود. سازندگان همچنین می توانند پرداخت ها را به صورت ارز فیات دریافت کنند.

Nifty Gateway برای تراکنش های روی پلتفرم هزینه ای برای مینت کردن دریافت نمی کند. و همچنین NFT هایی را که در پلتفرم های دیگر مانند OpenSea به فروش می رسند را لیست می کند.

5. مینت کردن NFT در Async Art

مینت کردن NFT در Async Art

مینت کردن NFT در Async Art

Async Art فقط از ایجاد NFT در بلاکچین Ethereum پشتیبانی می کند و در درجه اول بر روی آثار هنری قابل برنامه ریزی تمرکز دارد. برخلاف NFT های معمولی، NFT ها در Async Art شامل لایه ها هستند. یک Master جداگانه وجود دارد که NFT کامل است، در حالی که لایه ها عناصر مجزایی هستند که می توانید برای سفارشی کردن NFT خود از آنها استفاده کنید.

از آنجایی که این فرآیند هر لایه را توکنایز می کند، چندین هنرمند می توانند در اصلاح Master NFT مشارکت کنند. این قابلیت برای نوآوری و همکاری عالی است، اما به این معنی است که نمی توانید چنین NFT‌ هایی را در بازارهای معمولی به اشتراک بگذارید.

Async اکنون Blueprint هایی را ارائه می دهد که مانند کلکسیون ها در OpenSea هستند. هر کسی می تواند یک NFT را با قیمت پایه تا زمانی که به حداکثر حد مجاز برسد، مینت کند، پس از آن قیمت بر اساس شرایط بازار متفاوت می شود.

Async Art همچنین از مینت کردن بدون هزینه گس نیز پشتیبانی می کند و به هنرمندان این امکان را می دهد تا یک “اثر هنری مستقل بدون هزینه گس” ایجاد کنند. این پلتفرم به هنرمندان اجازه می دهد تا قوانینی را برای هر لایه مشخص کنند تا سایر همکاران، دیدگاه هنرمند را در زمان مینت کردن بهتر درک کنند.

ایجاد NFT ساده تر از همیشه

اگر می خواهید یک NFT ایجاد کنید و آن را عرضه کنید، پلتفرم های زیادی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند. قطعا تعداد این پلتفرم ها بیشتر از این لیست است و این لیست کامل نیست و مثلا پلتفرم های دیگری مانند SuperRare و MakersPlace نیز وجود دارند.

با این حال، اگر تازه می خواهید شروع کنید، اینها گزینه های خوبی هستند. شما حتی می توانید یک NFT در تلفن همراه خود ایجاد کنید و آن را مستقیماً در هر یک از این بازارها آپلود کنید!

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT