آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs) | معرفی سایت هایی برای مینت کردن NFT

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید NFT های خود را مینت کنید (هنرمندانی که بخواهند آثار خود را به صورت NFT به فروش برسانند باید در یک فروشگاه ثبت نام و توکن های دیجیتالی را با بارگذاری و تایید اعتبار اطلاعات خود بر روی یک بلاکچین “ضرب” یا “مینت” کنند.)، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا 6 سایت وجود دارد که می توانید از طریق آنها NFT های خود را به راحتی مینت کنید. با آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs) با ما همراه باشید.

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

در طول سال گذشته، NFT ها دنیا را تحت تاثیر قرار داده اند. در حال حاضر آثار هنری NFT با قیمت ده ها میلیون دلار به فروش می رسند و با رشد و شکوفایی این صنعت، هنرمندان و توسعه دهندگان برای انتشار آثار خود به رقابت می پردازند. اما، بدون مینت کردن NFT، نمی توانید آن را به یک دارایی دیجیتال در پلتفرم های قانونی تبدیل کنید. چه سایت هایی برای مینت کردن NFT بهتر هستند؟

سایت Enjin

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

شما می توانید NFT ها را از طریق Enjin با استفاده از JumpNet که در اصل نسخه خصوصی بلاکچین محبوب اتریوم است که اکنون در دسترس عموم قرار دارد، مینت کنید. با توجه به اینکه Enjin توکن خاص خود یعنی ENJ را دارد، این پلتفرم می تواند ENJ را برای مینت کردن شارژ کند.

بنابراین، ممکن است برای شروع مینت کردن NFT با استفاده از Enjin به صندوق ENJ کوچک خود نیاز داشته باشید. اما یک ENJ تنها در حال حاضر حدود دو دلار هزینه دارد، بنابراین برای تهیه یک کیف پول کوچک نیاز به پول زیادی ندارید.

شما همچنین می توانید کیف پول Enjin خود را متصل کرده و Enjin Coin (ENJ) را بین بلاکچین های اتریوم و JumpNet جابجا کنید تا NFT ها را به این روش مینت کنید تا تراکنش ها راحت تر انجام شوند.

علاوه بر این، Enjin هیچ هزینه ی گسی برای مینت کردن دریافت نمی کند، که این موضوع یک مزیت است. با این حال، باید توجه داشته باشید که Enjin بیشتر بر روی NFT های بازی تمرکز دارد تا NFT های هنری، بنابراین اگر به دنبال تجربه کردن  NFTمتمرکز بر هنر هستید، بهتر است پلتفرم دیگری را در نظر بگیرید.

سایت Binance Smart Chain

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

بایننس یک پلتفرم محبوب و قابل اعتماد است که صرافی کریپتو مشهور در سطح جهانی آن هر هفته میلیاردها دلار کریپتو معامله می کند. اما بایننس فراتر از تجارت کریپتو است. با زنجیره هوشمند بایننس (یا BSC)، که به طور مستقل در کنار بلاکچین اصلی بایننس اجرا می شود، می توانید NFT های خود را به راحتی مینت کنید.

تعدادی DApp وجود دارد که می توانید در BSC برای مینت کردن NFT های خود استفاده کنید، مانند Bakeryswap و AirNFT. می توانید قبل از شروع، پلتفرم های موجود برای مینت کردن را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام یک برای شما انتخاب بهتری است.

اگرچه مینت کردن با استفاده از BSC رایگان نیست، ولی هزینه آن بسیار کم است. در حال حاضر، قیمت آن به ازای هر مینت فقط 0.05 BNB است که حدودا 2.60 دلار می شود. بنابراین، برای مینت کردن NFT خود از طریق زنجیره هوشمند بایننس هزینه زیادی پرداخت نخواهید کرد، اما می توانید همین کار را در سایر پلتفرم ها، رایگان انجام دهید (معمولاً از طریق لیزی مینتینگ (یک امکان جدید در بازار توکن های غیر قابل تعویض ریریبل (Rarible))).

علاوه بر هزینه مینت کردن، زمانی که NFT شما خریداری شود، بایننس 2.5 درصد کارمزد خدمات دریافت می کند. اگرچه این هزینه ممکن است زیاد به نظر برسند، اما برخلاف بسیاری از پلتفرم های مینت دیگر، هیچ هزینه گسی در BSC وجود ندارد.

برای مینت کردن NFT در زنجیره هوشمند Binance، به کیف پول نرم افزار Metamask یا Trustwallet نیاز دارید. می توانید Metamask و Trustwallet را هم بر روی دسکتاپ و هم بر روی تلفن هوشمند خود دانلود کنید. شروع کار با آن ساده و راحت است، نگران نباشید.

سایت Forge

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

Forge، مانند Enjin، بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند NFT‌ های بازی بسازند و مینت کنند، بنابراین برای هر هنرمند NFT مناسب نیست. اما اگر به NFT های بازی علاقه مند هستید، Forge یک پلتفرم قابل اعتماد و کاربرپسند برای تامین تمام نیازهای مرتبط با مینت کردن شما است.

برخلاف برخی از پلتفرم های موجود در این فهرست، Forge بلاکچین مستقل خودش نیست. با این حال، از سه بلاکچین اصلی پشتیبانی می کند: Ethereum، Polygon و Binance Smart Chain، بنابراین به هیچ وجه تنها به این دلیل که بلاکچین خودش نیست، محدودیتی ایجاد نمی کند.

اگر می خواهید با استفاده از Forge به یک خالق اصلی NFT و یک مینت کننده تبدیل شوید، این وب سایت از شما درخواست می کند که فرمی را پر کنید، که در آن باید نام و اطلاعات تماس اصلی خود را بنویسید و لینک هایی به پورتفولیوی NFT یا صفحه شبکه های اجتماعی خود ارائه دهید. اگرچه این ممکن است این روند کمی غیرعادی به نظر برسد، اما به احتمال زیاد چیزی بیشتر از یک فرآیند بررسی از طرف Forge نیست.

سایت Rarible

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

Rarible یک پلتفرم محبوب در زمینه NFT است که به عنوان یک جایگزین عالی برای OpenSea (که در این لیست قرار دارد) عمل می کند. از آنجا که Rarible ترافیک مشابهی با OpenSea ندارد، به این معنی نیست که بتوان گفت Rarible گزینه خوبی برای مینت کردن و فروش NFT های شما نیست. همچنین دارای یک بخش شبکه اجتماعی نوظهور است که علاقه مندان به NFT می توانند در آنجا با هم ارتباط برقرار کنند.

مینتینگ Rarible با عنوان «لیزی مینتینگ » معرفی شده است. از طریق این فرآیند، NFT شما مینت می شود، اما فقط زمانی که شخصی تصمیم به خرید آن داشته باشد فرایند مینت کردن کامل می شود. اگرچه این موضوع ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع روشی سازگار با محیط زیست برای مینت کردن دارایی های دیجیتال است و هزینه بسیار کمتری نیز برای کاربران به همراه دارد. در واقع، قابلیت لیزی مینتینگ Rarible به شما این امکان را می دهد که NFT خود را به صورت رایگان مینت کنید!

سایت OpenSea

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

OpenSea یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد است که همه چیزهای مربوط به NFT را در یک مکان ترکیب می کند. با OpenSea، می توانید دارایی های دیجیتالی را به راحتی بخرید، بفروشید، ایجاد کنید و مینت کنید. و با توجه به رشد و گسترش OpenSea ، احتمالاً یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید برای فروش NFT انتخاب کنید.

همچنین ایده خوبی است که NFT خود را با استفاده از OpenSea مینت کنید، زیرا دارای محبوب ترین و متنوع ترین بازار NFT است.

اگرچه OpenSea هزینه ای برای مینت کردن دریافت نمی کند، ولی 2.5٪ از قیمتی که NFT شما به فروش می رسد را می گیرد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که مانند Rarible، OpenSea نیز لیزی مینتینگ را ارائه می کند، که در آن NFT شما تا زمانی که کسی آن را خریداری نکند، به طور رسمی مینت نمی شود.

OpenSea همچنین هزینه گس را دریافت می کند. اینها هزینه هایی است که کاربران باید برای جبران توان محاسباتی مورد نیاز برای اجرای سایت بپردازند.

سایت Proton Mint

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

آموزش مینت کردن NFT (Minting NFTs)

بازار Proton Mint یکی دیگر از گزینه های عالی برای مینت کردن NFT های شما است. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Proton Mint وجود دارد این است که هیچ هزینه ی گسی برای مینت کردن دریافت نمی کند. علاوه بر این، شما می توانید اولین NFT خود را به صورت رایگان مینت کنید، و مینت NFT های اضافی نیز فوق العاده مقرون به صرفه است. این وب سایت همچنین دارای یک رابط کاربری عالی است و شروع کار با NFT ها را سریع و آسان می کند.

Proton Mint همچنین از بلاکچین های مختلفی از جمله BSC، Ethereum و Stellar پشتیبانی می کند. و اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در زمینه NFT هستید، Proton  بازار متنوعی را ارائه می کند که در آن می توانید دارایی های دیجیتال شگفت انگیزی را پیدا کنید. اگر می خواهید کیف پولی را به این سایت متصل کنید، انتخاب های شما به کیف پول Proton ، کیف پول Anchor یا WebAuth محدود می شوند.

در حال حاضر مینت کردن NFT مقرون به صرفه و راحت شده است

اگر می‌خواهید وارد دنیای ساخت و فروش NFT شوید، کل فرآیند ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد، به خصوص اگر سواد فنی بالایی نداشته باشید. اما با سایت هایی که معرفی شد، مینت کردن NFT ها بسیار آسان شده است. با کارمزدهای کم، بازارهای نوپا، و قابلیت استفاده بالا، می توانید NFT‌ های خود را بدون زحمت و دردسر یا پرداخت هزینه های بسیار زیاد، مینت کنید و به فروش برسانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT