جشنواره مجموعه اول پرداخت

جشنواره مجموعه اول پرداخت به مناسب آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

داریم به سال نو میلادی نزدیک می شیم و اول پرداخت در شروع سال ۲۰۲۲ واستون کلی سوپرایز ویژه داره. پس بی معطلی به سراغ معرفی تخفیف ها و هدایای ویژه اول پرداخت واسه سال نو میلادی میریم. با جشنواره مجموعه اول پرداخت همراه باشید.

جشنواره مجموعه اول پرداخت

۱۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه افتتاح حساب وبمانی

جشنواره مجموعه اول پرداخت

جشنواره مجموعه اول پرداخت

حتما اگر تریدر هستید از حساب وبمانی اطلاع دارید و می دانید که اگر می خواهید در فارکس کار کنید باید حساب وبمانی داشته باشید. اگر می خواهید تازه کار خود را شروع کنید حساب آلیاس وبمانی بهترین گزینه برای شما می باشد. هزینه افتتاح حساب آلیاس وبمانی ۱۹۹ هزار تومان بوده است که بخاطر سال نو میلادی با یک تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی شما تنها ۹۹ هزار تومان پرداخت می کنید. همچنین اگر مقداری در فارکس حرفه ای شدید و نیاز به یک حساب فرمال دارید پس بی معطلی این سرویس را تنها با پرداخت ۱۹۹ هزار تومان سفارش دهید و حساب را تحویل بگیرید.

 ۲۰۰ هزار تومان تخفیف سال نو میلادی

جشنواره مجموعه اول پرداخت

جشنواره مجموعه اول پرداخت

 خبر خوش دیگه ما واسه فریلنسر های عزیز هست. اونایی که دارن واسه سایت های بین المللی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و حسابی ندارن که پول واریزیشون رو دریافت کنند. خب باید بگیم که بخاطر سال نو میلادی اول پرداخت ما با یک تخفیف ویژه ۲۰۰ هزار تومانی واستون یک حساب فول وریفای پی پال افتتاح می کنیم که جالبه بدونید کارت متصل به حسابتون هم انقضای ۱۰ ساله داره. پس با یک تیر دو نشون می زنید. هم حساب پی پال رو ارزون تر افتتاح می کنید و هم برای مدت زمان ۱۰ سال دیگه نیازی نیست نگران کارت متصل به حسابتون باشید. 

قرعه کشی ۲۰۲۲ در اینستاگرام اول پرداخت رو از دست ندید!

جشنواره مجموعه اول پرداخت

جشنواره مجموعه اول پرداخت

خب ما در شب ژانویه هم واستون یک برنامه قرعه کشی بصورت لایو در صفحه اینستاگرام اول پرداخت داریم. شما کافیه تا قبل از ساعت ۹ شب روز ۱۰ دیماه وارد صفحه ما شده و زیر پست ویژه سال نو میلادی ۱۰ نفر از دوستانتون رو تگ کنید. شما با این کار زیبا نه تنها ما رو به دوستان دیگرتون معرفی میکنید بلکه شانس این رو دارید که جز ۱۰ نفر برنده گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت گوگل پلی ما باشید. پس چرا معطلید همین الان این کار رو انجام بدید و شانس خودتون رو امتحان کنید.

نکات مهم :
خب یادتون نره که واسه همه این موارد فقط تا ۱۰ دی ماه فرصت دارید.
یادتون باشه که قرعه کشی ما رو ساعت ۹ شب روز ۱۰ دی ماه از دست ندید.
اگر هم سوالات بیشتری در این زمینه دارید مثل همیشه تیم پشتیبانی ما همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱:۳۰ شب در خدمت شما کاربران گرامی می باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT