تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX) در آخر روزهای دسامبر

زمان مطالعه 2 دقیقه

آوالانچ نتوانست بالاترین قیمت 127 دلاری خود را در ابتدای ماه بشکند. یک مقاومت شدید در آن قیمت باعث از دست رفتن چندین سطوح حمایت قبلی و فشار نزولی شد. بدین منوال تحلیل ها نشان میدهند که منطقه 104 دلاری و سطح 101 دلار احتمالاً یک بار دیگر آزمایش می شوند. در این خبر به تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX) می پردازیم.

یک تلاقی از الگوی نمودار و منطقه با اهمیت در 104 دلار برای ارز آوالانچ وجود دارد. با این حال، سوال جالب این است که آیا خریداران مایلند یک بار دیگر در این قیمت پیشنهاد خرید دهند یا خریداران غرق خواهند شد و خرس ها برنده می شوند؟

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

روی نمودارها یک الگوی کانال نزولی (خطوط سفید) شکل گرفته است. نقطه میانی این کانال (نقطه دار) در روزهای اخیر هم به عنوان مقاومت و هم به عنوان پشتوانه عمل کرده است و احتمالاً در چند روز آینده نیز چنین خواهد شد. سطح 109.7 دلار در هفته های اخیر قابل توجه بوده است.

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

قیمت AVAX مجبور شد زیر این سطح بسته شود و دوباره آن را به عنوان مقاومت آزمایش کند. این بدان معناست که AVAX احتمالاً به دنبال پایین‌ترین تقاضای کانال است. این نشان دهنده قدرت فروشندگان بود. سطوح اصلاحی فیبوناچی (زرد) و سطوح اصلی (قرمز) در منطقه 100 تا 120 دلار دسته‌بندی شدند.

خریداران با خرید ارز آوالانچ توانستند یک رالی را از کف 76 دلار شکل دهند و منطقه 100 دلاری را به منطقه ای برای تقاضا تبدیل کنند. فشار فروش پس از اینکه AVAX  نتوانست 127 دلار را شکست دهد؛ مشهود است. سطوح بعدی پشتیبانی 101 دلار و 98 دلار است.

اندیکاتور های تکنیکال آوالانچ (AVAX)

در نمودار 4 ساعته، شاخص قدرت نسبی RSI نشان داد که 37 سطحی برای نگه داشتن گاوها است. یک جلسه معاملاتی نزدیک به این کف، باعث شد که AVAX یک مرحله دیگر به سمت پایین افت کند.

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

تحلیل قیمت آوالانچ (AVAX)

از سوی دیگر، جهش از این سطح نیز کف های کوتاه مدت را نشان می دهد. در زمان نگارش این مقاله شاهد یک جهش بودیم. همراه با حمایت کانال و منطقه تقاضا در 104 دلار، این امکان وجود داشت که یک جهش به دنبال داشته باشد. اندیکاتور جریان پول Chaikin بالای 0.05+ باقی مانده است و نشان می دهد که جریان سرمایه همچنان به بازار هدایت می‌شود و خریداران همچنان مقداری قدرت دارند و از فروشندگان برتر هستند.

اگر قیمت بیت کوین در روزهای آینده مسیر کاهشی خود را ادامه دهد، احتمالاً AVAX نیز پایین کشیده خواهد شد. بسته شدن به زیر 98 دلار (زیر کانال) افت را به سمت 78 تا 80 دلار تسریع می کند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT