وریفای کردن حساب وبمانی

وریفای کردن حساب وبمانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

همان طور که می دانید برای افزایش امنیت انواع کیف پول های الکترونیکی مانند کیف پول پی پال، کیف پول پرفکت مانی، کیف پول وبمانی و … اولین کاری که باید انجام دهید، وریفای کردن آنهاست. در حال حاضر کمپانی های وبمانی و پرفکت مانی بر خلاف پی پال تحریمی علیه ایران در نظر نگرفته اند. و این مسئله به این معناست که شما می توانید بدون استفاده از خدمات شرکت های واسط حساب یکی از انواع کیف پول ها را افتتاح کرده و سپس وریفای نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روند افزایش امنیت وبمانی ، یعنی احراز هویت و وریفای کردن حساب وبمانی آشنا کنیم.

آموزش احراز هویت و و وریفای کردن حساب وبمانی

احراز هویت در سایت های مختلف نه تنها موحب افزایش امنیت حساب شما می شود، بلکه امکان انجام امور مختلف مالی را نیز به شما می دهد. به عبارت دیگر تا زمانی که حساب وبمانی شما وریفای نشده باشد، شما نه قادر به خرید از سایت های خارجی خواهید بود و نه دریافت و انتقال ارز.

بنابراین اگر می خواهید از تمامی امکانات این شبکه پرداخت آنلاین بهره مند شوید، به محض آنکه مراحل افتتاح حساب را به پایان رساندید، باید برای وریفای کردن آن اقدام کنید. در وبمانی بر خلاف پرفکت مانی برای احراز هویت نیازی به ارسال مدرک ندارید و می توانید از قابلیت جدید این سرویس، یعنی وریفای با استفاده از ویدئو استفاده نمایید که به مراتب ساده از ترجمه و ارسال مدارکی نظیر قبض و … است.

وریفای کردن حساب وبمانی
وریفای کردن حساب وبمانی

VideoID در وریفای کردن حساب وبمانی

در این روش شما می توانید با استفاده از گزینه VideoID ، ویدئو خواسته شده را به همراه متنی که از قبل توسط کمپانی برای شما آماده شده است، برای بررسی و احراز هویت ارسال نمایید. با ارسال این ویدئو، درخواست شما بعد از ۴۸ ساعت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت درست بودن مورد تایید قرار میگیرد. فراموش نکنید که هنگام مطالعه از روی متن آماده، حتما باید پاسپورت خود را که مدرکی از هویتتان است را در کنار صورت خود نگهدارید.

ارتقا حساب آلیاس وب مانی

البته برای افزایش امنیت وبمانی می توانید از قابلیت ارتقا نوع حساب نیز استفاده کنید. مسلما زمانی که نوع حساب شما از حالت الیاس به حالت کلاسیک تغییر کند، سطح امنیت آن نیز ارتقا پیدا میکند. پس اگر امنیت دارایی موجود در حسابتان از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، ارتقا نوع حساب وبمانی یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید.

نرم افزار E-Num

در نهایت آخرین روشی که برای افزایش امنیت وبمانی به کاربران توصیه می شود، استفاده از نرم افزار E-Num است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی تراکنش های مالی را به صورت رمزنگاری شده انجام دهید. بنابراین تا زمانی که رمز عبور توسط شما وارد نشود، هیچ تراکنشی با استفاده از حساب شما انجام نمی شود.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مهدی گفت:

    سلام برای خرید از سایت بنگ گود من پسوند حسابم را فراموش کردم چطور میتوانم ریکاوری کنم و میتوانم تلفنی از شما کمک بگیرم

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      مجموعه اول پرداخت در خدمت شما می باشد.
      شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در تماس باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT