سایت avalpardakht.com

سایت avalpardakht.com (اول پرداخت) و نه سایت نیک……!!!

زمان مطالعه 2 دقیقه

چندی است که وبسایت های مختلف که شاید خود در بازار پرداخت های بین المللی صاحب جایگاه می باشند( مثلا صاحب جایگاه هستند!!!)، در اقدامی بسیار جالب بر روی بستر تبلیغات گوگل اد خود نام سایت avalpardakht.com را بصورت شاخص قرار می دهند تا کاربران با جستجوی نام اول پرداخت در گوگل با این سایت ها مواجه شوند. چه رقابت سالم و زیبایی !!!

سایت avalpardakht.com و نه سایت نیک……

اول پرداخت

سایت avalpardakht.com

اول پرداخت، ضمن ابراز ناراحتی فراوان از اقدام چنین رفتارهایی از سمت سایت های رقیب ، به کاربران خود اعلام می دارد که حتما پس از سرچ کلمه اول پرداخت در گوگل حتما دامنه آن را بررسی نمایند. همچنین مدیران اولپرداخت ضمن محکوم کردن چنین رفتارهایی به عموم کاربران عزیز اعلام می دارند که چنانچه در جستجوی سایت اولپرداخت به ناگاه سر از چنین سایت هایی در آوردند در صورت عدم رضایت از خدمات سایت های فریبنده و سو استفاده کننده از نام اول avalpardakht ، در قبال این کاربران مسولیتی ندارد.

رقابت ناسالم و تبلیغات دروغین سایت های جعلی که خود را avalpardakht معرفی می کنند

اول پرداخت

سایت avalpardakht.com

در چنین شرایطی، چنانچه کاربران محترم کلمه اول پرداخت را جستجو می کنند ، کافی است به نام دامنه که می بایست avalpardakht.com باشد توجه کنند. همچنین کنار آن نباید عبارت Ad گوگل را مشاهده نمایند.

مدیران اولپرداخت نیز همچنان در تلاش هستند که ضمن اطلاع رسانی به کاربران محترم اقدامات خود را از طرف گوگل آغاز کرده که تا انشالله دیگر شاهد چنین فضای رقابتی آلوده نباشیم. به خصوص آن که برخی از همین سایت ها مدت ها در تلاش برای خدشه دار کردن چهره و نام اول پرداخت بوده و هستند و همواره اولپرداخت را به رقابت ناسالم متهم کرده و می کنند.

اول پرداخت

سایت avalpardakht.com

چه زیباست که سایر سایت های همکار نیز به جای تبلیغات دروغین و معرفی خود به جای برند های دیگر؛ با ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی دقیق نسبت به معرفی برند خود اقدام نمایند و به جای مصاحبه های دروغین و نمایش های فیک؛ برای مجموعه خود ارزش قایل شوند. امیدواریم اشخاص مورد نظر متوجه این موضوع شوند.

منبع : ویرگول

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. علی تسلیمی گفت:

    رفتار زشت از سایت نیک پرداخت
    بنده چندین‌بار این را مشاهده کرده بودم….

  2. سارا لویی گفت:

    نیک پرداخت کلاه بردار هست واقعا با همین ترفند های زشت فقط میتونه اعتبار دیگران رو بدزده

  3. محمد رضا امان زاده گفت:

    من این کلاهبرداری رو از طرف ایرانی کارت و پی آسان هم دیدم حسابی حواستون رو جمع کنید این سایت های کلاهبردار گولتون نزنن مطمئن باشید اگر اول پرداخت مجموعه معتبر و خوبی نبود اون ها دنبال مشتریان اول پرداخت نمیوفتادن که با هر ترفندی بخوان مشتری جذب کنن معلومه که سرویس دهی اونا به پای اول پرداخت نمیرسه و میخوان با فیشینگ مشتری جذب کنن و کلاهبرداری خودشون رو انجام بدن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT