اکانت پی پال کرک شده

اکانت پی پال کرک شده چیست؟ ( روش های جلوگیری از هک شدن اکانت پی پال )

زمان مطالعه 8 دقیقه

پی پال را می توان بزرگ‌ترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین بین المللی به شمار آورد که در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرانی که دارای حساب در سیستم نقل و انتقال پی پال هستند، این فرصت را دارند تا به راحتی و بدون دغدغه به نقاط مختلف جهان واریزهای ارزی داشته باشند یا با کارمزدهای اندک، دریافتی داشته باشند.

با وجود محدودیت های ناشی از تحریم های ایالات متحده، کاربران ایرانی در کشور ایران نیز می توانند از خدمات پی پال، توسط شرکت هایی معتبر مانند اول پرداخت، بهره‌مند شوند.

اما ضمن استفاده از این شبکه شما باید از امنیت حساب کاربری خود مطمئن باشد چرا که خطرات و دستبرد های سایبری بسیاری وجود دارند که امنیت حساب شما را به خطر می اندازند و اگر توجه کافی نداشته باشید، ممکن است موجودی حساب خود را به طور کامل از دست دهید! به همین جهت، این مطلب توسط تیم اول پرداخت گردآوری شده تا اطلاعات کافی در مورد کرک شدن حساب پی پال، در اختیار شما قرار بگیرد.

افتتاح حساب معتبر پی پال

افتتاح حساب معتبر پی پال

اکانت پی پال کرک شده چه اکانتی است؟

در حال حاضر، هیچ کدام از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی به اندازه پی پال از محبوبیت و گستردگی برخوردار نمی باشند، به طوری که در سیستم پی پال، همه روزه میلیاردها دلار جا به جا می شود و این موضوع به جز از جنبه های مثبت بسیار، جنبه های بدی نیز دارد، یکی از این نکات منفی در این زمینه کلاهبرداری هایی است که به روش های مختلف برای خالی کردن حساب افراد صورت می گیرد و از حملات سایبری به حساب ها گرفته تا فروش اکانت های نامعتبر را شامل می شوند.

اخیرا نیز تبلیغات بسیاری در مورد خرید اکانت پی پال کرک شده دیده می شود، یکی از ویژگی های این حساب ها که افراد بسیاری را ترغیب به خرید و استفاده می کند، قیمت پایین آن ها می باشد.

باید در نظر بگیرید که این دست از تبلیغات برای سوء استفاده از دارایی مردم صورت می گیرند و در صورتی که کسی گرفتار این دست از مشکلات شود، با توجه به این که خدمات پی پال در ایران با واسطه انجام می شود، بازگرداندن دارایی از دست رفته بسیار مشکل خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با اکانت ها پی پال کرک شده، در ادامه با اول پرداخت باشید تا با با کسب آگاهی در دام مجرمان سایبری نیوفتیم.

اکانت پی پال کرک شده

اکانت پی پال کرک شده

آشنایی با اکانت پی پال کرک شده و یا هک شده

گستردگی استفاده از سیستم پرداخت پی پال در داخل و خارج از کشور، باعث شده تا سوء استفاده گران بسیاری نیز در پی دستبرد به حساب کاربران پی پال به وجود بیایند و اگر از انواع ترفند آن ها آگاهی نداشته باشید، ممکن است درگیر این افراد شوید.

امروزه، نرم افزار ها یا به عبارتی بد افزار های بسیاری به وجود آمده اند که هکرها و افراد سودجو با استفاده از آن ها می توانند به اطلاعات حساب کاربری کاربران دست پیدا کنند و حساب ها را خالی کنند. این نرم افزارها به صورت غیرقانونی ساخته می شوند و با استفاده از آن ها و برداشت از حساب کاربران، آسیب های جبران ناپذیری به افراد می زنند.

اکانت پی پال کرک شده به اکانت هایی گفته می شود که افراد سود جو و هکر ها، قبل از این که اقدام به فروش این حساب ها به افراد نا آگاه کنند، کنترل کامل حساب را در دست گرفته و از اطلاعات کامل حساب آگاه هستند و با استفاده از بدافزار های گوناگون، زمانی که اکانت را در اختیار افراد قرار دادند، اقدام به برداشت از حساب و خالی کردن آن می کنند.

ممکن است بهره برداری از حساب ها در چند مرحله انجام بگیرد و در صورتی که دارنده حساب از این موضوع غافل باشد، در نهایت با حساب خالی پی پال خود مواجه می شوند.

افرادی که دارای حساب های پی پال هستند یا قصد استفاده از این حساب ها را دارند، باید با آگاهی از همه این موارد واریز و پرداخت های خود را انجام دهند و توصیه می شود برای تهیه و افتتاح حساب پی پال، از مراکز معتبری که افراد بسیاری از آن‌ها اقدام به تهیه اکانت پی پال می کنند، استفاده نمایید.

شما می توانید، این اقدامات را به سامانه تکنولوژی اول پرداخت بسپارید و با خیال راحت و در امنیت کامل، از اکانت پی پال خود استفاده نمایید.

سودجویان از چه بدافزارهایی برای کرک کردن حساب پی پال استفاده می کنند؟

همان طور که اشاره کردیم، حساب پی پال کرک شده یکی از شایع ترین روش ها برای دستبرد و برداشت از حساب های کاربران می باشد. برای آن که از این اتفاق جلوگیری کنید، خوب است تا با شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین این بدافزار ها آشنا شوید.

در کل، 3 نوع بدافزار وجود دارد که سودجویان با استفاده از آن ها از حساب های پی پال کاربران سوء استفاده می کنند. این 3 بدافزار عبارتند از:

  1. PayPal Money Marker: پی پال مانی میکر یکی از رایج ترین بدافزارهایی است که سودجویان با استفاده از آن ها اقدام به حملات سایبری به حساب اشخاص دیگر می کنند. این بدافزار غیر قانونی بوده و افرادی که حساب ان ها از طریق این بدافزار مورد دستبرد قرار می گیرد، دارایی خود را از دست داده و دچار مشکلات حقوقی نیز می شوند.
  2. PayPal Money Adder: این بدافزار کاربرد ساده تری نسبت به سایر بدافزارهای این لیست دارد و با تبلیغاتی که انجام می‌دهد، این ادعا را برای دارندگان حساب دارد که در قبال گرفتن اطلاعات حساب کاربری افراد، اقدام به واریز پول به حساب آن ها می کند. بسیاری از افراد نا آگاه نیز با فرستان اطلاعات محرمانه حساب خود، باعث از دست دادن دارایی های خود می شوند.
  3. PayPal Money cracker: پی پال مانی cracker از دیگر بدافزار های رایجی است که باعث کرک شدن اکانت پی پال افراد می شود. این نرم افزار برای سودجویان این امکان را فراهم می کند تا به پسوورد و ایمیل افراد دست پیدا کنند و به سادگی از حساب پول برداشت کنند. یکی از عواملی که می تواند از چنین دستبردی جلوگیری کند، انتخاب رمز عبورهای پیچیده و غیر ساده می باشد.

مشکلات پیرامون خرید اکانت پی پال کرک شده

با خرید اکانت های پی پال کرک شده نه تنها دارایی موجود در حساب را از دست خواهید داد، بلکه مشکلات دیگری نیز ممکن است برای شما به وجود بیاید. در واقع زمانی که اکانت شما مورد حمله سایبری قرار می گیرد شما متوجه خواهید شد و در این صورت تنها کاری که می توانید انجام دهید، اطلاع رسانی مورد به وجود آمده به پی پال می باشد.

از آن جا که خدمات پی پال در ایران به صورت مستقیم ارائه نمی شوند، این اقدام شما ممکن است نتیجه ای مثبت در پی نداشته باشد و از طرفی این امکان وجود دارد که اکانت شما به طور کلی توسط پی پال مسدود شود. بنابراین بهترین کار این است که اکانت پی پال خود را از یک مرکز معتبر در ایران تهیه کنید و با آرامش از آن استفاده نمایید.

روش های جلوگیری از هک شدن اکانت پی پال

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمینه تهیه اکانت پی پال باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً مرکزی را که قصد دارید از آن اکانت خود را تهیه نمایید، بررسی کنید و از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

بسیاری از مراکزی که با هزینه ها خیلی پایین این کار را برای شما انجام می دهند، اکانت ها تقلبی و یا کرک شده را در اختیار کاربران قرار می دهند که بعد اقدام به دستبرد به حساب آن ها نمایند. تمامی افرادی که به صورت آگاهانه یا غیر آگاهانه از حساب های فیک پی پال استفاده می کنند، متحمل ضرر می شوند.

از همین رو، تیم اول پرداخت در ادامه این مطلب اقدام به جمع آوری بهترین روش های جلوگیری از هک شدن و حمله های سایبری به اکانت پی پال پرداخته است؛ این روش ها عبارتند از :

انتخاب یک پسوورد مناسب برای حساب پی پال

انتخاب یک پسوورد مناسب برای حساب پی پال

انتخاب یک پسوورد مناسب برای حساب پی پال

همان طور که می دانید، زمانی که اقدام به ساخت اکانت پی پال می نمایید از شما درخواست می شود تا یک رمز برای حساب خود انتخاب نمایید؛ رمزی که شما انتخاب می کنید اولین مرحله برای ایجاد امنیت حساب شما به شمار می آید و باید به دقت این رمز را انتخاب نمایید.

در واقع برای انتخاب رمز اکانت پی پال، سعی کنید از عبارات ساده و قابل حدس مانند شماره تلفن، تاریخ تولد و یا اسم استفاده نکنید، چرا که این اطلاعات به راحتی می توانند در دسترس افراد قرار بگیرند.

از همین رو پیشنهاد می کنیم از رمز های پیچیده تر همراه با کارکتر های بیشتر استفاده کنید، با این حال باید رمز عبور خود را طوری انتخاب کنید که فراموش نکنید و یا آن را در جایی امن ذخیره کنید تا همیشه در اختیار داشته باشید.

فعال کردن سوال امنیتی

یکی از آپشن هایی که در طی ساختن اکانت پی پال، می توانید آن را برای حفظ امنیت بیشتر فعال کنید، استفاده از سوال امنیتی است. این سوال امنیتی یک مرحله بعد از وارد کردن پسوورد برای شما نشان داده می شود و با انتخاب یک سوال و جواب امنیتی می توانید ایمنی حساب پی پال خود را دو چندان نمایید.

به کار نبردن ایمیل اصلی

استفاده نکردن از ایمیل اصلی می تواند یکی ز روش های بالا بردن امنیت اکانت به شمار بیاید، به جای آن می توانید از ایمیل های مختلفی که از آن ها استفاده زیادی نمی کنید استفاده نمایید.

با این کار هم امنیت اکانت خود را بالا می برید هم با ساخت یک اکانت پی پال معتبر و ایمن، دیگر با مشکلات ناشی از اکانت پی پال کرک شده مواجه نمی شوید.

چک کردن مداوم موجودی حساب

اگر از جمله افرادی هستید که به صورت مکرر از اکانت پی پال خود استفاده می کنید و واریز و برداشت های متعددی در حساب خود دارید، توصیه می کنیم موجودی اکانت خود را به صورت مکرر چک کنید و از میزان تراکنش ها و عملیات انجام شده در آن اطمینان حاصل نمایید.

توجه کافی به آدرس لینک سایت پی پال

یکی از مواردی که ممکن است کمتر مورد توجه افراد قرار بگیرد، چک کردن صحیح بودن آدرس سایت اصلی پی پال می باشد. در واقع بسیاری از سودجویان با ایجاد تغییرات نامحسوس در آدرس یک سایت از بی توجهی کاربران سوء استفاده کرده و آن ها را به سمت سایت های تقلبی و فیک هدایت می کنند. در نظر داشته باشید که سایتی که وارد آن می شوید آدرس اصلی سایت پی پال یعنی www.paypal.com باشد.

بررسی مداوم گزارش فعالیت ها

هر فعالیتی که در حساب پی پال خود داشته باشید، به صورت دقیق در اکانت شما ثبت شده و نشان داده می شود. از همین رو در مواقعی که فرد دیگری به حساب شما وارد شود و یا فعالیت مشکوکی بر روی حساب شما انجام بگیرد می توانید از قسمت مربوطه در سایت آن را بررسی نمایید.

برای این کار تنها کافی است به قسمت Activity Login در حساب کاربردی اکانت خود بروید و در آن جا تمامی فعالیت های مالی انجام شده در حسابتان را مشاهده نمایید.

اگر متوجه مورد مشکوکی در حساب خود شدید، بلافاصله اقدام به تغییر پسوورد و اطلاعات امنیتی خود نمایید تا درگیر مشکلات ناشی از اکانت پی پال کرک شده نشوید.

در نهایت، برای استفاده از سیستم پرداخت پی پال توصیه می شود از مراکز معتبر اقدام به تهیه اکانت نمایید و در پی تبلیغات فراوان سود جویان، در دام آن ها نیافتید.

شما این فرصت را دارید تا به کمک کادر حرفه ای و مجرب اول پرداخت، اقدام به ساخت اکانت پی پال در سایت اول پرداخت نمایید و در امنیت کامل، نقل و انتقالات مالی بین المللی خود را انجام دهید.

جمع بندی

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، سودجویان بسیاری در کمین اکانت های پی پال کاربران در سراسر دنیا می باشند و تنها با آگاهی از روش های افزایش ایمنی حساب و بازکردن حساب در به واسطه یک مرکز معتبر، می توان از این آسیب ها جلوگیری کرد.

در صورتی که با این دست از افراد مواجه شدید سعی کنید از آن ها دوری کرده و به تبلیغات سودجویانه آن ها توجه نکنید، چرا که ممکن است با وعده های دروغین اعتماد شما را به دست آورند. برای تهیه اکانت وریفای شده ایمن و معتبر، هم اکنون می توانید از طریق سایت اول پرداخت اقدام نمایید.

امتیاز 4.8/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT