خرید و فروش در Etsy

آموزش کامل خرید و فروش در Etsy | فروش محصول در سایت Etsy | معرفی کامل سایت Etsy

زمان مطالعه 6 دقیقه

Etsy یکی از پلتفرم های آنلاین محبوب است که در آن افراد خلاق می توانند محصولات خود را بفروشند. Etsy بازاری از وسایل “دست ساز” است که فروشندگان را به خریداران آنلاین متصل می کند. تا سال 2020، نزدیک به 81.9 میلیون خریدار، کالاهای منحصر به فرد و خلاقانه ای را از طریق اکوسیستم Etsy خریداری کردند. در این مقاله به آموزش کامل خرید و فروش در Etsy می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

خرید با ویزا کارت

آموزش کامل خرید و فروش در Etsy

این پلتفرم با کمک فضای خریدی سر راست و گزینه ای برای حمل و نقل از سایت از مشاغل کوچک پشتیبانی می کند. در اینجا، نحوه استفاده از Etsy را برای خریداران و فروشندگان و هر چیز دیگری که لازم است بدانید را بررسی خواهیم کرد.

آموزش کار با Etsy

قبل از استفاده از Etsy، باید وارد حسابتان شوید یا یک حساب Etsy ایجاد کنید. حسابی که در این مرحله ایجاد می کنید، همان چیزی است که برای راه اندازی فروشگاه خود یا خرید کالا از سایر فروشندگان در Etsy استفاده می کنید. در اینجا نحوه ایجاد حساب کاربری در Etsy آورده شده است.

  • به سایت Etsy بروید یا وارد اپلیکیشن موبایل آن شوید و روی Sign In کلیک کنید.
  • برای ایجاد حساب کاربری، فرم را تکمیل کنید. برای انجام این کار به آدرس ایمیل خود نیاز دارید یا گزینه Continue with Google، Continue with Facebook یا Continue with Apple را انتخاب کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • نام و رمز عبور خود را وارد کرده و روی Register کلیک کنید.
  • یک ایمیل تأیید از Etsy برای شما ارسال شده پس لازم است ایمیل خود را بررسی کنید و برای نهایی کردن مراحل ثبت نام، ایمیل خود را تأیید کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

نحوه استفاده از Etsy به عنوان خریدار

Etsy خرید آنلاین را ساده و راحت می کند زیرا سیستمی بدون مشکل و پرداختی آسان را ارائه می دهد. اگر می خواهید از Etsy خرید کنید، در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح داده ایم.

  • به سایت Etsy بروید.
  • برای یافتن کالای مورد نظرتان، می توانید کتگوری های موجود در زیر نوار جستجو را بررسی کنید یا یک مورد خاص را در نوار جستجو در بالای سایت جستجو کنید. همچنین می توانید آدرس وب یک فروشگاه خاص را تایپ کنید.
  • برای یافتن محصولی که به دنبال آن هستید، باید نتایج جستجو یا صفحه فروشنده را بررسی کنید.
  • هنگامی که محصول مورد نظرتان را پیدا کردید، برای اضافه کردن آن به سبد خریدتان روی Add to basket کلیک کنید. می توانید یک یادداشت برای فروشنده به سفارشتان اضافه کنید، یا کالا را به صورت هدیه سفارش دهید، یا کدهای کوپن فروشگاه را اعمال کنید.
  • پس از آماده شدن سفارش، روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای ادامه دادن پرداخت روی Proceed to checkout کلیک کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • در نهایت آدرس و جزئیات پرداخت خود را تأیید کنید. اگر وارد حساب Etsy خود نشده اید، می توانید برای ثبت سفارش به عنوان مهمان روی Continue as a guest کلیک کنید یا اینکه برای ورود به حسابتان روی Sign in کلیک کنید و جزئیات ارسال و پرداخت خود را وارد کنید.
  • برای ثبت سفارش روی  Place your orderکلیک کنید. اکنون سفارش خود را با موفقیت انجام داده اید و کالای خود را در بازه زمانی تعیین شده تحویل خواهید گرفت.

راه اندازی فروشگاه در Etsy

Etsy راه اندازی فروشگاه و شروع فروش محصولات در این پلتفرم را بسیار آسان می کند. در ادامه همه کارهایی که برای راه اندازی فروشگاه که باید انجام دهید را توضیح می دهیم.

خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • به سایت Etsy بروید. در گوشه سمت راست بالا، روی Sell on Etsy کلیک کنید.
  • سپس بر روی Open your Etsy shop کلیک کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • زبان، کشور و واحد پول فروشگاه خود را انتخاب کنید. زبان فروشگاهی که انتخاب می‌کنید، زبان پیش فرضی است که هنگام فروش محصولات خود استفاده می کنید. همچنین می توانید پس از راه اندازی فروشگاه، زبان های دیگری را نیز برای معرفی محصولاتتان به عنوان ترجمه اضافه کنید.
  • حال روی Save and Continue کلیک کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • اکنون باید نام فروشگاه خود را ثبت کنید. به search box بروید و نام فروشگاهتان را تایپ کنید. اگر نامی که انتخاب کردید از قبل انتخاب شده باشد، باید نام جدیدی را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب نام، روی Save and Continue کلیک کنید.

خیلی مهم است که نامی برای فروشگاه خود انتخاب کنید که معرف برند شما و منحصر به کسب و کارتان باشد. علاوه بر منحصر به فرد بودن، نامی که انتخاب می کنید نباید دارای فاصله، ادبیات نامناسب، کاراکترهای خاص، کمتر از چهار یا بیشتر از 20 کاراکتر باشد و همچنین نباید حق و حقوق برند کسب وکار دیگران را نقض کند.

چگونه یک کالا را در لیست فروشگاه Etsy خود قرار دهید

اکنون که فروشگاه شما آماده است، وقت آن رسیده که برخی محصولات را در لیست فروشگاه خود قرار دهید و فروشتان را آغاز کنید.

  • به وب سایت Etsy بروید و روی Shop Manager کلیک کنید.
  • اگر می خواهید محصولی را در لیست محصولات برنامه Etsy قرار دهید، روی More کلیک کنید.
  • بر روی Listings کلیک کنید. اگر یک فروشنده جدید هستید، روی Your shop کلیک کنید.
  • در نهایت گزینه Add a listing را انتخاب کرده و محصولات خود را اضافه کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • لازم است عکس، عنوان، دسته و توضیحات، اطلاعات موجودی و قیمت، و گزینه های حمل و نقل را اضافه کنید، و انتخاب کنید که آیا می خواهید تبلیغات Etsy را برای قرار گرفتن یک محصول در لیست فروشگاهتان را تنظیم کنید یا خیر.
  • پس از اتمام افزودن محصولات خود، برای ذخیره بر روی Save as Draft یا Publish کلیک کنید. با کلیک بر روی Preview می توانید پیش نمایشی از لیست خود را مشاهده کنید.

نحوه تنظیم پرداخت ها در Etsy

آخرین گام برای راه اندازی فروشگاه خود، تنظیم نحوه دریافت پول است. چند گزینه پرداخت در Etsy وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. ابتدا باید بررسی کنید که آیا در کشوری هستید که واجد شرایط این گزینه های پرداخت است یا خیر. اگر در یک کشور واجد شرایط برای پرداخت های Etsy نباشید، نمی توانید فروشگاهی راه اندازی کنید.

  • به سایت Etsy بروید و روی Shop Manager کلیک کنید.
  • در قسمتFinances  >  Payment settingsرا انتخاب کنید. اطلاعات مورد نیاز و مشخصات حساب بانکی خود را وارد کنید.
خرید و فروش در Etsy

خرید و فروش در Etsy

  • روی Select your bank account country کلیک کنید و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. اطلاعات کردیت کارت یا دبیت کارت خود را وارد کنید.
  • روی Save and continue کلیک کنید.

Etsy برای دریافت پرداخت ها، یک ایمیل برای تأیید حساب بانکی شما ارسال می کند. اگر تا 90 روز حساب بانکی خود را تأیید نکنید، فروشگاه شما به حالت تعلیق در می آید.

اهمیت کلمات کلیدی در فروشگاه Etsy شما

استفاده از کلمات کلیدی که احتمال نمایش بیشتری در نتایج جستجو دارند به افزایش فروش شما کمک می کند. این کلمات کلیدی را می توان در برچسب ها، عنوان ها، دسته ها و ویژگی های خود قرار دهید. 

استفاده از کلمات کلیدی به دسته های خاص و افزودن تمام گزینه های مرتبط با آن کمک می کند تا محصول شما را با ویژگی های مورد نظر شما توصیف کند. همچنین استفاده از کلماتی که به بهترین شکل ممکن محصول شما را توصیف می کنند، به نوشتن عناوین کوتاه و واضحی کمک می کند که به راحتی خوانده می شوند.

برای آپدیت کلمات کلیدی خود، باید:

  1. به سایت Etsy بروید و روی Shop Manager کلیک کنید.
  2. بر روی Editing کلیک کنید.
  3. Edit tags را انتخاب کنید یا عناوین خود را با استفاده از ابزار ویرایش Quick Edit tool ویرایش کنید.

از فضای جدید Etsy استفاده کنید

Etsy یک بازار عالی برای محصولات دست ساز منحصر به فرد است که به عنوان یک واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می کند. راه اندازی فروشگاه در این سایت رایگان است و هیچ هزینه ی ماهانه ای از خریداران دریافت نمی کند.

اگر می خواهید کالایی را بخرید، فضای خرید این سایت راحت و بدون هرگونه پیچیدگی است، به سادگی می توانید در بخش هایی مانند لباس و کفش، جواهرات و اکسسوری، و ابزارها و تجهیزات کارهای دستی جستجو کنید. به طور کلی، Etsy یک فروشگاه آنلاین چندمنظوره هیجان انگیز برای محصولات منحصر به فرد است.

امتیاز 2.5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. Dariush گفت:

    سلام من توی اتسی 700و خورده ای دارم، الان فقط رفرشrefreshمیزنه، بالا نمیاد چیکار کنم، راهنمایی لطفا

    1. رضا گفت:

      سلام میشه منو راهنمایی کنی چطوری میتونم باهاش کارکنم
      [email protected]
      یا اینستام juzaniglass@

  2. Dariush گفت:

    لطفا راهنمایی کنید چجوری از refresjبیرون بیام و وارد برنامه بشم

  3. نازنین گفت:

    سلام چطور میشه کالا رو ارسال کرد ؟

    1. ملیحه گفت:

      با پست بین المللی باید برید اداره پست مرکز استانتون و برای آدرس مورد نظر و‌کشور مورد نظر ارسال رو انجام بدین

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT