گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی

بررسی نکات مهم برای گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا برای یافتن مشتری برای کار نویسندگی آزاد خود تلاش می کنید؟ در این مقاله به بررسی نکات مهم برای گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی

آیا شما یک نویسنده فریلنسر هستید که به دنبال راه های جدیدی برای افزایش پایگاه داده مشتری خود هستید؟ اگر به تازگی با نوشتن آزاد در فضای آنلاین شروع کرده اید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای دستیابی به فهرستی محکم و قابل اعتماد از مشتریان وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

  1. به انجمن شغلی ProBlogger بپیوندید

گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی

گرفتن پروژه فریلنسری نویسندگی

آیا به دنبال جامعه ای از نویسندگانی مانند خودتان هستید؟ ProBlogger وب‌سایت نه تنها با نکات، پست‌های وبلاگ، پادکست و آموزش‌ها، بلکه مجموعه‌ای از مشاغل نوشتن در تابلوی (برد) شغلی آن‌ها است که می‌توانید برای آن درخواست دهید. یک منبع عالی برای یافتن مشتریان جدید است، و حتی اگر این کار را نکنید، نام و تخصص شما آشکار خواهد شد.

همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید، محتوا ایجاد کنید، خوانندگان جدید تهیه کنید، یک انجمن بسازید، فناوری هایی مانند ابزارهای وبلاگ نویسی و موارد دیگر را درک کنید. با ProBlogger، مشاغل پیشنهادی شامل نوشتن آژانس SEO، نوشتن فنی، نوشتن محتوا، نوشتن ورزشی، نوشتن وبلاگ، و نقش های کپی رایتینگ است.

  1. در رویدادهای شبکه تجاری شرکت کنید

ممکن است مانند عقل سلیم به نظر برسد که با افرادی در زمینه مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید، اما یک رویداد شبکه سازی تجاری مانند برقراری ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی نیست. این راهی برای ارتباط با کسانی است که فضای شما را می شناسند و می توانند به شما کمک کنند تا مشتریان مورد نظر خود را تامین کنید.

رویدادهای شبکه تجاری می تواند شامل جلسات زوم آنلاین با سایر نویسندگان در شرکت شما، سمینارهای آموزشی توسط کارآفرینان یا مشاغل، رویدادهای شغلی یا دوره ای، یا حتی جلسات مشاوره انفرادی با فردی باشد که در حوزه تخصصی مورد نظر شما باشد. این نوع رویدادها می توانند کلید کشف اولین مشتری شما باشند و به شما در یافتن موارد دیگر کمک کنند.

  1. کمپین های ایمیل ایجاد کنید

آیا هنگام ایجاد یک ایمیل جذاب مطمئن هستید؟ با تیتر جذاب و ایمیلی که جزئیات خدمات نوشتاری شما را ارائه می دهد، مردم می دانند که چه چیزی می توانید به آنها ارائه دهید.

سعی کنید سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری مانند HubSpot را امتحان کنید، که شامل ابزارهای مفیدی برای ایجاد، برندسازی و گردآوری کمپین ایمیل عالی است.

آیا می خواهید در مورد نحوه ایجاد ایمیل های مناسب بیشتر بدانید؟ یاد بگیرید که چگونه یک ایمیل بنویسید و یک فرصت شغلی بخواهید! اگر تخفیف ویژه ای برای مشتریانی که برای اولین بار با شما کار می کنند در نظر گرفته اید، نوشتن یک آگهی ایمیلی یک راه عالی است.

  1. به FlexJobs بپیوندید

آیا می خواهید مشتریانی را با استفاده از دستگاه های خود پیدا کنید؟ یافتن مشاغل از راه دور و انعطاف پذیر به سختی سابق نیست، به خصوص با سایت های آنلاین مانند FlexJobs. این وب‌سایت خدمات مربیگری آنلاین را ارائه می‌کند، اگر در مورد چگونگی پیشرفت در یافتن مشتریان، مانند وبینارها، رویدادها و کمک‌های انفرادی مطمئن نیستید.

با در نظر گرفتن این موضوع، ایده بسیار واضح تری در مورد اینکه چه نوع شغل و مشتریانی را باید جستجو کنید، خواهید داشت و همچنین پلتفرمی خواهید داشت که می توانید جستجوی شغل خود را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

  1. با سایر فریلنسرها شریک شوید

درخواست کمک از سایر نویسندگان مستقل می تواند به طور باورنکردنی برای کار فریلنسری شما مفید باشد. در گروه های رسانه های اجتماعی پست کنید و از فریلنسرها بپرسید که آیا مایل به همکاری با شما هستند. این می تواند به ارتباطات معنی دار منجر شود، مهارت های ارتباطی تجاری شما را افزایش دهد، پروژه های جدید و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد، وقت خود را آزاد کند و به شما کمک کند شبکه ای قوی تر بسازید.

این در نهایت یک استراتژی موثر است که نه تنها حرفه خود را تقویت می کند، بلکه به یک فریلنسر دیگر نیز کمک می کند. در اینجا چند نکته برتر برای یک همکاری خلاقانه موفق وجود دارد! هر دوی شما از نظر یافتن مشتریان جدید سود خواهید برد.

  1. به فرصت های (Opportunities) توییتر بروید

توییتر فقط یک پلت فرم مفید برای به اشتراک گذاری آخرین روندها نیست، بلکه می تواند برای پرش به فرصت های جدید نوشتن مفید باشد. مشتریان بالقوه را بر اساس آنچه که در جهان توییت می کنند، شناسایی کنید.

اگر یک کپی رایتر هستید، در نوار جستجوی توییتر، مشاغل کپی‌نویسی یا کارهای نوشتن را جستجو کنید و منتظر نتایج باشید. جستجوی عباراتی که با خدماتی که ارائه می دهید مطابقت دارند به شما کمک می کند تا نتایج مورد نظر خود را فیلتر کنید!

  1. یک وبلاگ با موقعیت مناسب (Niche) بسازید

آیا می خواهید مردم درباره کارهایی که شما به عنوان یک فریلنسر انجام می دهید بیشتر بدانند؟ ساختن یک وبلاگ خاص از نظر نشان دادن نمونه کارها به مشتریان بالقوه، تجربه گذشته و فعلی با مشتریان و مهارت های کلی نوشتاری مفید است. تحقیق کنید که با استفاده از چه پلتفرمی راحت ‌تر هستید، یک صفحه درباره ما ایجاد کنید، بهترین کارهای نوشتاری خود را آپلود کنید، و نوع بسته‌های نوشتاری را که می‌توانید به دیگران ارائه دهید را با جزئیات شرح دهید.

داشتن یک وب سایت که می توانید به طور خودکار به مشتریان بالقوه لینک دهید، می تواند راهی عالی برای جلب علاقه و تشویق آنها به پرداخت هزینه خدمات شما باشد. آیا می خواهید بدانید چگونه یک وب سایت قابل اعتماد بسازید؟ در اینجا چند پلتفرم رایگان برای به نمایش گذاشتن نمونه کارهای نویسندگی آزاد شما وجود دارد.

  1. خدمات خود را بصورت آنلاین داوطلب (Volunteer) کنید

آیا شما یک دانشجوی کالج هستید که به دنبال پول جیبی هستید؟ اگر هنوز برای یافتن مشتری و افزایش پورتفولیوی نویسندگی آزاد خود در تلاش هستید، می‌تواند ارزش کار رایگان و داوطلبانه برای کمک به مشاغل بدون سود (non-profit) را داشته باشد.

این نه تنها به مهارت‌های ارتباطی، آموزش در حین کار و درک توانایی‌های نوشتن شما کمک می‌کند، بلکه می‌توانید مجموعه‌ای از کارها را جمع آوری کنید!

  1. با آژانس های دیجیتال مارکتینگ تماس بگیرید

آیا آژانس های بازاریابی دیجیتال در نزدیکی خود می شناسید که سابقه خوبی در موفقیت کسب و کار داشته باشد؟ این نوع آژانس های دیجیتال بر بیش از یک زمینه تخصص بازاریابی تمرکز می کنند و می توانند در بازاریابی خدمات یا محصولات به شما کمک کنند. به عنوان یک نویسنده مستقل، این نوع آژانس می تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری پیدا کنید.

ارتباط با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر می تواند مشتری یابی شما را در دست افرادی قرار دهد که می توانند آنها را برای شما برون سپاری کنند. این فشار زیاد روی شما را کاهش می‌دهد و این پتانسیل برای یافتن مشتریان پردرآمد وجود دارد.

منبع یابی مشتریان فریلنسر نویسندگی امکان پذیر است

چه از طریق رسانه های اجتماعی، سایر فریلنسرها، شبکه های شغلی، آژانس ها یا ایمیل سنتی منبع یابی کنید، در نهایت اولین مشتری خود را پیدا خواهید کرد. هنگامی که یک مشتری درخواست می کند و کار شما را دوست دارد، تعداد زیادی برای پیروی از آن وجود خواهند داشت. علاوه بر این، ساختن نام تجاری خود به عنوان یک نویسنده راه شگفت انگیز دیگری برای متمایز کردن خود از سایر فریلنسرها است.

منبع: makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT