دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

معرفی 5 تا از بهترین دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر به دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ هستید، در این مقاله به معرفی 5 تا از بهترین دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ در سایت های خارجی می پردزایم.

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

امروزه اکثر کسب و کارها آنلاین هستند. به لطف چشم‌انداز دیجیتالی که در آن زندگی می‌کنیم، هر روز که می‌گذرد، مهارت‌های بازاریابی دیجیتال ارزشمند می‌شوند. 

بنابراین، اگر قصد دارید حرفه دیجیتال مارکتینگ خود را به سرعت شروع کنید یا حرفه مارکتینگ خود را ارتقا دهید، در اینجا پنج تا از بهترین دوره های آموزشی وجود دارد که می توانید بگذرانید.

اصول دیجیتال مارکتینگ گوگل

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

این دوره آموزشی که توسط مربیان گوگل برگزار می شود، اصول دیجیتال مارکتینگ را به شما آموزش می دهد. از آنجایی که دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) معتبر ، رایگان و دارای 26 module های مختلف است. علاوه بر این، این دوره مملو از تمرین‌های عملی و مثال‌های واقعی است که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ را که به تازگی آموخته‌اید، به کار ببرید.

اصول دیجیتال مارکتینگ گوگل برای مبتدیان مناسب است و برای تکمیل کل دوره نباید بیش از 40 ساعت وقت بگذارید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید زمان لازم را برای تکمیل این دوره اختصاص دهید، زیرا این یک دوره آموزشی است.

بیشتر وجود دارد. شما از دسترسی نامحدود به مطالب دوره لذت می برید و از آموزش های ویدئویی که اندازه کمی دارند و در عین حال با اطلاعات مناسب بارگذاری می شوند، یاد می گیرید.

هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می توانید مهارت های خود را با یک آزمون سریع در پایان آزمایش کنید. دوره آموزشی اصول  دیجیتال مارکتینگ گوگل نیز دارای گواهینامه حرفه ای است.

برای دریافت گواهینامه در پایان دوره، با پاسخ دادن به 40 سوال در امتحان نهایی شرکت کنید. صلاحیت را به CV خود اضافه کنید و دانش خود را از مفاهیم اصلی دیجیتال مارکتینگ به نمایش بگذارید.

دوره بسته ابزار مارکتینگ محتوا SEMrush

مارکتینگ محتوا بخشی ضروری از استراتژی مارکتینگ کسب و کار است. اگر شما هم به این باور دارید، زمان مناسبی برای یادگیری مفاهیم اولیه و پیشرفته در مورد SEO، PPC، مارکتینگ وابسته، مارکتینگ رسانه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ است.

با دوره بسته ابزار مارکتینگ محتوا SEMrush، شما این شانس را خواهید داشت که از شرکتی یاد بگیرید که پشت یکی از موفق ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ موجود است. علاوه بر این، ثبت نام دوره کاملا رایگان است و شما این فرصت را دارید که در پایان یک گواهینامه حرفه ای کسب کنید.

پرداخت در سایت SEMrush

این کتاب که توسط متخصصان صنعت آموزش داده شده است، دارای 9 درس ویدیویی آسان برای دنبال کردن و مطالب خواندنی ویژه است که به شما کمک می کند عمیق تر در مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و بهترین شیوه ها غوطه ور شوید. دوره آموزشی Content Marketing Toolkit همچنین همراه با آزمونی است که به شما امکان می دهد در پایان مهارت های خود را آزمایش کنید.

برای دریافت گواهینامه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آزمون SEMrush Content Marketing Toolkit را بگذرانید. اگر از قبل بر جعبه ابزار مارکتینگ محتوای SEMrush تسلط دارید، می توانید بخش آموزشی را رها کنید و مستقیماً در آزمون شرکت کنید. با این حال، همیشه ایده خوبی است که آنچه را که می دانید مرور و اصلاح کنید.

دوره گواهینامه دیجیتال مارکتینگ HubSpot

یکی دیگر از گزینه های باورنکردنی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ، دوره گواهینامه دیجیتال مارکتینگ آکادمی HubSpot است. دوره آموزشی HubSpot که از یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت دیجیتال مارکتینگ آمده است، به شما می‌آموزد که چگونه با ذهنیت درون‌گرا به یک  دیجیتال مارکتینگ مؤثر تبدیل شوید.

این طرز فکر جنبه هایی مانند بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو را به روش صحیح و ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی که پیام کسب و کار شما را برای مخاطبان وسیع تری تقویت می کند را پوشش می دهد. همچنین می‌توانید نحوه ایجاد یک استراتژی بدون پرداخت را بیاموزید که به شما کمک می‌کند تا دنبال کننده‌های رسانه‌های اجتماعی بسازید و رشد دهید.

با این اوصاف، این دوره شامل 9 درس، 37 ویدئو و 11 مسابقه است. در مجموع بیش از چهار ساعت طول می کشد و همه چیز را از مفاهیم اصلی دیجیتال مارکتینگ گرفته تا استراتژی های سئو موفق و هک های تبلیغاتی جستجوی پولی را پوشش می دهد.

چهار module ماژول اول این دوره عبارتند از اصول  دیجیتال مارکتینگ ، ساخت چارچوب ایجاد محتوا، نحوه یافتن استراتژی سئو متناسب با کسب و کار شما، و بهبود عملکرد وب سایت.

در حالی که اینها همه مفاهیم کلیدی ایجاد محتوا، اصول سئو و مهارت های رسانه های اجتماعی ارگانیک را پوشش می دهند، ماژول های بعدی بیشتر بر روی تبلیغات و تجزیه و تحلیل مارکتینگ تمرکز دارند.

تنها کاری که برای شرکت در این دوره رایگان باید انجام دهید این است که در آکادمی HubSpot ثبت نام کنید و می توانید شروع به یادگیری کنید. فراموش نکنید که در پایان دوره گواهینامه حرفه ای خود را بگیرید.

دوره تخصصی  دیجیتال مارکتینگ Simplilearn

ارائه شده توسط Simplilearn، دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ برای تسلط بر نیازهای پیشرفته دیجیتال مارکتینگ ایده آل است. با این دوره، شما بر زمینه های مهمی مانند مارکتینگ ایمیلی، تجزیه و تحلیل دیجیتال، بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر تسلط پیدا می کنید.

در حالی که تمام دوره های قبل از این گواهینامه رایگان ارائه می کردند، دوره دیجیتال مارکتینگ Simplilearn با گواهینامه پولی همراه است. این دوره آموزشی در مجموع دارای هفت دوره انفرادی می باشد و در پایان هر دوره گواهینامه پایان دوره را دریافت می کنید. وقتی تمام هفت دوره را تمام کردید، مدرک کارشناسی ارشد را دریافت می کنید.

با Co-created  (ایجاد مشترک) با فیس بوک، یک کوپن طرح رایگان فیس بوک به ارزش 150 دلار با این دوره دریافت می کنید. این همش نیست! همچنین می‌توانید در تمام جلسات تخصصی مربیان فیس‌بوک و کارشناسان مشهور جهانی مانند دوری کلارک، شین اسنو و مولی اسپیلمن شرکت کنید.

این دوره همچنین با بیش از 45 پروژه و مطالعات موردی در دنیای واقعی از انتشارات بازرگانی هاروارد، یاهو، مستر کارت و نام‌های محبوب دیگر همراه است.

گواهینامه حرفه ای edX در دیجیتال مارکتینگ

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ

ارائه شده توسط سیستم دانشگاه مریلند، این گواهینامه حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ یک دوره آموزشی پولی است که دقیقاً در برنامه شلوغ شما قرار می گیرد و یادگیری دیجیتال مارکتینگ را ساده، آسان و سرگرم کننده می کند.

این دوره برای مبتدیان و مارکتینگ های (بازاریابان) پیشرفته به طور یکسان مناسب است و در مجموع چهار ماه طول می کشد تا تکمیل شود. شما فقط باید چهار تا شش ساعت در هفته را به این دوره اختصاص دهید و می توانید بدون زحمت شغل خود را به جلو ببرید.

پرداخت edX

دارای چهار module ماژول به نام‌های مبانی دیجیتال مارکتینگ ، تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین و رسانه‌های اجتماعی و مدیریت روابط با مشتری است.

این دوره به شما آموزش می دهد که از استراتژی های SEO و SEM از جمله تجزیه و تحلیل وب، یادگیری ماشین و برنامه های کاربردی AI/Big Data به همراه مارکتینگ همه کاناله و اسناد و مدل سازی آمیخته مارکتینگ استفاده کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا داده های رسانه های اجتماعی اکوسیستم های تبلیغات آنلاین و تجزیه و تحلیل کلان (بزرگ) داده ها را برای تصمیم گیری بهتر توسعه دهید. در مجموع، این گواهینامه حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ ، سکوی راه اندازی عالی برای پیشبرد حرفه شما در دیجیتال مارکتینگ است.

مهارت های خود را به عنوان مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود به نمایش بگذارید

از آنجایی که همه این دوره‌های دیجیتال مارکتینگ همراه با گواهینامه هستند، شما این فرصت را دارید که گواهینامه را اضافه کنید تا اهرمی به CV خود بیافزایید، مشاغل مرتبط را پیدا کنید یا به راحتی در حرفه مارکتینگ خود پیشرفت کنید.

این گواهینامه‌های قابل دانلود و اشتراک‌گذاری آسان، گواهی بر تسلط شما بر اصول اصلی دیجیتال مارکتینگ و بهترین شیوه‌ها است.

چشم انداز دیجیتال مارکتینگ همیشه در حال تغییر است، بنابراین هرگز ایده بدی نیست که خود را ارتقا دهید.

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! MUO دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT