نکات ساده برای نوشتن مشخصات شرکت

نکات ساده برای نوشتن مشخصات شرکت

زمان مطالعه 5 دقیقه

نوشتن مشخصات شرکت می تواند دشوار باشد این نکات ساده برای نوشتن مشخصات شرکت می تواند به شما کمک زیادی کند. نکات ساده برای نوشتن مشخصات شرکت را در اول پرداخت بخوانید.

اگر تا کنون مشخصات شرکتی ننوشته‌اید، اولین بار میتواند کمی ترسناک باشد. به هر حال، هدف یک پروفایل شرکت، فقط شامل جزئیات اولیه در مورد برند نیست. همچنین باید نقاط قوت شرکت شما را به وضوح و با اطمینان برجسته کند. آن را چیزی شبیه به رزومه شرکت خود در نظر بگیرید.

برای کمک به ایجاد این سند فوق العاده مهم برای کسب و کارتان، به مشاوره تخصصی نیاز دارید. در این مقاله نکات، الگوها و نمونه هایی برای کمک به شما در شروع کار داریم.

مشخصات شرکت چیست؟ معنی، مبانی و اطلاعات دیگر.

مشخصات شرکت چیست؟ معنی، مبانی و اطلاعات دیگر.

مشخصات شرکت چیست؟ معنی، مبانی و اطلاعات دیگر.

مشخصات شرکت یک خلاصه حرفه ای است که یک کسب و کار و کارهایی که انجام می دهد را توصیف می کند. اگر می‌خواهید به سرمایه گذاران متصل شوید، به یک نمایه حرفه ای نیاز دارید، اما می‌توانید از آن برای جذب کردن سایر ذینفعان، از جمله مشتریان و افرادی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می‌کنند، استفاده کنید.

یک نمایه شرکت ممکن است سبک ها و طول های زیادی داشته باشد. استارت‌آپ های جدید ممکن است دارای مشخصات شرکتی باشند که تنها دو صفحه دارد. تیم های موفق تر ممکن است جوایز، گواهینامه ها و مشتریان بزرگی را در نمایه های خود داشته باشند. همه چیز به این بستگی دارد که شرکت چیست، مأموریتش چیست و قبلاً چه کارهایی انجام داده است.

نتیجه نهایی: نمایه شرکت شانس یک برند برای درخشش است. هدف این است که روحیه و اشتیاق را در پشت هر چیزی که شرکت برای ارائه به جهان ارائه می کند، به نمایش بگذارد.

چه چیزی را در نمایه شرکت خود بگنجانید؟

نمایه شرکتی که به خوبی نوشته شده باشد، واضح، مختصر، دقیق و کاملاً به‌روز است.

املا و گرامر صحیح بسیار مهم هستند – مراقب اشتباهات تایپی باشید و حتما چندین بار آن را بخوانید. حتی ممکن است استفاده از یک ابزار تصحیح را برای بررسی در نظر بگیرید.

جدا از این دو نکته، معرفی شرکت شما باید شامل عناصر زیر نیز باشد:

1. جزئیات کسب و کار

به دلیلی به آن نمایه شرکت می‌گویند. محتوای نمایه شرکت یا کسب‌وکار باید به عنوان گزارشی خوانا که مهم‌ترین جنبه های برند، کسب‌وکار و اهداف شما را شرح می‌دهد.

این جزئیات شامل اطلاعات بسیار ابتدایی، مانند اطلاعات تماس شرکت شما می شود. ما برخی از مهمترین مواردی را که هر نمایه تجاری باید شامل شود فهرست کرده ایم. این نکات باید به راحتی در دسترس باشد و به راحتی پیدا شود:

  • نام شرکت
  • تاریخ تاسیس
  • آدرس فیزیکی در هر مکان
  • شماره تلفن و فکس
  • آدرس وبسایت
  • آدرس ایمیل

2. مبانی شرکت

این موارد بسته به حرفه شما و کاری که به طور خاص انجام می دهید متفاوت خواهد بود. از هر چیزی که به شرکت شما بی ربط است صرف نظر کنید، فقط مواردی را که باید در آن گنجانده شود انتخاب کنید.

این یکی از حوزه هایی است که می‌توانید واقعاً کارهایی را که شرکت شما انجام داده و می‌خواهد در آینده انجام دهد را به نمایش بگذارید. خواننده را به میراث خود دعوت کنید. به آنها جهانی را نشان دهید که می خواهید با تیم خود بسازید.

  • شرح کسب و کار، از جمله ماموریت و یا چشم انداز.
  • توضیحات محصول
  • شرح خدمات
  • تاریخ، گسترش و رشد
  • روابط عمومی
  • تبلیغات
  • اطلاعات صنعت
  • سیاست های ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • جزئیات تیم اصلی
  • نمونه کارهای مشتری

3. نکات برجسته

اکنون شما میتوانید به کار خود ببالید. ما به خواننده نشان دادیم که شرکت کجا است. اکنون زمان آن است تا به آنها ثابت کنید که یک تیم برنده هستید.

  • جوایز
  • گواهینامه ها و مجوزها
  • برنامه ها و پروژه های ویژه
  • اخبار یا شناخت رسانه ها

4. موارد اختیاری

ممکن است موارد زیر را در سایر پروفایل های شرکت یا در نمونه ها و قالب های زیر مشاهده کنید. اگر داده ها یا شجره نامه‌ای برای پشتیبان‌گیری از هر یک از موارد زیر دارید، این جزئیات ممکن است برای مخاطبان شما، به‌ویژه سرمایه گذاران بالقوه، جذاب باشد.

  • فروش سالانه
  • اهداف مالی
  • تعداد کارکنان
  • شرکا
  • عکس ها

با در نظر گرفتن تمام این جزئیات کلیدی، می‌توانید شروع به ساخت یک الگوی نمایه کسب و کار کنید که همه آنها را شامل می شود. جاهای خالی را پر کنید. یک پایه و اساس برای ایجاد نمایه شرکت خود دارید.

نمونه ها و الگوهای مشخصات شرکت

اگر تردید دارید که همه آن را به یکباره کنار بگذارید، می‌توانید فرمت نمایه شرکت خود را از هر برند موفقی که دنبال می‌کنید قرض بگیرید و آن را با نیازهای خود تطبیق دهید. همچنین می‌توانید یک نمونه نمایه کسب‌وکار رایگان را به صورت آنلاین بیابید. بسیاری از کسب‌وکار های بزرگ، نظر خود را در مورد این موضوع ارائه می‌کنند تا شما از آن بهره‌برداری کنید.

برای یافتن PDF نمایه مناسب برای کسب و کار کوچک خود ادامه دهید. برای باز کردن یا ویرایش برخی از این موارد به یک ابزار ویرایش PDF یا مبدل نیاز دارید. اگر گیر کرده‌اید، می‌توانیم چند گزینه مبتنی بر مرورگر را پیشنهاد کنیم.

1. فرمت نمایه کسب و کار خود را کوتاه نگه دارید

اولین الگو برای نمایه های کوتاه، TidyForm است. اگر این اولین بار است که یک نمایه ایجاد می کنید، ممکن است برای شروع کار خوبی باشد. تمیز و ساده است. بخش های آبی به شما کمک می‌کنند که در هر قسمت چه چیزی باید گنجانده شود.

این الگوی اولیه نمایه کسب‌وکار از FormsBirds به خواننده هوای تازه را تنها با پاشیدن رنگی ارائه می‌کند. با استفاده از این گزینه، می توانید لوگوی شرکت خود را در بالا قرار دهید و تم رنگی را در سراسر سند ویرایش کنید تا مطابقت داشته باشد.

یکی دیگر از الگوهای نمایه تجاری عالی FormBirds است. با فهرست مفیدی از مطالب آغاز می شود. می‌توانید فهرست را مرور کنید و به سادگی آنچه را که باید اضافه شود، اضافه کنید. اگر اسناد واضح، تمیز و ساختار یافته را ترجیح می دهید، این یکی را بسیار دوست خواهید داشت.

2.معرفی گسترده تر شرکت

این قالب نمایه شرکت TidyForm از یک طرح کلی به جای فهرست مطالب استفاده می‌کند. می‌توانید هر صفحه را به سرعت بخوانید. هر بخش و سطح دقیقاً به شما نشان می دهد که چه چیزی را باید شامل شود. همچنین به عنوان یک فایل DOC نیز قابل ذخیره‌سازی است.

این فرمت نمایه کسب‌وکار به طور خیره کننده‌ای بصری است. خواننده را وارد ماجراجویی پر جنب و جوش و گویا می‌کند و در عین حال او را در مورد چشم‌انداز منشور و دستاوردهای شرکت شما مطلع می‌کند. اگر رسانه ای دارید که همه چیز را بیان کند، این یکی از بهترین توصیه های ما است.

یکی دیگر از گزینه های عالی اگر تم بصری را ترجیح می‌دهید، این الگو است. می‌توانید عکس های شرکت و تیم را برای لمس شخصی، همراه با نمودارهایی که اعداد شما را نشان می‌دهند، اضافه کنید.

این الگوی نمایه تجاری TidyForm به همان اندازه که مفید است، ساده و جذاب نیز هست. اگر نگران خستگی مخاطبانتان به خاطر اطلاعات بیش از حد هستید، سبک این PDF نمایه شرکت می تواند به شما کمک کند آن را به چیزی بسیار قابل دسترس و خواندنی تر سازماندهی کنید.

3. طوری آن را بگویید انگار یک Monty کامل است

اگر در رأس شرکتی هستید که دائماً در حال رشد و تکامل است، به مشخصات متناسب با آن نیاز خواهید داشت.

این PDF نمایه شیک، از نظر طراحی گرافیکی کاملاً خیره کننده است. نقوش بصری و عناصر موضوعی جذاب را در تمام 33 صفحه خواهید یافت و هر یک از آنها را میتوان در مورد تمام اطلاعات مربوط به شرکت شما به طور خاص سفارشی کرد.

چگونه یک نمایه شرکت بنویسیم؟ تاثیرات اولیه بسیار مهم است

حداقل یکی از نمونه نمایه های شرکتی که در اینجا ذکر شده است، همان چیزی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد: بوم کاملی که می‌توانید بر اساس آن خودتان را پایه گذاری کنید.

هدف این است که با کاری که انجام می‌دهید به خواننده نزدیک شوید و آن را به سوی شرکت خود جذب کنید. یک نمایه شرکتی خوب نوشته شده راهی عالی برای دیده شدن است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT