تکنیکال دوج کوین 26 مرداد

تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) در 16 آگوست(25 مرداد) ، با رشد 12 درصدی ،سطح 0.082 دلاری را به حمایت خود تبدیل کرد. این درحالیست که DOGE پیش از این ، نزدیک به دو ماه و نیم بود که زیر این سطح مقاومتی معامله می شد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 مرداد

این مومنتوم گاوی جدید منجر شد که DOGE یک ناحیه تقاضا ایجاد کند که از 0.074 دلار به 0.082 دلار امتداد می یابد. با این حال، این روند صعودی در مواجهه با خط روند نزولی چند ساله که به عنوان سطح مقاومتی عمل می کند، متوقف شد.

در نتیجه، DOGE به احتمال زیاد به سطح حمایت 0.082 دلاری اصلاح خواهد شد و بین سطوح حمایت افقی و مقاومتی تحت فشار قرار می گیرد. حرکت بعدی حاصل از این محدوده رنج فشرده احتمالاً، یک حرکت صعودی خواهد بود که دوج کوین را در مسیر مورد امتحان قرار دادن مقاومت 0.093 دلاری قرار می دهد. بدین ترتیب ، قیمت 13 درصد رشد می کند.

تکنیکال دوج کوین 26 مرداد

تکنیکال دوج کوین 26 مرداد

در صورت تداوم این روند صعودی ، قیمت دوج کوین به سمت مانع 0.109 دلاری حرکت خواهد کرد، سطحی که می تواند اوج این روند صعودی باشد. بنابراین، سرمایه گذاران علاقه مند باید منتظر واکنش گاوی دوج کوین در ناحیه تقاضای مذکور باشند.

تا زمانی که DOGE در بالای این ناحیه حفظ شود، احتمال افزایش 13 تا 33 درصدی این میم کوین وجود دارد.

علیرغم اینکه شرایط برای صعود دوج کوین مهیا به نظر میرسد ، اما خروج دوج کوین به زیر ناحیه تقاضای مذکور، این ساختار حمایتی را باطل می‌کند.

در این صورت ، سناریوی خرسی باطل خواهد شد و در اثر آن ، دوج کوین به سمت سطح 0.072 دلاری حرکت خواهد کرد. در صورتی که فشار فروش مجددا افزایش یابد ، سطح 0.062 دلاری ، هدف بعدی دوج کوین خواهد بود.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT