دیدگاه پیتر برانت در مورد بیت کوین

دیدگاه پیتر برانت در مورد بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله گر مشهور، در توییت اخیر خود ادعا می کند که در نمودار قیمتی بیت کوین، یک الگوی wedge صعودی در حال شکل گیری است. در این پست به دیدگاه پیتر برانت در مورد بیت کوین می پردازیم.

دیدگاه پیتر برانت در مورد بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین

این هشدار ریزشی در حالی پیش آمده است که بیت کوین پس از ثبت بهترین ماه خود در این سال، در تلاش برای رسیدن به سطحی بالاتر از سطح 24000 دلار است. بیت کوین اکنون در صرافی Bitstamp با قیمت 24023 دلار معامله می شود.

وج صعودی یک الگوی نزولی در نمودار است که در طول روندهای نزولی رخ می دهد. این الگو که شبیه یک پرچم خرسی نیز است، زمانی شکل می‌ گیرد که دو خط روند پس از ثبت یک سری دره های بالاتر از هم و قله های بالاتر از هم، محدوده معاملاتی باریک شود.

شایان ذکر است که تشکیل وج صعودی به طور کلی به عنوان یک شاخص نزولی در نظر گرفته می شود که در آستانه شکست احتمالی قیمت ظاهر می شود. با این حال، برخی از هشدارها وجود دارد که به نتیجه نمی رسند. همانطور که برانت نیز اشاره می کند، اکثر الگوهای معاملاتی نوظهور در نهایت چیز دیگری را تشکیل می دهند. از این رو، هیچ تضمینی وجود ندارد که این الگو نیز تکمیل شود.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT