آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Truelancer (ترولنسر)

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های دورکاری که می‌توان با آنها با توجه به زمینه تخصصی خود همکاری کرد، بسیار زیاد و متنوع هستند. در این مقاله می‌خواهیم به راه‌های کسب درآمد ارزی از سایت Truelancer (ترولنسر) بپردازیم که جزء یکی از معروفترین سایت‌های فریلنسری محسوب می‌شود و تا حدود زیادی عملکرد آن مشابه سایت‌های Guru و Fiverr و Upwork است.

معرفی سایت Truelancer (ترولنسر)

سایت Truelancer (ترولنسر)

این سایت، یک سایت فریلنسری مطرح در آسیای مرکزی است که در کشور هند راه‌اندازی شد و با توسعه شرکت و سایت، دفتر آمریکا هم افتتاح گردید.

این سایت با هدف ایجاد پل ارتباطی میان فریلنسر ها و کارفرماها‌ بر پایه ایجاد مسابقه، یا دریافت خدمات ساعتی در حوزه‌های IT و گرافیک راه‌اندازی شد. با گذشت زمان، حوزه‌های مختلف کاری بر بستر این سایت قرار گرفت.

امروزه بالغ بر یک میلیون فریلنسر، با ۵۰۰ هزار پروژه و ۲۵ هزار گیگ در این سایت ثبت شده است. مهمترین خدمات سایت Truelancer بیشتر مربوط به حوزهای زیر را شامل می‌شود:

  • توسعه دهندگان سایت
  • طراحی و دیزاین
  • تامین محتوا و وبلاگ
  • ارایه خدمات تخصصی SEO
  • بازاریابی و فروش
  • اپلیکیشن‌های موبایل

نوع خدمات سایت Truelancer

سایت Truelancer (ترولنسر) نقد ارزی

اگر یک مشتری وارد سایت ترولنسر شود با دو نوع خدمات رو به رو می‌شود که می‌تواند بر اساس آن انتخاب کند که چه مسیری برای کار با فریلنسر را تعیین نماید.

۱- استفاده از مسابقات (Contests)

در این نوع از سفارش، که فقط برای برخی شاخه‌های مانند طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن  و موکاپ‌های وب سایت قابل استفاده است، کارفرما مبلغی را برای مسابقه تعیین می‌کند و در نهایت بین فریلنسرها مسابقه‌ای برگزار می‌شود. کارفرما با انتخاب یکی از طرح‌ها به عنوان برنده، باعث می‌شود پول جایزه به همان شخص تعلق گیرد.

۲- استخدام فریلنسر به صورت پروژه‌ای (By services)

در این نوع از سفارش که همه حوزه‌ها را پوشش می‌دهد، کارفرما می‌تواند به راحتی بر اساس زمینه خاص یا سرچ در سایت، فریلنسرهای متخصص را مشاهده کند و گیگ فریلنسرها را با جزییات کامل مشاهده نماید. نمونه قیمت کاری هر فریلنسر کاملا مشخص است و کارفرما می‌تواند بر سر قیمت پروژه با فریلنسر به توافق برسد. کارفرما هزینه را پرداخت کرده و پول نزد Truelancer باقی می‌ماند تا زمانی که کارفرما پروژه را دریافت و تایید کند. آنگاه دستمزد کار به حساب فریلنسر واریز می‌شود.

کسب درآمد ارزی از سایت Truelancer

سایت Truelancer (ترولنسر) چیست

برای کار از طریق این سایت دو مدل کاری وجود دارد.

۱- ساخت صفحه ارایه خدمات شخصی

در این مرحله شما می‌توانید یک صفحه خدمات شخصی و گیگ برای خود بسازید. به این صورت که نشانگر موس را روی گزینه By services واقع در منو بار برده و روی گزینه Sell services کلیک نمایید.

در ادامه در سایت ثبت نام کنید و اطلاعات مربوط به خود به همراه نمونه کارهای خود را در بخش فرم‌ها پر کنید. سپس برای کار و خدمات خود قیمت گذاری کنید.

۲ – پیدا کردن کار پاره وقت و تمام وقت

برای اینکار روی گزینه Find Jobs واقع در منو بار کلیک کنید. تا لیست شغل‌ها را مشاهده کنید. در صورتی که در سایت ثبت نام کرده باشید، می‌توانید جزییات مربوط به کار و تمام وقت یا پاره وقت بودن آن را مشاهده کنید.

در پایین سایت اگر روی گزینه Jobs by City کلیک کنید برخی شهر‌ها که شغل‌های بیشتری یافت می‌شود را مشاهده خواهید کرد. جالب است بدانید که Dubai یکی از مهمترین گزینه‌های این لیست است.

پس از کسب درآمد ارزی از سایت Truelancer (ترولنسر)، برای نقد درآمد خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد درآمد ارزی

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT