درآمد ارزی از گرافیک ریور

کسب درآمد ارزی از گرافیک ریور (Graphicriver)

زمان مطالعه 2 دقیقه

گرافیک ریور (Graphicriver) زیر‌مجموعه‌ای از Envato Market است که ما در مقاله‌ای جدا تحت عنوان ” Graphicriver چیست؟ ” به معرفی آن پرداخته‌ایم. در این مقاله قصد داریم که به این موضوع بپردازیم که چطور کسب درآمد ارزی از گرافیک ریور امکان‌پذیر خواهد بود.

روش های کسب درآمد ارزی از گرافیک ریور

برای کسب درآمد از گرافیک ریور دو راهکار وجود دارد:

۱- فروش محصول: در این روش شما یک حساب در Graphicriver.net به عنوان فروشنده ایجاد می‌کنید.شما باید به مجموعه‌ای از سوالات پاسخ دهید. یکی از مهمترین سوالات این است که می‌خواهید فروش محصولتان به صورت فروش اختصاصی (exclusive) باشد یا غیر اختصاصی (non-exclusive) به فروش رسد. در صورتی که فروش اختصاصی را انتخاب کردید، محصول پس از فروش از سایت برداشته می‌شود و خریدار صاحب نهایی محصول است. در این حالت سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت مانند لوگو یا طراحی‌های خاص. اما در فروش غیر اختصاصی، محصول با قیمت پایین و سود کم باید به فروش رسد ولی به تعداد زیاد به فروش خواهد رسید که می‌تواند در تعداد بالای فروش سودآور باشد. فروش موکاپ‌ها یا تصاویر وکتوری از جمله این نوع فروش هستند.

۲- فروش همکاری: پس از آنکه اکانتی در سایت ایجاد کردید، می‌توانید در سایت خود لینک ارجاع به گرافیک ریور ایجاد کنید. درصورتی که شخصی از طریق سایت شما به سایت گرافیک ریور وارد شد و خریدی انجام داد کمیسیون خود را می‌توانید دریافت کنید.

درآمد ارزی از گرافیک ریور دلار

جمع‌ بندی

بررسی‌ها نشان داده شده است که افرادی در گرافیک ریور موفق خواهند شد که به طور تخصصی روی یک موضوع خاص تمرکز کنند. به عنوان مثال یکی از فریلنسر‌های این سایت که به طور تخصصی قالب‌های فلایر فوتوشاپ را به فروش می‌رساند، به گفته این فریلنسر، در سال اول تنها ۴ دلار فروش داشته است اما به مرور زمان و طی گذشت ۴ سال، ماهیانه بین ۱۵۰ تا ۸۰۰ دلار (بسته به فصل فروش) درآمد پسیو داشته است.

در صورتی که می‌خواهید به عنوان یک فریلنسر جهت کسب درآمد ارزی از گرافیک ریور فعالیت کنید، پیشنهاد می‌شود جهت نقد کردن درآمد ارزی خود از سایت اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT