پلتفورم SaaS تجاری سایت Paddle

معرفی خدمات SaaS تجاری سایت Paddle

زمان مطالعه 2 دقیقه

SaaS یا Software as a Service یک راهکار جامع نرم افزاری را ارائه می‌دهد که کاربر آن را به‌صورت اشتراکی  از یک تامین کننده سرویس ابری خریداری می‌کند. SaaS‌ها به صورت تخصصی ارایه می‌شوند، در این مقاله به خدمات سایت Paddle می‌پردازیم که ارایه دهنده پلتفورم SaaS تجاری (SaaS Commerce Platform) است.

معنی و کاربرد پلتفورم‌های SaaS چیست؟

امروزه کسب و کارهای مختلف برای سهولت و سرعت در انجام امور محوله خود، ناگزیر به استفاده از نرم افزارهای مختلف می‌باشند. در قدیم اغلب از نرم افزارهای تحت ویندوز برای این کار استفاده می‌شد اما نرم افزار تحت ویندوز محدودیت‌های فراوانی داشت. مثلا برای استفاده از یک نرم افزار تحت ویندوز، کاربر باید حتما از سیستمی که نرم افزار روی آن نصب بود استفاده می‌کرد در نتیجه نمی‌توانست از محیطی خارج از محیط کاری به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. همچنین اگر سیستم دچار نقص فنی می‌شد تمام اطلاعات ذخیره شده روی هارد دیسک از بین می‌رفت. اما با ورود اینترنت و به دنبال آن، ظهور رایانش ابری نرم افزارهای جدیدی به بازار عرضه شد که مشکلات سابق را نداشتند که این نرم افزارها به SaaS‌ها هستند. منظور از SaaS نرم افزارهایی است که بر بستر اینترنت به کاربر ارائه می‌شود. این نرم افزارها به صورت کامل در مالکیت کاربر قرار نداشته و کاربران به صورت اشتراکی از خدمات نرم افزار بهره‌مند می‌شوند.

سایت Paddle چیست؟

شرکت‌ Paddle که در شهر لس‌انجلس واقع است، در سال ۲۰۱۸ با هدف ارایه پلتفورم‌های SaaS تجاری راه‌اندازی شد و توانست ۲۵ میلیون دلار سرمایه جذب کند. طی این دو سال توانسته است به حدود ۱۰۰۰ شرکت خدمات دهد و سرمایه شرکت ۳۹۰۰ برابر شود! این شرکت جزو ششمین شرکتی است که در سال گذشته سریعترین رشد را داشته است و هم اکنون ۱۴۰ کارمند دارد.

SaaS تجاری سایت Paddle

خدمات SaaS تجاری سایت Paddle چیست؟

شرکت Paddle خدمات بسیار متنوعی را در حوزه پرداخت و مالی سایت‌ها ارایه می‌دهد. جالب است بدانید که این خدمات بهترین User Onboarding را دارد و در نتیجه مشتریان آن در بخش مالی یا پرداخت، به راحتی می‌توانند رضایت کاربران‌ خود را جلب کنند. این خدمات شامل:

  • اتصال به درگاه‌های پرداخت (مانند پی پال یا ویزا کارت و مستر کارت و …)
  • ایجاد سبد خرید
  • ایجاد انواع پنل قیمت گذاری خدمات
  • ارایه فاکتورهای هوشمند
  • امکان گزینش و پرداخت با ارزهای مختلف و زبان‌های متفاوت
  • سیستم مدیریت برای تبلیغات و هزینه
  • محاسبات مالیات‌های متفاوت
  • محسابات هزینه‌های شیپینگ در هنگام پرداخت
  • برگشت پول
  • تسویه‌ حساب با کاربران فریلنسر
  • حسابداری هوشمند

SaaS تجاری چیست

تمامی موارد ذکر شده بدون هیچ گونه پیچیدگی و بدون نیاز به استخدام حسابدار می‌تواند برای کسب و کارهای آنلاین استفاده شود. به عنوان مثال در مقاله صادرات زعفران یا کسب درآمد ارزی از توریست خارجی توضیح داده شده که برای استفاده از سایت و ایجاد درگاه پرداخت ارزی می‌توانید حساب پی پپال ایجاد کنید. در نتیجه استفاده از پلتفورم SaaS تجاری به کسب و کار شما کمک شایان می‌کند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT