درآمد ارزی توریست خارجی ساخت سایت

رسیدن به درآمد ارزی توریست خارجی با ساخت سایت

زمان مطالعه 2 دقیقه

کشور ایران به واسطه جاذبه‌های طبیعی، باستانی و فرهنگی می‌تواند مقصدی جذاب برای گردشگران خارجی باشد. با اینکه توریست‌های ثروتمند به ندرت وارد ایران می‌شوند، با این حال آمارها نشان می‌دهد که توریست‌هایی که وارد ایران می‌شوند به طور میانگین چیزی حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار خرج می‌‌کنند. درآمد ارزی توریست خارجی به طور معمول میان قشر متنوعی از مردم و سازمان‌ها شامل راننده‌ها، هتلداران، راهنماهای تور، شرکت‌های هواپیمایی، رستوران‌ها و مراکز گردشگری توزیع می‌شود. با توجه به تفاوت بالای نرخ دلار به ریال، ایران مقصدی ارزان محسوب می‌شود و از سوی دیگر درآمد ناشی از گرداشگران برای ایرانی‌ها سود بسیار زیادی خواهد داشت.

چطور ساخت سایت را شروع کنیم؟

ابتدا لازم است که یک راه ارتباطی را ایجاد کنید تا بتوانید توریست‌ها را متقاعد کنید که به ایران سفر کنند که یکی از بهترین روشها، ساخت سایت می‌باشد. در این روش باید شما یک دامین با پسوند‌های معروفی مانند com ، net یا org خرید کنید (معرفی سایت خرید دامین). سپس می‌توانید یک قالب وردپرسی خریداری کنید که بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی، سایت خود را طراحی کنید ( معرفی سایت خرید قالب وردپرس)، و در نهایت اطاعات سایت را روی یک هاست خارجی معتبر راه اندازی کنید (معرفی خرید هاست خارجی). بهتر است که سایت شما علاوه بر زبان‌های انگلیسی، زبان‌هایی آسیای شرقی، عربی و آلمانی را هم پوشش دهد.

چطور توریست ها را به سایت خود جذب کنیم؟

درآمد ارزی توریست خارجی

حال که بستر سایت آماده است، شما به یک تیم (حداقل دو نفره) نیاز دارید. بهتر است که یکی از اعضای تیم دوره‌های حرفه‌ای عکاسی را دیده باشد تا بتواند از طریق عکس‌های متنوعی که از مناظر طبیعی و باستانی تهیه می‌کند و قرار دادن آنها در سایت، توریست‌ها را به خود جذب کند. همچنین شما می‌توانید از گردشگران خود نیز عکاسی کنید و یک بخش مربوط به خاطرات و بازخوردهای گردشگران قبلی را در سایت منعکس کنید. همچنین بهتر است یکی دیگر از اعضا در زمینه تولید محتوا (حداقل زبان انگلیسی) در سایت فعالیت کند به نوعی که با پوشش موضوعات مختلف مانند آداب و رسوم مناطق مختلف ایران، افسانه‌ها، مناطق طبیعی، آثار باستانی، غذاها و … یک سایت با محتوایی قوی ایجاد شود.

کسب درآمد ارزی توریست خارجی چطور انجام می‌گیرد؟

شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش بیاید که با توجه به شرایط تحریمی ایران، چطور می‌توان از توریست‌های خارجی پیش پرداخت دریافت کرد؟ خوشبختانه راهکارهای متنوعی وجود دارد. شما می توانید درگاه اینترنتی پی‌پال را روی سایت خود فعال نمایید تا گردشگران بخشی از پول را حتی در مقادیر کم به حساب شما واریز کنند (برای راهنمایی بیشتر اینجا را کلیک کنید). یا اینکه حساب بانکی را به گردشگر دهید تا مبلغ را به آن حساب واریز کرده و شما معادل ریالی آن را دریافت کنید(برای راهنمایی بیشتر اینجا را کلیک کنید).

در هر صورت، شما می‌توانید با موارد توضیح داده شده، قدم به قدم شروع به جذب گردشگر خارجی نمایید و کار خود را از طریق تنها یک سایت توسعه بخشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی‌های بیشتری برای نقد کردن درآمد ارزی توریست خارجی داشتید، می‌توانید از کارشناسان اول پرداخت راهنمایی بخواهید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT