سایت proz.com

معرفی سایت proz.com و کاربرد آن به عنوان یک فریلنسر مترجم

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Proz.com وب سایتی است که اعضای آن را مترجمان آزاد تشکیل می دهند. این وب سایت در سال 1999 راه اندازی شده است. سایت Proz.com عمدتا برای ارسال و دریافت پاسخ به پیشنهاد شغلی ترجمه بنیان گذاری شد. این وب سایت، در تاریخ 10 فوریه 2017، بیش از 850000 کاربر ثبت شده در سایت خود را اعلام کرد و به همین علت توانست مترجمان بیش از 200 کشور در سراسر جهان را به خود جذب کند.

 زبان های قابل ترجمه در سایت proz.com

زبان پیش فرض Proz.com ، انگلیسی می باشد ولی به بیش از 45 زبان دسترسی دارد و بیش از 35 زبان را به صورت محلی ساپورت می کند.

شرایط عضویت در proz.com

از دیدگاه Proz.com ، هرنوع مترجم ، اعم از حرفه ای و آماتور و یا افرادی که توانایی انجام کار ترجمه را دارند اما مدرک ثبت شده معتبری در دست ندارند، قابل قبول هستند و به عنوان یک فریلنسر مترجم در Proz.com به عنوان عضو می توانند ثبت نام کنند.

مزیت عضویت در proz.com

یکی از مزیت های این سایت این می باشد که یک انجمن مجازی از مترجمان را دارا است و طیف وسیعی از منابع را ارائه می دهد. برای مترجمان عضو Proz.com این امکان فراهم شده است که بتوانند هویت حرفه ای خود را به عنوان یک مترجم، در اینترنت برای همگان انتشار دهند تا بتوانند پیشنهادات شغلی متناسب  با زبانی که بر آن تسلط دارند را جذب نمایند.

سایت proz.com

سایت proz.com

لازم به توضیح است برای استفاده از اکثر خدمات Proz.com ، کاربران باید در سایت، ثبت نام کنند. در این سایت همچنین فروم تبادل نظر . بحث و گفتگو وجود دارد.

ویژگی های سایت proz.com

با وجودی که بسیاری از وب سایت ها از کاربران هزینه دریافت می کنند تا آن ها بتوانند از امکانات وب سایت استفاده کنند، Proz.com توسط افراد داوطلب، برای استفاده کاربران از سایت به صورت رایگان، راه اندازی شده است.

یکی از ویژگی های قابل توجه Proz.com ، پاسخ به سوالات فنی کاربران در ارتباط با ترجمه است. تا کنون بیش از 2 میلیون سؤال مربوط به ترجمه واژگان، از طریق این سایت پاسخ داده شده است.

استفاده از حساب پی پال در proz.com

همراهان گرامی! در صورتی که تصمیم دارید به عنوان یک فریلنسر مترجم در Proz.com ثبت نام کنید، شما نیاز به یک حساب پی پال به منظور تبادل ارز با سایت مورد نظر دارید که البته حساب شما باید وریفای شده نیز باشد. کاربر عزیز! اگر تا کنون موفق به افتتاح حساب پی پال نشده اید، تیم اول پرداخت این کار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. به منظور افتتاح حساب، می توانید از طریق پر کردن فرم مربوطه از طریق لینک زیر، درخواست ساخت حساب خود را برای همکاران ما ارسال نمائید.

افتتاح حساب پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. فیاضی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من به عنوان یک مترجم از سایت های فرینسلری ایرانی سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی رو گرفتم و درآمد ازش گرفتم حالا دنبال سایت های خارجی که بشه ازش درامد دلاری داشت هستم .لطفا در این مورد بنویسید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT