بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی

بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از افراد به دلیل کسب درآمد بیشتر به کارهای جانبی در منزل نیز می­‌پردازند و در سایت­‌های مختلف به شغل‌های فریلنسری به منظور کسب درآمدبیشتر پرداخته ‌اند. اشخاص و شرکتهای زیادی نیز در سراسر دنیا برای کارهای خود از فریلنسرها به دلیل قیمت پایین‌­تر و کارایی بهتر کمک می­‌گیرند، وب سایت­‌های زیادی به منظور ارائه­‌ی کارهای فریلنسری ایجاد شده­‌اند تا هم به افرادی که به دنبال کار هستند و هم شرکت­‌ها و مدیران کمک کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با معتبرترین و برترین وب سایت‌های فریلنسری مترجمی آشنا شوید.

افتتاح حساب فریلنسر در این سایت ها و نقد کردن درآمد ارزی شما در اول پرداخت امکان پذیر است.

با بهترین وب سایت‌های فریلنسری مترجمی آشنا شوید

وب سایت‌­های فریلنسری همان طور که در قسمت بالا به آن­ اشاره شد، در زمینه‌­­های مختلفی به صورت واسطه در میان افرادی که جویای کار هستند و شرکت­‌ها و اشخاصی که در زمینه‌­ی فعالیت آن‌ها نیاز به همکاری دارند، کمک می‌­کنند. در ادامه‌­ی مطلب به لیستی از برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی در سراسر دنیا پرداخته شده است.

Unbabel

1 بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی

Unbabel یکی از بزرگ‌­ترین وب سایت­‌های فریلنسری در زمینه­‌ی ترجمه در دنیا است. این وب سایت دارای بیش از ۴۰۰۰۰ مترجم و ۲۸ زبان می­‌باشد. در صورت کار کردن در این انجمن به عنوان یک فرد مبتدی ۸ دلار به ازای هر ساعت و به عنوان یک فرد متخصص ۱۸ دلار دریافت خواهید کرد.

یکی از بهترین مزایای این پلت فرم این است که نه تنها نسخه کپی سند شما را ترجمه می­‌کند، بلکه یک نسخه تولید شده توسط AI را نیز به شما ارائه می‌­دهد. این پلت فرم همچنین اپلیکیشن تلفن همراه خود را نیز منتشر کرده و به شما امکان کسب درآمد در هر موقعیت و هر زمان را می‌­دهد.

TranslatorsTown

این وب سایت یک شبکه‌­ای از مترجم های آزاد است که در آن مشتریان و مترجمان می­‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این پلت فرم فرصتی را برای یافتن و تقاضای کارهای ترجمه در پورتال خود فراهم می‌­کند و یک ابزار مناسب برای کسب درآمد به صورت آزاد است. با این حال TranslatorsTown دارای معایبی از جهات مختلف نظیر: پرداخت هزینه عضویت و واسطه نبودن جهت پرداخت‌­ها می‌باشد.

TranslatorBase

2 بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی

اکثر فریلنسرهای مترجم حرفه­ای، این وب سایت را به عنوان کار ترجمه پیدا می­کنند. این شبکه دارای ۶۰۰۰۰ مترجم متن است که سالانه بیش از ۸۵،۰۰۰ پروژه را اداره می­کند.با استفاده از این پلتفرم شما نه تنها می­توانید کارهای ترجمه آزاد را دریافت کنید، بلکه قادر به استخدام آژانس­های ترجمه نیز می­باشید.

TRADUguide

با استفاده از این پلت فرم می‌­توانید لیستی از کارهای ترجمه را در نمونه کارهای خود را ببینید و از طریق آن حقوق و دستمزد مناسب را به عنوان یک مترجم آزاد آنلاین دریافت کنید. این وب‌سایت در صفحه اصلی دارای وظایف لیست شده توسط مشتری است؛ شما می‌­توانید پیشنهاد و مشخصات خود را به حداکثر ۴ مشتری در روز ارسال نمایید.

ProZ

3 بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی

این وب سایت یکی از برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی است. ProZ یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان پیشنهاد و انجام کارهای مترجمی را می‌­دهد تا از این طریق درآمد کسب نمایید. برای عضویت در این سایت باید پروفایل خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و به هر تعدادی سفارش دریافت کنید.

TranslatorsCafe

یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری مترجمی، TranslatorsCafe است. این پلت فرم به شما امکان می­‌دهد که به صورت رایگان در آن ثبت نام کنید و براساس لیستی از سفارشات، کار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این وب سایت همچنین به شما اجازه­‌ی تماس مستقیم با مشتریان از طریق ایمیل را می­‌دهد تا از این طریق بتوانید شرایط خود را نهایی کرده و شروع به کار کنید.

حال که با بهترین سایت‌های فریلنسری مترجمی آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و دلاری سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلاری

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام یک وب سایت خوب فریلنسری دیگه هم هست پشتیبانیش واقعا عالیه.

    htttps://karynet.ir

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT