2 سایت Resellers Panel خرید نمایندگی هاست ارزان قیمت

سایت Resellers Panel | خرید نمایندگی هاست ارزان قیمت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ResellersPanel یک برنامه هاستینگ و نمایندگی فروش کاملاً خودکار است که توسط LiquidNet Ltd. توسعه یافته. LiquidNet یک شرکت میزبانی در انگلستان است، که تلاش می‌کند دامنه فعالیت‌های خود را در حوزه خدمات میزبانی وب گسترش دهد. LiquidNet Ltd در فوریه ۲۰۰۳ در لندن، انگلستان تأسیس شد و برنامه ResellersPanel در ۲ آوریل ۲۰۰۳ شروع به کار کرد. تا کنون، بیش از ۱۰۰۰۰۰ فروشنده از این سایت استفاده کرده‌اند. در ادامه به سایت Resellers Panel می‌پردازیم.

هدف LiquidNet

سایت Resellers Panel خرید نمایندگی هاست ارزان قیمت

LiquidNet Ltd تلاش می‌کند تا به طور مداوم کیفیت خدمات خود را بهبود بخشد، قدرت رقابتی خود را توسعه دهد، مشتریان وفادار خود را حفظ کرده و موقعیت خود را در بازار تقویت کند. ممکن است باورنکردنی به نظر برسد اما اکثر شرکت‌‌های بزرگ در تجارت میزبانی وب معمولاً سرمایه گذاری زیادی در توسعه فناوری‌های جدید ندارند. در عوض آنها به راه حل‌ها و نرم افزارهای شخص ثالث تکیه می‌کنند. برخلاف نرم افزار آنها، نرم افزار میزبانی LiquidNet توسط خودشان ایجاد، توسعه و طراحی شده است. علاوه بر این، رویکرد تجاری LiquidNet انسان محور است به این معنا که پشتیبانی مشتری آن‌ها یک عامل اصلی در خدمات میزبانی با کیفیتی است که LiquidNet ارائه می‌دهد.

خرید از سایت Resellers Panel

1 سایت Resellers Panel خرید نمایندگی هاست ارزان قیمت

خدمات سایت Resellers Panel بسیار گسترده است و خدمات زیادی ارائه می‌دهد. به صورت خلاصه خدمات این سایت به صورت زیر است:

  • Reseller Hosting
  • WordPress Theme
  • Remote Forms
  • Reseller Control Panel
  • Cloud Hosting
  • Domain

قیمت خدمات نمایندگی هاست در این سایت بسیار ارزان است. ارزان ترین نمایندگی هاست در Resellers Panel، تقریبا ۶ دلار است، که به شما ۶ اکانت میزبانی، فضای ذخیره سازی نامحدود و دامنه‌های نامحدود می‌دهد. همچنین این سایت خدمات نمایندگی سایت رایگان نیز دارد.

سایت Resellers Panel برنامه‌های میزبانی نامحدود نمایندگی cPanel را به شما پیشنهاد می‌کند، که به شما امکان می‌دهد فضای نامحدود و سهمیه ماهانه ترافیک مشخص را برای حساب مشتریان خود ارائه دهید.

با کمک WebHost Manager (WHM) و ابزارهای کنترل پنل cPanel، که با برنامه‌های میزبانی نامحدود ارائه می‌شود، می‌توانید کنترل کامل بر همه مشتریان میزبانی وب خود و استفاده از منابع آنها داشته باشید. به علاوه، ما یک محیط میزبانی امن با حفاظت ضد هک و ضد ویروس ایجاد کرده‌ایم.

حال که با سایت Resellers Panel آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT