صادرات اینترنتی زعفران ایرانی

آموزش کسب درآمد دلاری از صادرات اینترنتی زعفران

زمان مطالعه 3 دقیقه

زعفران یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می‌رود، اما متاسفانه در عصر اینترنت و تکنولوژی، بخش زیادی از صادرات زعفران ایران توسط افرادی صورتی می‌گیرد که دیدگاهی سنتی در مورد بازار زعفران دارند یا ممکن است زعفران را به صورت عمده و بدون بسته بندی مناسب به کشورهایی نظیر اسپانیا یا عربستان صادر می‌کنند. ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور صادرات اینترنتی زعفران را داشته باشید و به راحتی پول خود را نقد کنید.

توجه: زعفران به دلیل قیمت بالا و البته وزن کم، بسیار برای ارسال پستی مناسب است، چرا که هزینه ارسال مرسوله به نسبت وزن و قیمت ناچیز خواهد شد.

زیر ساخت سایت برای صادرات اینترنتی زعفران

صادرات اینترنتی زعفران دبی
  • ابتدا لازم است که یک سایت ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان خارجی را متقاعد کنید که خرید را با پرداخت آنلاین به انجام رسانند.
  • در این روش باید شما یک دامین با پسوند‌های معروفی مانند com ، net یا org خرید کنید (معرفی سایت خرید دامین).
  • سپس می‌توانید یک قالب وردپرسی خریداری کنید که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، سایت خود را طراحی کنید ( معرفی سایت خرید قالب وردپرس)
  • سایت شما نیازمند بخش فروشگاهی خواهد بود که علاوه بر فرایند پرداخت برای هر محصول، فرایند انبار داری را هم بدون دانستن برنامه نویسی انجام دهد. می‌توانید از پلاگین woocommerce برای سایت خود استفاده کنید.
  • در نهایت اطاعات سایت را روی یک هاست خارجی معتبر راه اندازی کنید (معرفی خرید هاست خارجی). بهتر است که سایت شما علاوه بر زبان‌های انگلیسی، زبان‌هایی آسیای شرقی، عربی و آلمانی را هم پوشش دهد.
  • برای اینکه مشتریان خارجی به صورت آنلاین پرداخت انجام دهند، شما نیازمند قرار دادن یک درگاه حساب خارجی روی سایت خود هستید، که به راحتی حتی در شرایط تحریم قابل اجرا است (اینجا را مطالعه کنید)

سایت کشمون یک استارتاپ موفق داخلی

صادرات زعفران کشمون

شاید از خود بپرسید که یک فروشگاه اینترنتی زعفران به چه مواردی باید توجه کند. پیشنهاد می‌شود که سایت کشمون که یک استارتاپ موفق داخلی در حوزه فروش زعفران است را نگاهی بیندازید. این سایت علاوه برای کاربری راحت، ساختار آن بسیار اطمینان بخش‌ است. علاوه بر آن، برای زعفران هر کشاورز اطلاعات مربوط به رنگ دهی، استفاده از آفت کش و کود شیمیایی یا ارگانیک را در خود جای داده است.

مراحل مورد نیاز صادرات زعفران

  • شما باید یک طراحی حرفه‌ای به همراه بسته بندی شکیل داشته باشید و سپس قیمتی را به دلار یا یورو برای فروش تعیین کنید.
  • گواهی‌های لازم مانند گواهی استاندارد، گواهی بهداشت دامی نباتات و همچنین معرفی‌نامه یا وکالت نامه‌ صادرات زعفران را تهیه کنید، تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
  • با یک شرکت خصوصی پستی ایرانی که در امارات متحده عربی یا ترکیه شعبه دارد قرار داد ببندید. به طوری که به عنوان مثال دریافت کننده از آمریکا است، آن شرکت پستی دوباره از شعبه خود پست مجدد انجام دهد. از طرفی برآورد هزینه پست را خواهید داشت.

نقد درآمد ارزی حاصل از صادرات اینترنتی زعفران

همانطور که گفته شد، شما یک درگاه پرداخت خارجی روی سایت خود فعال کرده‌اید و مشتریان مستقیما مبالغ دلاری یا یورویی را به حساب شما واریز می‌کنند. در صورتی که می‌خواهید دلارهای کسب شده از صادرات اینترنتی زعفران را به ریال تبدیل کنید، به سایت اول پرداخت مراجعه کرده و درخواست نقد کردن درآمد ارزی را به اجرا بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. علی اکبر گفت:

    سلام، از چه درگاه پرداخت اینترنتی میتونیم برای سایت اینترنتی استفاده کنیم؟

    1. فرید امیری گفت:

      شما می توانید درگاه پی پال را راه اندازی کنید. (این لینک را مطالعه فرمایید)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT