خرید دامین ارزان

خرید دامین ارزان | بهترین نام دامین برای سایت | خرید هاست از سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

وبسایت شما به یک نام دامنه قابل تشخیص نیاز دارد. بیایید به برخی از بهترین نام های دامنه برای راه اندازی وبسایت نگاهی بیاندازیم. شما به یک ایده فکر کرده اید، برای یک نام تصمیم گرفته اید و آماده هستید تا سایت خود را راه اندازی کنید. اما ابتدا باید یک نام دامنه خریداری کنید. اگر قصد خرید دامین ارزان را دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید. ما قصد داریم برخی از بهترین ثبت کنندگان نام دامنه را در وب بررسی کنیم.

نحوه خرید دامین ارزان

اگر در این فرآیند تازه کار هستید، ماجرا ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. نام دامنه؟ ارائه دهندگان هاست؟

خرید یک نام دامنه آسان است. ابتدا، تصمیم بگیرید که از کدام یک از ثبت کنندگان نام دامنه استفاده می کنید، سپس به سایت آنها بروید، یک حساب کاربری ایجاد کنید، نام دامنه مورد نظر خود را وارد کنید و کار انجام شده است.

اغلب در صورت خرید یک اشتراک چند ساله، تخفیف دریافت خواهید کرد. مراقب کوپن های تخفیف باشید. با یک جستجوی سریع در گوگل می توانید کد تخفیف های بسیاری از ثبت کننده های شناخته شده دامنه را پیدا کنید.

پس از ثبت دامنه، اگر می خواهید سایت خود را آنلاین کنید، باید هاست خریداری کنید. دو گزینه که ارزش بررسی دارند عبارتند از InMotion Hosting و Bluehost.

خرید دامین از GoDaddy

خرید دامین ارزان

خرید دامین ارزان

پس از راه اندازی در سال 1997، GoDaddy به شناخته شده ترین برند در این بخش تبدیل شده است.

GoDaddy یکی از وسیع‌ ترین خدمات دامنه‌ های سطح بالا را در میان ارائه‌ دهندگان اصلی (به عنوان مثال، .com، .org یا .gov) ارائه می‌کند. در حال حاضر ۴۸۴ کد دامنه از بیش از 150 کد کشور موجود است.

در دسترس بودن تعداد زیادی از کد های کشور را نباید دست کم گرفت. من شخصاً در گذشته از دامنه که .mx استفاده کردم که از موارد ارائه شده GoDaddy است.

GoDaddy همچنین یافتن دامنه مورد نظر را آسان می کند. یک سرویس جستجوی قوی (به شما امکان می‌دهد حداکثر ۵۰۰ دامنه را به طور همزمان جستجو کنید) و یک کارگزار دامنه (domain broker) وجود دارد. کارگزار دامنه به شما امکان می دهد برای دامنه های متعلق به افراد دیگر پیشنهاد بدهید.

GoDaddy به شما امکان می‌دهد با پرداخت هزینه اضافی یک آدرس ایمیل در دامنه خود ایجاد کنید.

خرید از 101domain

خرید دامین ارزان

خرید دامین ارزان

ممکن است 484 دامنه GoDaddy از لحاظ عددی با بسیاری از رقبای اصلی آن مقایسه شود، اما به مقدار پیشنهادی در 101domain.com نزدیک نیست.

اگر دامنه خود را ثبت کنید، می توانید از بین 1830 TLD باورنکردنی انتخاب کنید. این شرکت بیش ترین حق انتخاب را در جهان می دهد. به این معنی است که 101domain قطعا یکی از بهترین ثبت کنندگان نام دامنه است.

می‌توانید از میان دامنه‌ های شهری (  .Barcelona , .Vegas , .Sydney)، دامنه ‌های منطقه ‌ای ( .Asia , .Kiwi و غیره)، دامنه‌ های مذهبی، دامنه ‌های ورزشی، دامنه‌ های استخدامی، و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید.

مانند GoDaddy،  101domainsهم یک ابزار جستجو را ارائه می دهد.

خرید از Bluehost

بسیاری از مردم تصمیم می گیرند دامنه جدیدی را با همان شرکتی که برای میزبانی خود استفاده می کنند ثبت کنند. به خصوص وقتی اگر فقط یک سایت را راه اندازی می‌کنند.

مزیت اصلی این رویکرد فاکتور راحتی است. حساب ‌های کمتری برای مدیریت دارید و پرداخت صورت ‌حساب ساده‌ تر است.

Bluehost یکی از بهترین ارائه دهندگان هاست است، بنابراین می توانید دامنه خود را در آنجا نیز ثبت کنید. برخی از برنامه های میزبانی Bluehost حتی به شما امکان می دهد دامنه جدیدی را به مدت یک سال به صورت رایگان ثبت کنید.

از جنبه منفی، خدمات دامنه Bluehost به اندازه سایر شرکت ها از ویژگی های غنی برخوردار نیست. هیچ جستجوی انبوه یا کارگزار دامنه ای وجود ندارد.

خرید از میزبانی InMotion

یکی دیگر از ارائه دهندگان برتر هاست InMotion است. مانند Bluehost، در صورت ثبت نام برای هر یک از برنامه های میزبانی 12 یا 24 ماهه، این شرکت به شما یک نام دامنه رایگان یا انتقال نام دامنه رایگان می دهد.

برنامه های Hosting از حدود 6 دلار در ماه شروع می شود.

خرید دامین از Namecheap

ممکن است از خود بپرسید که چرا ما قیمت هر یک از این سرویس ها را در زیر آنها یادداشت نکرده ایم.

در حقیقت، تفاوت زیادی بین ارائه دهندگان مختلف وجود ندارد. مبلغی که برای یک نام دامنه خاص می پردازید در همه جا تقریباً مشابه خواهد بود (اگرچه بسیاری از ثبت کنندگان دامنه تخفیف های مکرری را به خصوص برای مشتریان جدید ارائه می دهند).

در عوض، باید تصمیم خود را بر اساس عواملی مانند سهولت استفاده، پشتیبانی و انتخاب TLD قرار دهید.

با در نظر گرفتن این موضوع، Namecheap یک ارائه دهنده ی عالی برای خرید نام دامنه است. فقط حدود ۱۰۰ TLD در دسترس است، اما یک بازار نام دامنه وجود دارد که در آن می توانید دامنه ها را از افراد دیگر خریداری کنید، همچنین Whois Lookup یکپارچه شده است تا بتوانید نام شخصی را که صاحب هر سایتی است پیدا کنید.

خرید از سایت Netim

خرید دامین ارزان

خرید دامین ارزان

Netim سایت دیگری است که بیش از ۸۰۰ TLD را ارائه می دهد.

این شرکت به طور قابل توجهی کوچک تر از غول هایی مانند GoDaddy و Namecheap است. در مقایسه با میلیون‌ ها عددی که در شرکت‌ های دیگر خواهید یافت، تنها حدود 100000 شماره دامنه تحت مدیریت خود دارد.

ما آن را فقط به دلیل هزینه آن در لیست خود قرار داده ایم. اگرچه ما گفتیم که قیمت یک نکته مهم نیست، اما در صورتی که واقعاً می خواهید چند سنت صرفه جویی کنید، Netim سرویسی است که ارزش بررسی را دارد. اغلب تمدید نام دامنه ارزان تری را نسبت به سایر شرکت ها ارائه می دهد.

Netim همچنین یکی از معدود ثبت ‌کننده‌ های نام دامنه است که پرداخت‌ های Western Union را می‌پذیرد. در صورتی که به این خدمات نیاز دارید، این نکته را در نظر داشته باشید.

خرید از HostGator

HostGator انتخاب نهایی ما است. اگر می خواهید دامنه خود را ثبت کنید و هاست خود را از همان شرکت خریداری کنید، گزینه خوبی است.

این شرکت بسته های بسیار رقابتی را برای تازه واردان ارائه می دهد، به خصوص اگر از یک سایت سطح ابتدایی که ترافیک قابل توجهی ندارد استفاده میکنید. برخی از بسته‌ ها که شامل میزبانی، ایمیل و نام دامنه می‌شوند با کمتر از 3 دلار در دسترس هستند.

همچنین یک ابزار آسان برای استفاده وجود دارد که به شما امکان می دهد دامنه را از یک ثبت کننده دیگر دریافت کنید. اگر می خواهید HostGator انتقال را انجام دهد، هزینه آن 7.95 دلار خواهد بود.

از کجا دامین بخریم ؟

هفت شرکتی که در این مقاله به آنها پرداخته ایم، همگی جزو بهترین ثبت کنندگان نام دامنه در وب هستند. اطمینان حاصل کنید که دامنه مورد علاقه خود را در نظرات بگذارید.

به یاد داشته باشید، هنگامی که تصمیم خود را گرفتید، دامنه را ثبت کردید و هاست خود را خریداری کردید، در نهایت زمان ساخت سایتتان فرا می رسد. آموزش های لازم را میتوانید از اینترنت به دست بیاورید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT