خرید از iTunes با PayPal 

خرید از iTunes با PayPal | پرداخت با پی پال در App Store

زمان مطالعه 2 دقیقه

اپل در نهایت امکان پرداخت با PayPal را به کاربران خود داد. از این پس کاربران اپل در 12 کشور می توانند از PayPal برای پرداخت هزینه محصولات از App Store، Apple Music، iTunes و iBooks استفاده کنند. در این مقاله به آموزش خرید از iTunes با PayPal می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

خرید از iTunes با PayPal 

تاکنون تنها افرادی که می توانستند از پی پال برای پرداخت هزینه خرید در iTunes استفاده کنند، کاربران آمریکایی بودند که از طریق برنامه دسکتاپ به iTunes دسترسی داشتند. اکنون اپل این امکان را گسترش داده است و کاربران 12 کشور میتوانند از PayPal برای پرداخت هزینه خرید در iPhone، iPad، iPod Touch، Mac یا PC استفاده کند. این 12 کشور عبارتند از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، مکزیک، استرالیا، اتریش، فرانسه، آلمان، اسرائیل، ایتالیا، هلند و اسپانیا.

از PayPal علاوه بر پرداخت برای برنامه ها و رسانه ها می توان برای پرداخت اشتراک Apple Music و iCloud نیز استفاده کرد. 

افزودن پی پال به عنوان یک گزینه پرداخت واقعاً ساده است. ابتدا به منوی تنظیمات دستگاه خود بروید، وارد تنظیمات حساب خود شوید، PayPal را به عنوان روش پرداخت جدید انتخاب کنید و وارد حساب PayPal خود شوید. اگر پی پال را به عنوان پیش فرض انتخاب کنید، تمام پرداخت های آینده از طریق PayPal انجام می شود.

تامین مالی اکوسیستم اپل

امکان استفاده از پی پال ممکن است یک تغییر کوچک به نظر برسد، اما موضوع مهمی است. زیرا جریان درآمدی جدیدی را برای پی پال به وجود می آورد. اپل فکر می‌کند که این کار افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا محصولاتی را در iTunes و App Store خریداری کنند. همچنین PayPal ممکن است این پتانسیل را داشته باشد از Apple Pay پیشی بگیرد. بنابراین استفاده از پی پال از نظر سود جذب افراد بیشتر به اپل بیشتر از جنبه های منفی آن است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. صفا گفت:

    سایت شما پرداخت itunes هم داره ؟؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      بله هر خرید آنلاینی رو که بخواید میتونید از سایت ما سفارش بدین پرداخت آیتونز و اسپاتیفای رو انجام میدیم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT