انواع حساب پی پال

انواع حساب پی پال | خدمات PayPal | آشنایی صفر تا صد پی پل

زمان مطالعه 6 دقیقه

شما احتمالاً با PayPal، یا حداقل با نام آن، به دلیل فراگیر بودن آن برای پرداخت های آنلاین، آشنا هستید. اما PayPal کارکرد های زیادی را ارائه می دهد که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید. در این مقاله به معرفی انواع حساب پی پال و خدمات آن می پردازیم.

بیایید نگاهی به انواع حساب های PayPal و خدمات مختلف دیگری که ارائه می دهد، همراه با اطلاعات مهمی مانند هزینه ها بیندازیم. این مقاله به شما تصویر بسیار واضح تری از آنچه PayPal ارائه میکند، به شما میدهد. پس تا انتها این مقاله را بخوانید.

انواع حساب های PayPal 

برای استفاده از PayPal، مطمئنا به یک حساب کاربری نیاز دارید. در حال حاضر، این شرکت تنها دو نوع حساب اصلی را ارائه می دهد. گزینه‌ های دیگر، مانند Premier و Student، از زمان نوشتن این مقاله دیگر در دسترس نیستند.

وقتی فهمیدید چه حسابی برای شما مناسب است، نحوه شروع کار با حساب PayPal را یاد بگیرید.

حساب های شخصی PayPal

یک حساب شخصی پی پال برای کسی است که برای خرید یا ارسال پول به دوستان نیاز به یک حساب دارد. حساب شخصی PayPal به شما این امکان را می دهد که برای پرداخت صورت حساب شام، خرید آنلاین و موارد مشابه به دوستان خود پول بفرستید. شما همچنین می توانید از آن برای فروش های معمولی مانند حمایت های هنری مستقل استفاده کنید.

PayPal Cash و PayPal Cash Plus

اگر یک حساب شخصی PayPal در ایالات متحده دارید و می‌خواهید موجودی داشته باشید، PayPal به شما پیشنهاد میدهد از «حساب موجودی balance account» می‌نامد استفاده کنید، که با اسم PayPal Cash یا PayPal Cash Plus شناخته میشود. با این موارد می توانید پول ارسال و دریافت کنید، پرداخت کنید و صورت حساب ها را تقسیم کنید.

انواع حساب پی پال

انواع حساب پی پال

علاوه بر نگه داشتن موجودی، PayPal Cash به شما امکان می دهد با استفاده از آن موجودی پول ارسال کنید. همچنین می توانید از آن در Google Pay و Samsung Pay استفاده کنید و حتی موجودی خود را به ارز های دیگر تبدیل کنید.

به عنوان یک گزینه جایگزین، می توانید به جای آن از یک حساب PayPal Cash Plus استفاده کنید. این حساب به شما امکان می‌دهد هر کاری که PayPal Cash انجام می‌دهد را انجام دهید، به ‌علاوه از یک کارت نقدی PayPal برای خرید در فروشگاه‌ ها استفاده کنید، واریز مستقیم به حساب خود را تنظیم کنید، و حتی چک ‌ها را به حساب PayPal خود واریز کنید.

می توانید با دریافت mastercard PayPal Cash، واریز مستقیم یا اهداف مالی را تنظیم کنید و برای یک حساب Cash Plus ثبت نام کنید.

حساب های تجاری PayPal

اگر از PayPal به عنوان یک شرکت یا گروه تجاری استفاده می کنید، باید یک حساب تجاری برای کارهایتان ایجاد کنید. این کار به شما امکان می دهد تحت نام شرکت خود فعالیت کنید، پرداخت ها را انجام بدهید، به کارمندان دسترسی محدودی به حساب خود بدهید و از محصولات PayPal با محوریت تجاری استفاده کنید.

تأیید حساب PayPal شما

برای ثبت نام در PayPal به اطلاعات زیادی نیاز ندارید. فقط نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما مورد نیاز است. البته، برای ارسال پول به یک روش پرداخت (حساب بانکی یا کارت) نیاز دارید و اگر می‌خواهید موجودی PayPal خود را برداشت کنید، باید حساب بانکی خود را متصل کنید.

با این حال، برای اینکه نشان دهید یک کاربر قانونی هستید، باید حساب PayPal خود را نیز تأیید کنید. با این کار نشان می دهید که شما همانی هستید که می گویید، و برای هر کسی که با شما معامله می کند اعتماد ایجاد میکنید.

برای تأیید حساب PayPal، باید حساب بانکی خود را اضافه و تأیید کنید، یا برای یکی از محصولات اعتباری PayPal تأیید شوید. تأیید حساب بانکی شما شامل ورود به سیستم با اعتبار بانکی شما یا تأیید دو واریز کوچک است که PayPal به حساب شما واریز می کند.

پس از انجام این کار و همچنین ارائه شماره امنیتی یا پیوند کارت اعتباری، محدودیت برداشت ماهانه شما از PayPal برداشته می شود.

هزینه های PayPal

باز کردن حساب PayPal هیچ هزینه ای ندارد. در زیر شرایطی وجود دارد که PayPal کارمزد دریافت می کند:

  • وقتی از فروش پول دریافت می کنید، مانند فروش اجناس در eBay
  • هنگامی که پرداختی را به خارج از کشور خود ارسال یا دریافت می کنید
  • وقتی با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی به دوستان یا خانواده پرداخت می کنید
  • هنگامی که با استفاده از کارت نقدی خود پول را از حساب PayPal به بانک خود منتقل می کنید

اگر موجودی PayPal خود را به حساب بانکی خود منتقل کنید، هیچ کارمزدی دریافت نمی کند. همچنین زمانی که با استفاده از حساب بانکی خود برای دوستتان پول ارسال می کنید، یا از حساب بانکی دوستتان پول ارسال می کنید، PayPal هزینه ای دریافت نمی کند.

در ایالات متحده، کارمزد برای تراکنش های شخصی با استفاده از کارت، یا زمانی که پول دریافت می کنید، 2.9 درصد به اضافه 0.30 دلار است. هزینه های اضافی برای تراکنش های بین المللی از جمله هزینه های تبدیل ارز وجود دارد.

برای فهرست کامل کارمزد ها در انواع مختلف تراکنش، صفحه کارمزد های PayPal را ببینید.

کارت های PayPal

از آنجایی که PayPal یک سرویس مالی است، چندین کارت را ارائه می دهد که ممکن است به عنوان کاربر واجد شرایط آنها باشید. ما خلاصه ای از این موارد را در زیر ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر، صفحه اعتبار و کارت PayPal را بررسی کنید.

PayPal Cashback MasterCard

این کارت به ازاء هر خریدی که انجام می‌دهید، بدون استثنا، دو درصد کارمزد دریافت‌ میکند. در هر زمانی می توانید پول نقد خود را به حساب خود بازگردانید. هیچ کارمزد سالانه ای برای استفاده از این کارت وجود ندارد.

PayPal Extras Mastercard

این کارت به جای بازپرداخت وجه بر روی یک سیستم امتیاز کار می کند. شما امتیاز به شرح زیر کسب می کنید:

  • 3 امتیاز به ازاء هر دلار صرف شده برای بنزین و رستوران
  • 2 امتیاز به ازاء هر دلاری که برای خرید های PayPal در eBay خرج کرده اید
  • 1 امتیاز به ازاء هر دلار در هر چیز دیگری

هنگامی که به اندازه کافی امتیاز جمع آوری کردید، می توانید آنها را برای کارت های هدیه، خرید کالا، بازپرداخت نقدی یا حتی کوپن های مسافرتی استفاده کنید. هیچ کارمزد سالانه ای ندارد، بنابراین اگر می خواهید مانور بیشتری در پاداش ها به جای بازپرداخت نقدی داشته باشید، مناسب است.

PayPal Cash Mastercard

این یک کارت نقدی است نه یک کارت اعتباری. این کارت به شما امکان می دهد موجودی حساب PayPal خود را در هر جایی که مسترکارت پذیرفته شده است خرج کنید. کارت بدون کارمزد ماهانه و بدون محدودیت موجودی است و نیازی به بررسی اعتبار ندارد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ثبت نام برای کارت، PayPal Cash Plus را به حساب شما متصل می کند.

PayPal perpaid Mastercard

به عنوان یک گزینه برای پیش پرداخت، این کارت نقدی یا اعتباری نیست. در عوض، با استفاده از واریز مستقیم یا با انتقال موجودی PayPal، وجوه اضافه می‌کنید. همچنین پیشنهادات ویژه ای وجود دارد، مانند ثبت نام برای یک حساب پس انداز.

سایر خدمات PayPal

در نهایت، اجازه دهید به برخی از خدمات مختلفی که PayPal ارائه می دهد نگاهی بیندازیم.

Pay in 4

Pay in 4 همان کاری را انجام می دهد که نامش می گوید: به شما امکان می دهد خرید های انجام شده با PayPal را به چهار پرداخت تقسیم کنید. برای مثال شما از وبسایت آمازون ۱۰۰ دلار خرید میکنید، و این ۱۰۰ دلار را در پرداخت های ۲۵ دلاری می‌پردازید. هنگام تسویه حساب با PayPal، کافی است، Pay in 4 را در بخش Pay Later اضافه کنید.

PayPal Credit

Credit PayPal که قبلاً به ‌عنوان Bill Me Later شناخته می‌شد، به شما امکان می‌دهد یک خط اعتباری برای پرداخت هزینه خرید ها در طول زمان تنظیم کنید. برای خرید های 99 دلاری و بیشتر، میتوانید بدون پرداخت کارمزد، ظرف مدت ۶ ماه هزینه ها را پرداخت کنید.

شما باید برای Credit PayPal به طور جداگانه ثبت نام کنید، سپس آن را به حساب PayPal خود مرتبط کنید تا همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید.

Money Pool

استخرهای پول PayPal به شما این امکان را می‌دهد صفحه ‌ای را راه ‌اندازی کنید که در آن افراد بتوانند برای یک هدف مشترک مشارکت کنند. برای مثال، ممکن است برای جشن تولد یک دوست یا برای کمک به اهداف خیریه پول جمع آوری کنید. هر کسی با حساب PayPal می تواند یک استخر ایجاد کند.

آنچه PayPal ارائه می دهد

ما حساب های PayPal و خدماتی که به مصرف کنندگان ارائه میدهند را بررسی کردیم. اکنون با خواندن این مطلب در مورد آنچه این شرکت ارائه می دهد بیشتر می دانید و می توانید بیشترین بهره را از حساب خود ببرید.

PayPal دارای خدمات متعددی است. قابل توجه ترین آنها Venmo است، سرویسی که بر پرداخت های تلفن همراه و موارد مشابه متمرکز است.

امتیاز 2.4/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. علی گفت:

    خیلی سوال در مورد پیپال داشتم .با این مقاله همه سوالاتم برطرف شد .ممنون

    1. نیما نوبخت گفت:

      سپاس از همراهی شما

  2. علیرضا عظیمی گفت:

    در زمینه افتتاح حساب ومنو هم خدماتی ارائه میگنید؟؟؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT