کارمزد خرید با پی پال

کارمزد خرید با پی پال | فی انتقال در پی پال | کارمزد تراکنش paypal |

زمان مطالعه 3 دقیقه

برخی از افزایش کارمزد ها بر Venmo نیز تأثیر می گذارد. پیش از این، PayPal یک نرخ ثابت برای خریداران و فروشندگان به میزان 2.9 درصد از قیمت تراکنش، به اضافه کارمزد 30 سنت داشت. اکنون، این نرخ بسته به روش پرداخت افزایش می یابد. در این مقاله به بررسی کارمزد خرید با پی پال می پردازیم.

کارمزد خرید با پی پال

PayPal برای برخی از عملکردهای جدیدتر خود، هزینه های معامله را افزایش می دهد.

معاون ارشد رئیس PayPal، دن لبرمن Dan Leberman با پستی به اتاق خبر پی پال گفت که سیستم پرداخت آنلاین نرخ های منتشر شده خود را در ایالات متحده افزایش می دهد.

نرخ‌ های جدید از 2 آگوست برای برخی از کاربران اعمال می‌شود، زیرا احتمالاً اجرای کامل این ویژگی کمی طول می‌کشد. در اینجا تمام هزینه های هر روش پرداخت در هر تراکنش به صورت تفکیک شده آماده است:

پرداخت‌ های دیجیتال (مانند پرداخت PayPal، پرداخت با Venmo و غیره) :
3.49٪ + 0.49 دلار، به همراه محافظت از فروشنده در تراکنش ‌های واجد شرایط

پرداخت ‌های حضوری :
1.90٪ + 0.10 دلار (یا 2.40٪ + 0.05 دلار در صورت ارسال 10 دلار یا کمتر) برای تراکنش ‌های کد QR، و 2.29٪ + 0.09 دلار برای برخی پرداخت های بدهی و اعتباری

پرداخت‌ های اعتباری و نقدی آنلاین :
2.59٪ + 0.49 دلار بدون محافظت از پرداخت، یا ۰.9۹٪ + 0.49 دلار با محافظ بازگشت وجه

معاملات خیریه :
1.99٪ + 0.49 برای مؤسسات خیریه تأیید شده، مشروط به درخواست و تأیید قبلی

اگر یک تاجر در ایالات متحده هستید که دارای تراکنش های سفارشی یا غیر استاندارد هستید، PayPal می گوید که نرخ ها برای خدمات شما بدون تغییر باقی می مانند.

کارمزد خرید با پی پال

کارمزد خرید با پی پال

افزایش هزینه های پی پال

پست خبری موجود در وبلاگ دارای یک تیتر است که می‌پرسد: «چرا این تغییر را انجام می‌دهیم؟»، متن ادامه آن به عنوان توضیحی برای این افزایش کارمزد ها است.

به عنوان مثال، مشتریانی که از PayPal استفاده می کنند 60 درصد بیشتر احتمال دارد که پرداخت های خود را به ارز مورد نظر شما تبدیل کنند به نسبت کسانی که روش پرداخت جایگزین را انتخاب می کنند.

اما از همه اینها که بگذریم، به نظر می رسد که PayPal در تلاش است بگوید که برای بهبود سرویس به بودجه بیشتری نیاز دارد:

علاوه بر این، ما همچنان به شراکت و سرمایه‌ گذاری در پلتفرم ‌های خود ادامه می‌دهیم تا تجربیات پرداخت را بهبود ببخشیم، انتخاب بیشتری برای نحوه پرداخت افراد برای کالاها و خدمات ارائه دهیم، اقدامات حفاظتی و امنیتی را بهبود ببخشیم تا مردم هنگام تراکنش دیجیتالی آرامش خاطر داشته باشند، مجوز و تبدیل را بهبود ببخشیم.

با این حال، شکی وجود ندارد که پرداخت های دیجیتال این روزها شاهد رقابت بیشتری است. ممکن است PayPal مالک Venmo باشد (یک برنامه پرداخت متمرکز بر تراکنش های شخصی). اما گزینه های محبوب دیگری برای ارسال پول وجود دارد.

Cash App، Stripe، و حتی Tip Jar روی توییتر که به تازگی اضافه شده است، پتانسیل خوبی دارند، بنابراین شاید این تلاش PayPal برای جبران ضرر باشد، زیرا برخی از افراد با جایگزین‌ های دیگر کار می‌کنند.

اگر می‌خواهید تغییرات جدید PayPal را به طور دقیق تر بدانید، می‌توانید اعلان را در صفحه بروزرسانی‌ های خط ‌مشی، صفحه هزینه‌ های تجاری و یا سؤالات متداول قیمت‌ گذاری مشاهده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT