پرداخت PayPal.Me

PayPal.Me چیست | پرداخت PayPal.Me | پرداخت لینک paypal.me | ایجاد PayPal.Me

زمان مطالعه 5 دقیقه

PayPal.Me یک راه ساده و قابل اعتماد برای دریافت پول است. لینک خود را در عرض چند دقیقه به صورت رایگان ایجاد کنید. در اینجا نحوه استفاده و پرداخت PayPal.Me در کل PayPal.Me چیست آورده شده است. آیا با “باجه های پرداخت” در پارک های عمومی آشنا هستید؟ مکانی که بازدیدکنندگان می توانند در آنجا پول پرداخت کنند اما نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن پولی خارج کنند؟ احتمالاً تا الان به این فکر کرده اید که، “من یک نسخه دیجیتالی از آن می خواهم: یک URL که مردم بتوانند با کلیک روی آن برای من پول ارسال کنند.”؟ اگر اینطور است، پس باید یک PayPal.Me داشته باشید.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me یک ابزار اختیاری در حساب PayPal شما است که یک وجهه عمومی برای حسابتان ایجاد می کند. این کار باعث می شود افراد دیگر از طریق PayPal برای شما پول بفرستند یا از شما درخواست پول کنند، به خصوص اگر آن شخص قبلاً با PayPal شما تعاملی نداشته باشد. کیف پول های کریپتو عمومی همه مثل هم کار می کنند اما امکانات جانبی کمتری دارند. فرآیند راه اندازی لینک PayPal.Me اگر حساب PayPal داشته باشید بسیار سریع و آسان است. با این حال، پیدا کردن این ابزار در ابتدا تا حدودی دشوار است زیرا در صفحه ی درخواست PayPal پنهان شده است.

ساخت لینک PayPal.Me

برای راه اندازی لینک PayPal.Me خود، این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد حساب PayPal خود شوید و از منوی بالای صفحه گزینه Send and Request را انتخاب کنید.
  2. از منوی بالای این صفحه گزینه Request را انتخاب کنید.
  3. روی Get your own PayPal.Me در سمت راست این صفحه کلیک کنید.
PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

اولین قدم برای ایجاد PayPal.Me شما این است که یک URL سفارشی ایجاد کنید. در نهایت چیزی که دریافت می کنید، به این شکل Paypal.com/paypalme/[custom] خواهد بود.

یک اندیکاتور در قسمت متن به شما اطلاع می دهد که آیا آن URL در دسترس است یا توسط کاربر دیگری دریافت شده است. هنگامی که URL مورد نظر و در دسترس خود را دریافت کردید، روی دکمه Next در زیر قسمت متنی کلیک کنید.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

پس از این، فرصت دیگری برای بررسی پروفایل خود خواهید داشت. به هر حال، PayPal.Me حساب شما را بیشتر از قبل نمایان می کند.

در این مرحله، برای تغییر پروفایل خود، باید صفحه حساب خود را در یک تب جدید باز کنید یا به عقب برگردید و پروفایل خود را تغییر دهید و فرآیند را از اول شروع کنید و همه را دوباره انجام دهید. البته تغییر حسابتان بعداً آسانتر می شود، اما روشش را بعدا توضیح می دهیم.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

اگر مشکلی وجود ندارد و همه چیز خوب به نظر می رسد، با T&C و سیاست حفظ حریم خصوصی PayPal موافقت کنید و سپس دکمه Agree and Create را انتخاب کنید.

اکنون، یک صفحه تأیید از تیم PayPal دریافت می کنید. از این صفحه، می توانید برای بازگشت به صفحه اصلی PayPal خود، Done را انتخاب کنید، یا برای به آپدیت چیزهای دیگر، Manage Profile را انتخاب کنید.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

ویرایش و مدیریت پروفایل PayPal.Me

اگر تازه PayPal.Me خود را ساخته اید و با انتخاب Manage Profile به اینجا رسیده اید، عالی است. اگر هم قبلا PayPal.Me خود را ساخته اید، باز هم خوب است و مشکلی ندارد.

فقط کافی است به صفحات Send and Request و Request برگردید. دکمه دسترسی به حساب PayPal.Me شما در همان مکان در منوی سمت راست است، فقط اکنون به شکل دیگری است و می گوید: Share your PayPal.Me.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

از این صفحه، می توانید پیش نمایشی از حساب PayPal.Me خود را مشاهده کنید. اولین تغییر جالبی که دریافت می کنید، انتخاب یک تصویر پس زمینه از طریق انتخاب آیکون دوربین در گوشه سمت راست بالای تصویر است.

می توانید تصویر خود را آپلود کنید یا می توانید گزینه های پیش فرض را از PayPal انتخاب کنید.

PayPal.Me چیست

PayPal.Me چیست

با رفتن به پایین صفحه، به تنظیمات کاربردی تری می رسید. برای مثال، می توانید موقعیت مکانی خود را طوری تنظیم کنید که شهر/ ایالت شما را نشان دهد یا اصلاً نشان ندهد.

همچنین در صورت تمایل می توانید به اندازه 200 کاراکتر درباره خودتان توضیحی بنویسید. Profile Status شما به شما این امکان را می دهد تا URL خود را روشن و خاموش کنید. در نهایت، می توانید تنظیم کنید که آیا افراد می توانند شما را از طریق ایمیل و/ یا تلفن پیدا کنند یا خیر.

موارد استفاده از PayPal.Me

چندین مورد برای استفاده از این لینک وجود دارد که به افراد امکان می دهد برای شما پول ارسال کنند. ابتدا می توانید آن را در روز تولد خود از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. ثانیاً، می توانید بدون ایجاد صفحه در وب سایتی مانند GoFundMe، از این لینک برای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازها یا اهداف خاصی استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر این پروفایل برای یک سازمان خیریه باشد، می توانید این لینک را در تمام سال در سایر صفحات وب خود نیز بگذارید. PayPal به شما این امکان را می دهد که این ویژگی را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید خاموش کنید، که بسیار مفید است زیرا دلیلی ندارد که URL خود را به مدت زیادی در مکان های عمومی رها کنید.

استفاده از PayPal برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد، اما احتمالاً بهتر است از ابزار فاکتور و صورت حساب آنها استفاده کنید تا اینکه صرفاً لینکی برای مشتریانتان ارسال کنید که برای شما پرداخت کنند.

استفاده از PayPal.Me

PayPal.Me یک ابزار عالی است. با استفاده از این فناوری، افراد می توانند شما را پیدا کنند و انواع پرداخت های مجازی را به روش های ساده تر و راحت تر از همیشه انجام دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT