ویژگی های پی پال

بررسی ویژگی های پی پال | استفاده از PayPal برای مدیریت امور مالی

زمان مطالعه 5 دقیقه

این روز ها، مردم بیشتر از “نرم افزار های منیجر جانبی” استفاده می‌کنند. چه بخواهید به دلیل نیاز مالی به اقتصاد بپردازید یا به دلیل علایق شخصی، شاید متوجه شده باشید که پرداخت ها یکی از بزرگترین موانع است. با خواندن این مقاله یاد میگیرید که چگونه از PayPal برای مدیریت امور مالی خود استفاده کنید و همچنین نسبت به بررسی ویژگی های پی پال می پردازیم.

ویژگی های پی پال

احتمالاً نام PayPal را شنیده اید و ممکن است یک حساب کاربری در این پلتفرم داشته باشید. اما، تا زمانی که واقعاً با آن کار نکرده باشید، ممکن است ندانید که چقدر برای مدیریت امور مالی شما مفید است.

معرفی PayPal 

PayPal در اواخر دهه 1990 تأسیس شد. شرکت PayPal بزرگ تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این شرکت مالک Xoom و Venmo نیز هست. در ابتدا، این پلتفرم برای کاربران ایجاد شد تا از خرده فروشان آنلاین معتبر خرید کنند.

در پنج سال گذشته، شرکت گسترش یافته است و می‌توانید از PayPal برای دریافت و پرداخت‌ از هر کسی استفاده کنید.

می توانید با هر مرورگری به این سرویس دسترسی داشته باشید یا از برنامه های اختصاصی اندروید و iOS استفاده کنید. نسخه تلفن همراه همه ویژگی‌ هایی که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم را ندارند، اما همچنان مفید هستند.

صدور فاکتور در پی پال

بهترین ویژگی PayPal برای مدیریت منابع، ویژگی فاکتور آن است. می‌توانید با استفاده از ویژگی «ارسال و درخواست» صورت ‌حساب‌ ها را با هر کسی تقسیم کنید، اما ویژگی صورت ‌حساب جزئیات بیشتری دارد.

از نظر فنی، تقریباً همان کار درخواست را انجام میدهد. با این حال، ابزار های مفید دیگری نیز دارد.

استفاده از ویژگی PayPal Invoice

از طریق منوی «ارسال و درخواست» در صفحه اصلی حسابتان به ویژگی فاکتور می‌رسید. از آنجا، «ارسال فاکتور» را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

ویژگی های پی پال

ویژگی های پی پال

ویژگی فاکتور به شما این امکان را می دهد که درخواست ها را بر اساس آیتم خطی مشخص کنید. می توانید مالیات، تخفیف یا هزینه حمل و نقل را هم اضافه کنید.

همانطور که آیتم ها را اضافه می کنید، ابزار کل هزینه را برای شما محاسبه می کند. شما همچنین این گزینه را دارید که پرداخت های جزئی را اضافه کنید، یادداشت هایی را برای مشتریان تایپ کنید و شرایط و ضوابط را در آن لحاظ کنید.

اگر می‌خواهید میانبر ایجاد کنید، می‌توانید در قالب‌ های از قبل موجود نیز جستجو کنید یا الگوی خود را ایجاد کنید.

ویژگی های پی پال

ویژگی های پی پال

همچنین می توانید فاکتورها را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار در یک برنامه منظم ارسال شوند. این ویژگی برای اکثر فروشنده‌ ها خیلی مفید نیست، اما اگر کارهایی که مرتبا برای مشتریان انجام می‌دهید، مانند چمن ‌زنی یا برف روبی، می‌تواند مفید باشد.

فاکتور واقعی به ایمیل مشتری ارسال می‌شود، اما اگر کالایی را نیز ارسال می‌کنید، میتوان نسخه چاپی آن را پرینت کرد و اضافه کرد. در صورتی که بخواهید به مشتری خود برای بازرسی محصول فرصت دهید، پرداخت را میتوان روی «سررسید هنگام دریافت» یا برای چند روز بعد تنظیم کرد.

بعد از ارسال فاکتور

پس از ارسال فاکتور، پی پال به شما امکان می دهد آن را پیگیری کنید. پس از پرداخت، آن پول به حساب PayPal شما واریز می‌شود. میتوانید در آنجا نگه دارید تا برای خرید های آنلاین از آن استفاده کنید، یا میتوانید آن را به یک حساب بانکی دیگر یا کارت نقدی PayPal (در صورت داشتن آن) منتقل کنید.

مهم نیست که فاکتور در چه مرحله ای از فرایند پرداخت باشد، حتی پس از پرداخت آن، به مدت هفت سال در سوابق حساب شما باقی می ماند. شما می توانید فاکتور های پرداخت شده را بایگانی کنید اما نمی توانید آنها را حذف کنید.

در صورت لزوم، می توانید فاکتورهای پرداخت شده را کپی کنید، آنها را به عنوان پیوند به اشتراک بگذارید، به صورت PDF مشاهده کنید یا آنها را چاپ کنید.

گزارش گیری از پی پال

ابزار دیگری وجود دارد که باید درباره آن بدانید: بیانیه‌ ها. فعالیت را از منوی بنر در بالای صفحه انتخاب کنید تا صفحه بیانیه‌ ها باز شود.

این صفحه و گزینه ‌های آن به شما کمک می‌کند تا نگاهی به تراکنش ‌های اخیر خود بیندازید، اما PayPal ابزار های بیشتری برای ارائه در پشت این صفحه دارد.

ویژگی های پی پال

ویژگی های پی پال

برای دسترسی به این موارد، منوی بیانیه ‌ها را در بالا سمت راست انتخاب کنید. اکنون چند گزینه دیگر دارید:

به اسناد مالیاتی که PayPal برای شما ایجاد کرده است دسترسی داشته باشید، صورت ‌حساب ‌های ماهانه را درست مانند آنچه از بانک دریافت می‌کنید، دریافت کنید.

گزارش درآمد و هزینه ماهانه ایجاد کنید و حتی برای گزارش درآمد یا هزینه مالیات خود CSV ایجاد کنید.

برای محدود کردن، میتوانید پرداخت هایی را که به شغل شما مرتبط نیستند، فیلتر کنید.

جدا نگه داشتن کار و زندگی شخصی

در حال حاضر، می‌دانید که PayPal می‌تواند به شما کمک کند درآمدتان را مرتب کنید و حساب‌ هایتان را مدیریت کنید. میتوانید با چندین کلیک خرج های کاری خود را از خرج های خانه جدا کنید.

خوبی این ویژگی این است که با کمک آن میتوانید سود خالص حاصل از کار را محاسبه کنید.

نگهداری پول در PayPal 

PayPal روشی راحت برای جدا نگه داشتن امور مالی کاری شما از امور مالی عادی است.

می‌توانید سود خود را با استفاده از موجودی PayPal خود برای خرید از خرده ‌فروشان آنلاین، دوباره سرمایه‌ گذاری کنید. به هر حال، اکثر فروشندگان عمده فروش آنلاین PayPal  را می‌پذیرند.

اگر بخواهید میتوانید وجوه اضافه ای را که به دست میآورید را در صندوق روز مبادا با شرایطی که خودتان تعیین میکنید، ذخیره کنید. فقط از آن درآمد در حساب PayPal خود برای خرید دیجیتال، سفارش آنلاین و مشابه آن استفاده کنید.

کارت بانکی PayPal

اگر می خواهید پول بیشتری را در خرده فروشی ها خرج کنید، کارت بانکی PayPal یک گزینه عالی است. PayPal دارای سیستم کارت نقدی است. کارت PayPal Cash Card را با پول از حساب PayPal خود میتوانید شارژ کنید. به یاد داشته باشید، محدودیت شما موجودی PayPal شما است.

از آنجایی که PayPal Cash Card توسط MasterCard پشتیبانی می شود، توسط اکثر خرده فروشان پذیرفته شده است و حتی می توانید از آن برای برداشت پول نقد از دستگاه های خود پرداز استفاده کنید.

کسب درآمد آنلاین با PayPal 

برای اکثر مردم، PayPal هنوز همان چیزی است که  از قبل تصور می‌کنند: راهی راحت برای ارسال و دریافت پول بین دوستان یا پرداخت هزینه برای کالاها و خدمات آنلاین. با این حال، این پلتفرم همراه با اقتصاد گیگ رشد کرده است و به یک ابزار پرداخت آنلاین قدرتمند برای مدیریت درآمد از منابع مختلف تبدیل شده است.

سلب مسئولیت

هدف این مقاله نشان دادن ویژگی‌ های PayPal است که افراد می‌توانند از آن برای مدیریت امور مالی استفاده کنند. این مقاله به شما توصیه مالی، حقوقی یا مالیاتی نمی‌کند.

متناسب با کاری که انجام میدهید دستمزد دریافت کنید. اما با توجه به مالیات و بیمه مبلغ دریافتی شما کمتر خواهد بود. پس باید حساب و کتاب خود را بدانید. هنگام جمع ‌آوری و گزارش پرداخت‌ ها، مطمئن شوید که از همه قوانین مالیاتی فدرال و ایالتی پیروی می‌کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT