خطای پی پال

رفع خطای پی پال | مشکلات رایج حساب پی پال | بروز مشکل برای حساب paypal

زمان مطالعه 5 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به بررسی سه مشکل رایج PayPal که ممکن است شما را گیج کنند، بپردازیم. همچنین در ادامه به معرفی راه حل هایی برای رفع خطای پی پال خواهیم پرداخت.

خطای پی پال

PayPal یک سرویس فوق‌العاده برای پرداخت‌های آنلاین است که درهای جدیدی را برای تراکنش‌های بین‌المللی باز کرد. اگرچه این اولین نمونه از این راه حل ها در نوع خود نبود، اما در حال حاضر محبوب ترین شیوه ی پرداخت است و بسیاری از سایت ها از آن به عنوان سیستم پرداخت پیش فرض خود استفاده می کنند. اما گاهی اوقات، اشکالاتی در این بین وجود دارد. ممکن است، در پرداخت ها با مشکل مواجه شوید. البته که، شما تنها کسی نیستید که این مشکلات را تجربه کرده اید. خوشبختانه اکثر شکایات مطرح شده از پی پال به راحتی قابل حل هستند.

تبدیل ارزها در پی پال 

خطای پی پال

خطای پی پال

این یک مشکل بسیار رایج در پی پال است و سال هاست که پابرجاست. به طرز آزاردهنده، به نظر می رسد PayPal کاری برای حل این مورد انجام نمی دهد.

 این مسئله هنگام انتقال بین ارزها ایجاد می شود.  فرض کنید در حال تبدیل USD به GBP هستید. روی «Summary > Currencies» کلیک کنید و فیلدهای مربوطه را در زیر Currency Exchange پر کنید.

اما بعد از اینکه گزینه‌ی exchange را انتخاب کردید، متوجه خواهید شد که محاسبه انجام نمی‌شود و مبلغ وارد شده را null خوانده است و حتی پشتیبانی پی پال هم برای حل این مشکل هیچ اقدامی نمی‌کند.  در این لحظه ممکن است نگران شوید، اما صبور باشید: این یک مشکل قابل حل و ساده است.  هر چند ممکن است ناامید کننده به نظر برسد.

 حتی درخواست کمک از خود پی پال نیز اغلب کمکی به رفع این مشکل نمی کند.  رایج ترین راه حل برای رفع این مشکل تغییر مرورگر است، اما بیشتر اوقات، این روش هم کار نمی کند.  البته ارزش امتحان کردن را دارد، شاید برای شما نتیجه بخش باشد، اما اولین اقدام شما باید بررسی صحیح بودن مبالغ ارسالی باشد.  آیا موجودی حسابتان را بررسی کرده‌اید؟  آیا به طور اتفاقی یک صفر اضافی تایپ نکرده اید؟

می‌توانید تاریخچه مرورگر خود را حذف کنید یا از دستگاه دیگری استفاده کنید. یا اینکه می توانید صبر کنید و روز بعد دوباره امتحان کنید.  با این حال، این راه حل های کوتاه و سریع ممکن است مشکل شما را رفع کنند.

 چگونه مشکل تبدیل ارز پی پال را برطرف کنیم؟

 خوشبختانه، راه حل قطعی برای رفع این مشکل، سریعتر از بقیه راه حل ها نتیجه می دهد.  فقط روی Calculate کلیک نکنید.  در عوض، مستقیما «Continue» را انتخاب کنید.

البته ممکن است نیازی به انتقال ارز نداشته باشید. و فقط بخواهید نرخ ارز را محاسبه کنید.

 کلیک کردن روی «Continue» منجر به انتقال فوری ارز نمی‌شود.  پس از این مرحله، باید به Exchange Currency  بروید تا فرآیند را تأیید کنید.  اگر قصد انتقال ندارید، به راحتی می توانید فرآیند را به پایان برسانید.

عدم نمایش موجودی در balance پی پال

خطای پی پال

خطای پی پال

برای همه‌ی شما بارها اتفاق افتاده است که هنگامی که یک محصولی را که در فروشگاه موجود نیست را از پیش سفارش می‌دهید ولی هنگامی که هزینه‌ی آن را می‌خواهید پرداخت کنید، به اندازه‌ی کافی موجودی در حساب شما وجود ندارد.

 یکی از مشکلات پی پال این است که به شما هشدار نمی‌دهد که موجودی شما کافی نیست و تا زمانی که محصول مورد نظر قرار است برای شما ارسال شد، شما متوجه این مسئله نخواهید شد.

 هنگام ارسال محصول بررسی می‌شود که موجودی شما کافی نبوده و محصول مورد نظر برای شما ارسال نخواهد شد. بسته به فروشگاهی که ثبت سفارش کرده اید حال ممکن است این معامله در جایی برای شما ثبت شده باشد و هر زمان که موجودی شما به اندازه‌ی هزینه‌ی کالا رسید، برای شما ارسال شود و یا ممکن است که این سفارش کلا کنسل شود.

 نحوه رفع وجوه غیرقابل دسترس پی پال

 با این حال، نیازی نیست که به حساب خود پول واریز کنید.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کارت اعتباری اضافه کنید.

فقط روی «Money» کلیک کنید و بررسی کنید که آیا حساب بانکی  «For transfer only» است.  اگر چنین است، روی آن کلیک کنید و مراحل لازم را برای ارسال دستورالعمل صورت حساب خود انجام دهید.  این کار کمتر از 10 ثانیه طول می کشد.  بخش دوم کمی زمان بر است: زیرا باید یک کد تأیید را به حساب خود ارسال کنید.

 روی دکمه کلیک کنید، سپس صورتحساب بانکی خود را بررسی کنید.  نگران نباشید، هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

در صورت تمایل می‌توانید دستورالعمل پرداخت را از طریق ایمیلی که PayPal برای شما ارسال می‌کند، لغو کنید.

عدم پرداخت با پی پال و fail شدن تراکنش

خطای پی پال

خطای پی پال

این مشکل به طور مکرر برای کاربران پی پال اتفاق می‌افتد.بسیاری از فروشگاه‌های الکترونیکی از PayPal استفاده می‌کنند زیرا باعث می‌شود خریداران احساس امنیت کنند و راهی آسان برای پرداخت ها به حساب می آید. به طور مثال در برخی از موارد این پیغام برای کاربر ظاهر می شود که :

” ما در حال حاضر قادر به انجام پرداخت برای شما نیستیم. لطفا بعدا مجددا امتحان کنید. “

البته احتمالا کاربران میهمان با این مشکل مواجه می‌شوند اما کاربران عادی پی پال نیز بارها با این مشکل مواجه شده‌اند.

این مشکل به این علت برای کاربران میهمان اتفاق می‌افتد که آن‌ها از کارت اعتباری خود بیش 15 بار استفاده کرده باشند و یا بخواهند بیش از 4000 دلار را با آن جا به جا کنند. با توجه به این موضوع که بیشتر کارت ها برای حدود سه سال فعال هستند.

در واقع این محدودیت را پی پال به دلایل امنیتی برای کاربران میهمان، برای اهداف امنیتی، اعمال کرده تا رفتارهای کلاهبرداری احتمالی را محدود کند. همچنین می‌تواند به این دلیل باشد که پی پال قصد داشته است که کاربران میهمان را با قرار دادن این محدودیت به کاربران عادی تبدیل کند.

بهتر است برای ثبت نام اقدام کنید، زیرا وقت و هزینه ی چندانی از شما نمیگیرد و از طرفی برای استفاده طولانی مدت نمیتوان به کاربری مهمان اکتفا کرد.

چگونه خطای PayPal در پردازش پرداخت‌ها را برطرف کنیم؟

اگر از قبل یک حساب دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب شوید. اگر نمی‌خواهید تراکنش از طریق PayPal انجام شود، کار چندانی نمیتوانید انجام دهید.  اگر این خطا ظاهر شود، بدون ورود به سیستم نمی‌توانید به ادامه فرآیند بپردازید.

با این حال هم راه حلی وجود دارد.  اگر قرار است خریدی غافلگیرکننده داشته باشید، می توانید سفارشات را پنهان کنید (البته تا حدی).  فقط روی Activity کلیک کنید، تراکنش مناسب را پیدا کنید، سپس به Actions بروید.  پیکان پایین سمت راست به شما امکان می‌دهد آن را بایگانی کنید.  این تکنیک چندان  راهگشا نیست ، اما می تواند به اندازه کافی موثر باشد.

و اگر نگران کمبود پول در یک کارت اعتباری خاص هستید، مراحل بالا را در مورد پیش‌سفارش برای افزودن یک کارت دیگر دنبال کنید.

حل مشکلات پی پال

PayPal یک سیستم دارای اشکال است، مانند هر سیستم دیگری نمیتوان ادعا کرد که بی عیب و نقص است. اما با بیش از 227 میلیون حساب فعال، مشتریان خوشحال زیادی در آن وجود دارد.  اجازه ندهید چند شکایت ساده بر روی تصمیم گیری شما برای استفاده از آن تاثیر بگذارد. با این حال، اگر آماده کنار گذاشتن PayPal هستید، این کار را انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT