سایت های جایگزین علی اکسپرس

معرفی بهترین سایت های جایگزین علی اکسپرس | سایت های جایگزین AliExpress

زمان مطالعه 5 دقیقه

AliExpress یک وب سایت مشهور با کاربرانی از سراسر جهان است. میلیون ها بازدیدکننده از این وب سایت برای خرید محصولات با قیمت های بسیار ارزان تر از پلتفرم های دیگر مانند آمازون استفاده می کنند. خودتان می توانید تفاوت قیمت در برخی محصولات را مشاهده کنید. اگر از طرفداران AliExpress نیستید، در اینجا به معرفی بهترین سایت های جایگزین علی اکسپرس می پردازیم.

بررسی بهترین سایت های جایگزین علی اکسپرس

اما همه طرفدار این خرده فروش نیستند. بیایید پنج جایگزین برتر AliExpress که می توانید برای خرید محصولات با قیمت های پایین تر استفاده کنید، را بررسی کنیم.

خرید از سایت DealeXtreme

سایت های جایگزین علی اکسپرس

سایت های جایگزین علی اکسپرس

DealeXtreme مجموعه محصولات بسیار زیادی را ارائه می دهد. محصولاتی که در سایت پیدا می کنید، شیک ترین و ارزان ترین محصولاتی هستند که تا به حال دیده اید. این وب سایت در سال 2005 تاسیس شد و امروزه با بیش از یک میلیون مشتری و 3000 تامین کننده یکی از بزرگترین خرده فروشان است. DealeXtreme تا کنون دارای 210000 محصول است و هر روز حدود 1000 محصول جدید اضافه می کند.

این سایت کتگوری های متنوعی را ارائه می دهد که هر کدام به زیر دسته های زیادی تقسیم می شوند. اینها چند تا از کتگوری های این سایت هستند که می توانید بررسی کنید:

  1. تلفن و لوازم جانبی 
  2. لوازم الکترونیکی خانگی
  3. کامپیوتر و دفتر
  4. اتومبیل و موتور سیکلت
  5. چراغ ها و روشنایی
  6. ورزش و فضای باز
  7. امنیت و لوازم خانگی
  8. زیبایی و سلامتی

علاوه بر قیمت های پایین، DealeXtreme مرتباً تخفیف های لحظه ای به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین یک برنامه وابسته و ارسال بار برای حرفه ای ها نیز فراهم می کند.

بدیهی است که هنگام خرید کالاهای آنلاین، حمل و نقل یک عامل مهم است. DealeXtreme گزینه های حمل و نقل مختلفی را ارائه می دهد، اما شایان ذکر است که رسیدن برخی از بسته ها ممکن است حدود 15 تا 20 روز طول بکشد.

خرید از سایت DHgate

سایت های جایگزین علی اکسپرس

سایت های جایگزین علی اکسپرس

DHgate محصولات متنوعی را ارائه می دهد. این وب سایت 30 میلیون محصول را در کاتالوگ خود دارد که برای همه آنها پیشنهادات و تخفیف های عالی ارائه می دهد. علاوه بر فروشگاه، DHgate یک وبلاگ، یک برنامه وابسته و یک برنامه ارسال بار نیز ارائه می دهد.

DHgate دارای بیش از 20 کتگوری اصلی و زیر مجموعه های متعدد است. برخی از کتگوری های اصلی عبارتند از:

  1. تلفن های همراه و لوازم جانبی
  2. لوازم الکترونیکی و دوربین
  3. ورزش و فضای باز
  4. سلامتی و زیبایی
  5. نورپردازی
  6. پوشاک
  7. جواهرات و ساعت
  8. کیف ها

بسته به موقعیت مکانی شما معمولاً سفارش شما در عرض سه تا 15 روز به دستتان می رسد. DHgate هنگام ثبت سفارش گزینه های حمل و نقل مختلفی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید برای دریافت زودتر سفارش خود پولی پرداخت کنید.

خرید از سایت Tomtop

سایت های جایگزین علی اکسپرس

سایت های جایگزین علی اکسپرس

Tomtop از سال 2004 وارد تجارت آنلاین خرده فروشی شده است. این یک وب سایت تازه تاسیس با پایگاه کاربری بزرگ است. این سایت به طور مرتب محصولاتش را به روز رسانی می کند، و همیشه تخفیف ها یا پروموشن های خیلی خوبی دارد. علاوه بر این، Tomtop به مشتریان خود تخفیف های لحظه ای و جذاب و فروش حراجی نیز ارائه می دهد. این وب سایت دارای یک برنامه وابسته و ارسال بار نیز می باشد.

Tomtop دارای مجموعه متنوعی از محصولات است و همچنان به افزایش مجموعه های خود ادامه می دهد. این سایت دارای 13 کتگوری اصلی و زیر مجموعه های متعددی است. برخی از کتگوری های اصلی آن عبارتند از:

  1. تلفن همراه و لوازم جانبی
  2. دوربین ها و لوازم جانبی عکاسی
  3. دستگاه هوشمند و ایمنی
  4. پوشاک و جواهرات
  5. تصویری و صوتی
  6. خانه و باغ
  7. سلامتی و زیبایی
  8. لوازم جانبی خودرو

بسته به موقعیت مکانی شما سفارش شما بین 5 تا 20 روز به دستتان می رسد. همیشه بهتر است سریعترین گزینه حمل و نقل را انتخاب کنید، اگرچه ممکن است تاخیرهایی نیز داشته باشد.

خرید از سایت Geekbuying

سایت های جایگزین علی اکسپرس

سایت های جایگزین علی اکسپرس

همانطور که از نام آن پیداست، Geekbuying یک مرکز برای علاقه مندان به تکنولوژی است که می خواهند لوازم الکترونیکی بخرند. این وب سایت خدمات خود را به مخاطبان در سراسر جهان ارائه می کند و همچنین دارای ایستگاه های تعمیرات پس از فروش در سراسر جهان است.

Geekbuying یازده کتگوری اصلی و زیرمجموعه های متعددی دارد. برخی از کتگوری های اصلی عبارتند از:

  1. ورزش و فضای باز
  2. خانه و باغ هوشمند
  3. لوازم الکترونیکی خانگی
  4. کامپیوتر، تبلت و لوازم جانبی
  5. تی وی باکس و مینی پی سی
  6. گوشی ها و لوازم جانبی
  7. اسباب بازی ها و سرگرمی ها
  8. سیستم امنیتی

مانند بسیاری از سایت های دیگر، Geekbuying یک برنامه وابسته نیز ارائه می دهد. این سایت علاوه بر تخفیف های قبلی، برای کسانی که در حال تحصیل هستند، تخفیف دانشجویی نیز ارائه می‌دهد.

با Geekbuying، معمولاً بسته شما در سه تا 30 روز به دستتان می رسد. این سایت دارای شهرت خوبی در زمینه ارسال بدون آسیب کالاها است، بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید از سایت Focalprice

سایت های جایگزین علی اکسپرس

سایت های جایگزین علی اکسپرس

Focalprice یکی از مدرن ترین وب سایت های تجارت الکترونیک است. مجموعه محصولات محدودی ارائه می دهد، اما انتخاب ها روز به روز در حال افزایش است. البته تعداد محصولات این سایت با گذشت زمان افزایش پیدا می کنند. مانند بسیاری از سایت های دیگر، Focalprice به طور منظم فروش حراجی، تخفیف ها و کاهش قیمت هایی نیز ارائه می دهد. 

Focalprice فقط هشت کتگوری اصلی ارائه می دهد که می توانید از بین آنها محصولاتی را خریداری کنید. این هشت کتگوری عبارتند از:

  1. مد و کیف
  2. اسباب بازی ها و سرگرمی ها
  3. پوشیدنی ها
  4. خانه و باغ
  5. لوازم الکترونیکی
  6. گوشی های هوشمند
  7. تی وی باکس
  8. ورزش و فضای باز

طبق بازخورد و نظرات کاربران، بسته به موقعیت مکانی شما بسته شما طی سه تا 30 روز به دستتان می رسد.

با توجه به نیازتان مجصولات مورد نظر خود را با قیمت های بسیار کم خریداری کنید

اگر به دنبال جایگزین دیگری برای AliExpress هستید، اینها بهترین وب سایت هایی هستند که می توانید امتحان کنید. در هر یک از این وب سایت هایی که بررسی کردیم، می توانید محصولات خوب زیادی پیدا کنید.

همیشه حواستان به تخفیف ها، فروش های فوری یا کوپن ها باشد تا همیشه کمترین قیمت ممکن را برای محصول مورد نظرتان بپردازید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT