اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

معرفی بهترین اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال | قیمت لحظه ای کریپتو

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید تمام ارز های دیجیتالی را که در اختیار دارید، زیر نظر داشته باشید و بررسی کنید؟ عملکرد آنها را بررسی کنید و با این رمز ارز ها سرمایه گذاری عاقلانه تری انجام دهید. در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال می پردازیم.

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اگر با کریپتو آشنایی دارید، می دانید که ارزش یک سکه چقدر سریع می تواند تغییر کند. علاوه بر این، حجم معاملات، ارزش بازار و مسیر کلی سکه می تواند در عرض چند روز، و حتی چند ساعت، از عالی به وحشتناک تبدیل شود.

به همین دلیل، اگر ارز های دیجیتال دارید یا می‌خواهید اولین خرید خود را انجام دهید، ضروری است که از آخرین تغییرات بازار آگاه باشید. بنابراین، در این مقاله بهترین برنامه‌ هایی که می‌توانید برای بررسی آمار کریپتو استفاده کنید را معرفی میکنیم. 

اپلیکیشن CoinGecko 

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

شاید قبلاً نام CoinGecko را شنیده باشید، CoinGecko یک وب سایت محبوب و جامع برای بررسی آمار و به روز رسانی های کریپتو است. می توانید از CoinGecko به سرعت و به راحتی در هر کجا استفاده کنید.

با برنامه CoinGecko، می توانید آمار کلیدی سکه ها، از جمله قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید بیشترین رشد و بیشترین سقوط بازار را بررسی کنید تا بدانید در کدام سکه ‌ها سرمایه‌ گذاری کنید یا از آن اجتناب کنید.

همچنین می توانید نگاهی به صرافی های برتر و همچنین حجم معاملات و ارزش بازار آنها بیندازید. همچنین بخشی وجود دارد که می توانید مشتقات بازار را بررسی کنید، مانند Binance Futures.

با دانلود برنامه می توانید به اطلاعات زیادی دسترسی داشته باشید، در صورت ایجاد حساب کاربری می توانید نمونه کار خود را ایجاد کنید. با انجام این کار، می توانید برای دسترسی آسان، سکه های مورد علاقه‌تان را به لیست خود اضافه کنید، همچنین ارز های دیجیتال بخرید، بفروشید یا انتقال دهید و تراکنش های گذشته خود را بررسی کنید.

استفاده از این برنامه کاملا رایگان است، بنابراین لازم نیست نگران هزینه های اولیه یا اشتراک ماهانه باشید.

اپلیکیشن CoinMarketCap

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

CoinMarketCap یکی دیگر از وبسایت‌ های محبوب بررسی آمار ارز های دیجیتال است که به شکل یک برنامه تلفن همراه نیز ارائه می‌شود و بررسی آمارهای مهم ارز های دیجیتال را چه در خانه یا در حال حرکت برای شما راحت می‌کند.

برنامه CoinMarketCap طیف وسیعی از ویژگی‌ های ارزشمند را ارائه می‌کند، از جمله آمار سکه ‌های شما، رشد یافته های برتر در بازار، و یک مبدل قیمت مفید که به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که در حال حاضر یک سکه در فیات انتخابی شما چقدر ارزش دارد.

علاوه بر این، برنامه CoinMarketCap هشدارهای قیمت را ارائه می دهد تا زمانی که رمز ارز مورد نظر شما به یک نقطه قیمت خاص رسید، اعلان دریافت کنید. برای مثال، می‌توانید هشداری تنظیم کنید تا زمانی که لایت کوین به 180 دلار رسید، به شما اطلاع دهد. علاوه بر این، می‌توانید قیمت، تاریخچه، ارزش بازار و حجم دو تا از سکه‌ های انتخابی خود را مقایسه کنید تا ببینید کدام یک پر سود تر است.

اپلیکیشن FTX (قبلاً با نام Blockfolio شناخته میشد)

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

FTX عمدتاً به دلیل صرافی ارز های دیجیتال مبتنی بر Bahamian شناخته شده است. با این حال، برنامه FTX، که قبلا به عنوان Blockfolio شناخته می‌شد، از دیرباز مورد علاقه سرمایه ‌گذاران بوده است. با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهد، واقعاً جای تعجب نیست که اینقدر محبوب است.

با استفاده از برنامه FTX، می توانید تمام آمارهای کلیدی را برای بیش از ده هزار سکه مختلف، از تازه وارد های بازار گرفته تا غول های صنعت، بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید سکه‌ های مورد علاقه خود را به فهرست پیگیری اضافه کنید و تراکنش‌ های قبلی خود را مستند کنید. به شما امکان می‌دهد تاریخ خرید و فروش خود را پیگیری کنید.

اگرچه این اجباری نیست، اما در صورتی که یک حساب کاربری با برنامه FTX ایجاد کنید، می توانید برگه خود را ایجاد کنید، که از طریق آن می توانید صرافی های انتخابی خود را متصل کنید و سکه های رمزنگاری شده مورد نظر خود را اضافه کنید. اگر دوست دارید تقسیم بندی کنید، می توانید بیش از یک فهرست برای جداسازی سکه ها و مبادلات خاص ایجاد کنید.

اپلیکیشن CoinCodex

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

برنامه CoinCodex فروشگاهی جامع برای آمار و به ‌روزرسانی ‌های رمزنگاری مورد نیاز شما است. چه بخواهید تغییرات اخیر قیمت سکه های مورد علاقه خود را بررسی کنید و چه بخواهید در حال حاضر از پر سود ترین یا پر ضرر ترین های بازار به روز باشید، CoinCodex شما را کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، CoinCodex یک نمای کلی بازار را برای بیتکوین به طور کلی ارائه می دهد. همچنین می‌توانید هشدارهای قیمت را فعال کنید تا بدانید سکه‌ های انتخابی شما چه زمانی به ارزش خاصی رسیده‌اند. میتوانید از مبدل برنامه استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد بفهمید که ارز دیجیتال در هر فیات چقدر ارزش دارد.

CoinCodex همچنین به کاربران امکان داد و ستد ارز های دیجیتال را از طریق Binance، یکی از پیشرو ترین صرافی ‌های جهان، می‌دهد. به سادگی روی دکمه “Trade Now” در صفحه اصلی کلیک کنید و CoinCodex شما را از طریق مرورگر وب خود به صفحه ورود به سیستم Binance می برد.

اپلیکیشن Coin Stats

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن Coin Stats یک منبع ساده و قابل اعتماد برای اطلاع از آخرین تغییرات بازار ارز های دیجیتال است. با Coin Stats، می‌توانید در میان سکه ‌های برتر بازار انتخاب کنید، گزارش ‌های 24 ساعته ارز های دیجیتال انتخابی خود را بررسی کنید و نگاهی به سود و زیان های شدید بازار بیندازید.

اگر به دنبال یافتن یک صرافی جدید هستید یا می‌خواهید ببینید کدام صرافی در حال حاضر به خوبی کار می‌کند، Coin Stats به شما امکان می‌دهد جدول صرافی ‌های برتر جهان و همچنین رشد 24 ساعته و حجم معاملات آنها را بررسی کنید.

در صورت تمایل، می توانید صفحه کار خود را نیز ایجاد کنید، که از طریق آن می توانید حساب های صرافی یا کیف پول خود را مستقیماً به برنامه متصل کنید. برای کسانی که می خواهند فقط از طریق یک برنامه به تمام دارایی ها و حساب های ارزی خود دسترسی داشته باشند عالی است.

می توانید از برنامه Coin Stats به صورت رایگان استفاده کنید، اما دو نسخه پولی در دسترس هستند: نسخه Pro (4.99 دلار در ماه) و نسخه Premium (19.99 دلار در ماه). این دو نسخه تعداد بیشتری از ارتباطات و تراکنش های مبادله یا کیف پول را ارائه می دهند. بنابراین، اگر فقط می خواهید چند صرافی یا کیف پول اضافه کنید، با نسخه رایگان برنامه مشکلی نخواهید داشت.

اپلیکیشن Delta

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن های ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن Delta به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از ویژگی ‌های عالی و رابط کاربری آسان، انتخابی محبوب در میان سرمایه گذاران رمز ارز است. این برنامه به شما امکان می دهد تا آمار ارز های دیجیتال سایر کاربران، مانند قیمت سکه و حجم معاملات را بررسی کنید و همچنین بهترین و بدترین گزینه ها در بازار را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این، می توانید از برنامه Delta برای ایجاد نمونه کارها و پیگیری سکه های مورد علاقه با افزودن آنها به لیست تماشای خود استفاده کنید. این برنامه همچنین آمارهای کلیدی را در مورد بازار های غیر ارزی مانند بورس نیز ارائه می دهد، بنابراین مطمئن شوید که بین این دو اشتباه نکنید.

Delta همچنین یک نسخه حرفه ای را ارائه می دهد که باید هزینه اشتراک سالانه آن را پرداخت کنید. این نسخه حدود 70 دلار هزینه دارد که هزینه کمی نیست، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خرید از ویژگی های اضافی ارائه شده توسط نسخه حرفه ای (مانند تجزیه و تحلیل ها و معیار های پیشرفته) استفاده می کنید.

اکنون بررسی آمار کریپتو در هر کجا که هستید آسان است.

با این برنامه ها، جستجوی آمار ارز های دیجیتال، بررسی کیف پول و ساختن سبد ارز های دیجیتال به آسان ترین شکل خود تبدیل شده است. چه در خانه در حال استراحت باشید و چه در حال حرکت، این برنامه ها به ‌روز ماندن در صنعت کریپتو را سریع و راحت می‌کنند و اطمینان می‌دهند که هیچ تغییر مهمی را از دست ندهید.

 

امتیاز 4.2/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.