خرید با پی پال در آمازون

خرید با پی پال در آمازون | آموزش اتصال حساب پی پال به آمازون (amazon)

زمان مطالعه 6 دقیقه

شما می توانید در آمازون (و سایر فروشگاه های آنلاین) با استفاده از دو ترفند ساده، از PayPal استفاده کنید: اکسس کارت PayPal و گیفت کارت آمازون. می خواهید موجودی PayPal  خود را در آمازون خرج کنید؟ می خواهید آن را در یکی از هزاران خرده فروش و خدمات آنلاین دیگر خرج کنید؟ در این مقاله به آموزش خرید با پی پال در آمازون و همچنین آموزش اتصال حساب پی پال به آمازون می پردازیم.

خرید با پی پال در آمازون

متأسفانه، هر سایتی PayPal را به عنوان یک روش پرداخت معتبر نمی پذیرد. اما راه حل هایی وجود دارد که می توانید با کمک آنها موجودی PayPal خود در سایت هایی که این روش پرداخت را نمی پذیرند، استفاده کنید. در اینجا آنچه لازم است در این مورد بدانید و نحوه انجام این ترفندها را توضیح داده ایم.

آموزش اتصال حساب پی پال به آمازون (amazon)

شما یک سری چیزها در eBay فروخته اید، و اکنون می خواهید از آن پول برای خرید وسیله ای استفاده کنید. حال فرض کنید چیزی را که می خواهید بخرید در آمازون پیدا کردید، پس روی «افزودن به سبد خرید» کلیک می کنید، یک گزینه پرداخت را انتخاب می کنید و… چند لحظه صبر کنید. آیا می توانید موجودی PayPal خود را در آمازون خرج کنید؟

در واقع، بله، شما می توانید! اما فرایند ساده ای نیست.

اینکه پول زیادی در PayPal خود داشته باشید ولی نتوانید آن را خرج کنید، آزار دهنده است. مطمئناً، به اندازه اینکه از نظر فیزیکی نتوانید پولتان را خرج کنید، بد نیست (مثلاً زمانی که محدودیت هایی روی حساب شما اعمال می شود)، اما داشتن فقط پول نقد برای خرید کافی نیست…

اول از همه، آیا واقعاً نیاز به استفاده از آمازون دارید؟ احتمالا کالایی که می خواهید بخرید در جاهای دیگری مانند eBay نیز ممکن است موجود باشد. این روزها، eBay فقط مکانی برای حراج و مزایده ها نیست و به یک بازار بسیار متنوع تبدیل شده است، مانند آمازون که از خرده فروشان آنلاین از هر نوع و جایگاهی پشتیبانی می کند.

بنابراین، قبل از اینکه راه حل های زیر را امتحان کنید، ابتدا eBay را بررسی کنید. حتی می توانید از امکانات تطبیق قیمت (نوعی تخفیف گرفتن) آنها نیز استفاده کنید!

پرداخت با پی پال در سایت های خارجی

اگر موجودی PayPal دارید که می خواهید آن را خرج کنید، و می خواهید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید، گزینه های بسیار زیادی دارید. هزاران فروشگاه آنلاین بزرگ و کوچک، پرداخت از طریق PayPal را می پذیرند. اگر به دنبال لیستی از خرده فروشانی که PayPal را می پذیرند، هستید کافی است به صفحه خرید PayPal بروید. که در آنجا می توانید لینک مستقیم خرده فروشانی مانند دیزنی، نیوگ، سامسونگ، اکسپدیا، والمارت و غیره را پیدا کنید.

در عین حال، بازارهای آنلاینی که به افراد خلاق اجازه می دهند محصولات دست ساز و قدیمی منحصر به فرد خود را بفروشند — مانند Etsy یا Redbubble — اغلب برای پردازش پرداخت ها از PayPal استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های مشترک این فروشگاه های آنلاین این است که در حالی که PayPal را می پذیرند، فقط به همین روش پرداخت متکی نیستند و معمولاً گزینه های پیش فرض کارت های اعتباری Visa و MasterCard را نیز ارائه می دهند. اگر از اکسس کارت PayPal استفاده می کنید، این موضوع مهمی است.

نحوه استفاده از PayPal در آمازون (و جاهای دیگر)

اگر نمی توانید کالای مورد نظر خود را در eBay یا جاهای دیگری پیدا کنید، وقت آن رسیده که ترفندهای ما را به کار بگیرید.

لازم نیست بین دو راهی آمازون یا PayPal یکی را انتخاب کنید، که معمولا به این دلیل پیش می آید که Amazon Pay بی شک رقیب PayPal است. در عوض، اگر می خواهید از PayPal در آمازون (یا هر سایت دیگری که آن را قبول نمی کند) استفاده کنید، یکی از این دو ترفند را امتحان کنید.

نحوه استفاده از اکسس کارت PayPal در آمازون

خرید با پی پال در آمازون

خرید با پی پال در آمازون

احتمالا بهترین گزینه برای خرید از آمازون با استفاده از حساب PayPal ، اکسس کارت PayPal است. که در واقع یک کارت اعتباری پیش پرداخت شده است (این قسمت پیش پرداخت، محتویات حساب PayPal شما است)، که توسط MasterCard پشتیبانی می شود. ولی متأسفانه، برای همه دارندگان حساب PayPal در دسترس نیست.

برای درخواست، به صفحه PayPal Access Card بروید. در صورت واجد شرایط بودن، کارتی به شما داده می شود که می توانید از آن در فروشگاه های حضوری و فروشگاه های آنلاین استفاده کنید. به عنوان مثال، از آنجایی که این کارت یک MasterCard است، می توانید از اکسس کارت PayPal به عنوان نوع پرداخت خود در آمازون استفاده کنید.

اگر درخواستتان رد شده‌ یا نمی خواهید خود را درگیر دردسرهای اکسس کارت PayPal کنید، گزینه ساده تری نیز وجود دارد.

گیفت کارت آمازون را با PayPal بخرید

خرید با پی پال در آمازون

خرید با پی پال در آمازون

سریعترین راه برای استفاده از PayPal برای پرداخت غیرمستقیم خریدهای خود در آمازون، خرید واچر (سندی که در ازای کالا و پول مبادله می شود و اثبات می کند قبلا پرداختی صورت گرفته است.) آمازون با استفاده از حساب PayPal است.

هر سایت واچری که گیفت کارت می فروشد — که اکثر آنها این کار را می کنند — به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از حساب PayPal، گیفت کارت های آمازون را خریداری کنید. حتی ممکن است در یک سایت، کارتی برای خرید و فروش گیفت کارت پیدا کنید. فقط این سایت ها نیستند، خرده فروشان آنلاین بزرگی مانند Newegg و Walmart نیز گیفت کارت های آمازون را می فروشند. با یک جستجوی سریع در eBay نیز می توانید گیفت کارت های آمازون را برای فروش پیدا کنید، بنابراین می توانید از حساب PayPal خود در آنجا نیز استفاده کنید.
پس از خرید گیفت کارت، کد را پیدا کرده، آن را به حساب آمازون خود اضافه کنید (در سایت آمازون به بخش Gift Cards > Apply it to account بروید)، و از آن برای پرداخت هزینه کالای مورد نظر خود استفاده کنید. این ساده ترین راه برای استفاده از PayPal در آمازون است!

آیا رستوران های مورد علاقه شما PayPal را می پذیرند؟

گرسنه اید؟ آیا می خواهید غذا سفارش دهید، یا می خواهید با استفاده از موجودی PayPal خود، دوستانتان را به یک وعده غذایی دعوت کنید؟

رستوران ها و رستوران های بیرون بر بیش از پیش از PayPal به عنوان روش پرداخت برای پرداخت آنلاین استفاده می کنند. به عنوان مثال، هم Papa Johns و هم Dominos هر دو PayPal را می پذیرند. همچنین، رستوران هایی که در اپلیکیشن های بیرون بر مانند Seamless و Grubhub عضو هستند، همگی به شما این امکان را می دهند که با PayPal هزینه ی غذایی که سفارش دادید را پرداخت کنید. 

در کمال تعجب، پیتزا هات PayPal را برای سفارشات تحویل غذا نمی پذیرد، اما PayPizzaPal.com این مشکل را برطرف می کند. یک واچر پیتزا هات سفارش دهید، از طریق PayPal پرداخت کنید، و به سادگی هزینه وعده غذایی شما پرداخت می شود. همچنین، واچرهای رستوران های زنجیره ای محبوب از فروشگاه های بزرگی مانند Newegg و Walmart، که PayPal را برای خرید آنلاین می پذیرند، در دسترس هستند.

خرید با پی پال در آمازون

خرید با پی پال در آمازون

به دنبال این هستید که هر رستورانی که در مسیر خود دیدید، پی پال را بپذیرد؟ امروزه رستوران ها بیش از پیش پرداخت با استفاده از موبایل را ارائه می کنند، ولی در حال حاضر PayPal در بیشتر جاها پذیرفته نمی شود، اگرچه ممکن است در آینده این موضوع تغییر کند.

با این حال، اگر اکسس کارت PayPal را انتخاب کنید، می توانید به سادگی از آن برای پرداخت هزینه غذای خود استفاده کنید!

استفاده از PayPal را در آمازون و جاهای دیگر شروع کنید

می توانید موجودی PayPal خود را در آمازون، با استفاده از یک کارت اعتباری از پیش پرداخت شده یا گیفت کارت های آمازون استفاده کنید. همچنین، می توانید با استفاده از روش های گفته شده، از PayPal برای پرداخت هزینه بیرون برِ رستوران های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

اگر آمازون اجازه پرداخت استاندارد PayPal را بدهد، خیلی خوب می شود؟ بله، اما تا زمانی که جایگزین Amazon Pay خود را دارد، این اتفاق نمی افتد. اگر هر یک از این چیزهایی که گفته شد، شما را از استفاده از PayPal منصرف کرده است، نگران نباشید، جایگزین های زیادی برای PayPal وجود دارد که ارزش استفاده از آن را دارند.

و اگر از این سرویس در دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید، در مورد اینکه چگونه یک بدافزار می تواند حساب PayPal شما را خالی کند، مطالعه کنید.

همچنین، یاد بگیرید که چگونه می توانید از PayPal برای مدیریت کسب و کار دوم خود استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.