خرید کالا از چین

خرید کالا از چین | خرید کالای فیزیکی از سایت چینی

زمان مطالعه 6 دقیقه

اکثر کاربران اینترنت با AliExpress آشنا هستند، اما این تنها وب سایت چینی نیست که کالا به ایالات متحده ارسال می کند. اگرچه ممکن است نتوانید اقلام لوکس از برندهای برتر دنیا را در سایت های خرید چینی پیدا کنید، ولی این سایت ها برای خرید لوازم الکترونیکی ارزان قیمت، لباس های معمولی و آیتم های مربوط به خانه عالی هستند. در اینجا بهترین سایت های خرید کالا از چین که به ایالات متحده ارسال می کنند، آورده شده است.

خرید کالا از چین

خرید از AliExpress

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

بدون شک AliExpress شناخته شده ترین فروشگاه آنلاین چینی است. با درآمد 55 میلیارد دلاری، بزرگترین فروشگاه آنلاین چینی نیز می باشد. و بیش از پنج برابر بیشتر از eBay درآمد دارد.

برخلاف Amazon، AliExpress خودش هیچ محصولی را نمی فروشد. در واقع، این فروشگاه یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که شما را با فروشندگان شخص ثالث مرتبط می کند. عمده فروشندگان این سایت در چین مستقر هستند، اما فروشندگانی در سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز در این فروشگاه وجود دارند.

بسیاری از فروشندگان ارسال رایگان ارائه می دهند، اما توجه داشته باشید که اغلب تحویل زمان زیادی طول می کشد تا به دست شما برسد. بسته به فروشنده ای که از آن خرید می کنید، می توانید از DHL، UPS، FedEx و سایر پیک های بین المللی نیز استفاده کنید.

خرید از سایت Banggood

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

زمانی که بهترین سایت های خرید لوازم الکترونیکی ارزان قیمت را بررسی کردیم در مورد Banggood صحبت کردیم. اگرچه تمرکز اصلی سایت لوازم الکترونیکی است، اما تجهیزات ورزشی، اکسسوری های مربوط به مد، جواهرات و محصولات بهداشتی را نیز خواهید یافت.

این تجارت از سال 2004 وجود داشته است و یکی از سایت های قدیمی چینی است که به ایالات متحده ارسال می کند.

برخی از سفارشات نیز ارسال رایگان دارند. با این حال، ولی مجدداً هشدار می دهیم که تحویل رایگان ممکن است زمان زیادی طول بکشد. منظور از زمان زیاد معمولا ماه ها است، نه هفته ها!

Banggood از چندین روش پرداخت پشتیبانی می کند. کارت های اعتباری، انتقال الکترونیکی وجه و PayPal همگی در این پلتفرم پشتیبانی می شوند، و همچنین از گزینه های شخص ثالث مانند iDEAL و Dotpay نیز پشتیبانی می کند.

خرید از سایت GearBest

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

GearBest یک فروشگاه آنلاین چینی است که از دو سایت اولی جدیدتر است و از سال 2014 فعالیت خود را شروع کرده است.

این سایت با تولید کننده چینی گوشی های هوشمند شیائومی در ارتباط است و خرید و فروش های بسیار بهتری نسبت به یک فروشگاه معمولی را در مورد محصولات این شرکت ارائه می کند. دسته بندی های دیگری که این سایت پوشش می دهد عبارتند از: نوزاد و کودک، خانه و باغ، لوازم خانگی و الکتریکی و ابزارها.

GearBest برای افرادی که ساکن ایالات متحده نیستند نیز یک گزینه عالی است. تنها کشورهایی که به آنها ارسال ندارد، فلسطین و سودان جنوبی هستند.

این سایت چهار روش حمل و نقل را ارائه می دهد: رجیستر نشده، رجیستر شده، اولویت دار و ارسال سریع. ساکنان آمریکا می توانند از هر چهار طرح استفاده کنند. ارسال های رجیستر نشده رایگان هستند و حداکثر 40 روز طول می کشد. قیمت سریعترین گزینه یعنی ارسال سریع، بر اساس وزن محاسبه می شود و سه تا هفت روز طول می کشد.

GearBest یک سری انبار در ایالات متحده دارد که می تواند زمان تحویل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و امنیت تحویل های رجیستر نشده را بهبود بخشد.

خرید از سایت DHgate

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

DHgate که در پکن مستقر است، در درجه اول یک سایت مرتبط با مد است (البته برخی از آیتم های الکترونیکی و خانگی نیز در این سایت موجود است). اگر به دنبال کفش ها، لباس های عروسی، ساعت، محصولات آرایش مو و صورت یا کیف های ارزان قیمت هستید، DHgate گزینه مناسبی برای شماست.

این سایت ارسال به سراسر جهان دارد. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید از DHL یا یکی از بسیاری از پیک های محلی DHgate استفاده کنید. DHL ظرف یک هفته سفارش شما را به دست شما می رساند و برخی از اپراتورهای کمتر شناخته شده مانند China Post Air و Singapore Post ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد.

خرید از سایت YesStyle

YesStyle با تم مد، پوشاک مردانه، زنانه، کودکان و محصولات مرتبط با لایف استایل را به فروش می رساند. هر چیزی از لباس بارداری گرفته تا لباس های کاراکترهای فیلم ها را در این سایت می توانید پیدا کنید. 

برخلاف برخی سایت های دیگر لیست ما، YesStyle برندهای رایج تری را می فروشد. با این حال، آنها عمدتاً برندهای ژاپنی و کره ای هستند، و ممکن است برای مخاطبان غربی آشنا نباشند. افرادی که به مد در ژاپن و کره علاقه دارند این سایت را دوست خواهند داشت. این سایت دارای بخش هایی است که به جدیدترین پوشش ها در هر کشور اختصاص داده شده است.

خرید از سایت LightInTheBox

LightInTheBox، همراه با سایت دیگرش MiniInTheBox، به بیش از 200 کشور در سراسر جهان ارسال دارند. این سایت محصولات را در سه دسته اصلی به فروش می رساند: لباس، وسایل کوچک، و خانه و باغ. این شرکت در سال 2007 تاسیس شد و روز به روز موفق تر شده است. در سال 2013، حتی در بازار بورس نیویورک لیست شد.

شما می توانید از بین چندین گزینه حمل و نقل انتخاب کنید که هزینه همه آنها براساس وزن سفارش محاسبه می شود. ارسال رایگان ندارد. اگر می خواهید از پیک استفاده کنید، LightInTheBox DHL، UPS، FedEx و TNT را ارائه می دهد.

خرید از سایت Shein

Shein یکی دیگر از وب سایت های پیشرو چینی در زمینه خرید آنلاین است. این شرکت در زمینه مد زنانه تخصص دارد، اگرچه برخی از لباس های مردانه و کودکانه نیز موجود است.

Shein فقط حمل و نقل استاندارد و حمل و نقل اکسپرس به ایالات متحده را ارائه می دهد. هزینه حمل استاندارد برای هر سفارش 3.99 دلار است. اگر سفارش شما بیش از 49 دلار باشد، ارسال آن رایگان است. هزینه ارسال اکسپرس 12.90 دلار است اما برای سفارشات بالای 99 دلار رایگان است.

ساکنان پورتوریکو، هاوایی و آلاسکا نمی توانند از گزینه اکسپرس استفاده کنند.

خرید از سایت GeekBuying

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

GeekBuying یک فروشگاه لوازم الکترونیکی است. گوشی های Android، باکس های استریم، پوشیدنی ها، سیستم های امنیتی هوشمند، تبلت ها و موارد دیگر را می توانید در این سایت پیدا کنید. مانند GearBest، قیمت های منحصر به فردی برای گوشی های هوشمند شیائومی ارائه می دهد. این سایت همچنین برخی از لوازم الکترونیکی “سرگرم کننده” را نیز موجود دارد. به عنوان مثال، در این سایت بخشی به خودروهای کنترل از راه دور و بخشی دیگر به اسکوترهای برقی اختصاص داده شده است.

در صورت استفاده از تحویل استاندارد، ارسال رایگان است. DHL و TNT نیز موجود است.

خرید از سایت RCMoment

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

RCMoment دارای یک دستگاه کنترل از راه دور فوکوس بسیار خاص است. گجت هایی مثل درون ها، ماشین ها، قایق ها، هواپیماها و روبات‌ها را خواهید یافت.

برخی از محصولات ارسال رایگان دارند. اگر می خواهید محصولتان سریع تر ارسال شود، به بخش انبار ایالات متحده در سایت ها بروید تا ببینید کدام محصولات در خود آمریکا نگهداری می شوند.

خرید از سایت DealExtreme

خرید کالا از چین

خرید کالا از چین

آخرین وب سایت چینی برای خرید آنلاین در لیست ما DealExtreme است. این سایت محبوبیت بسیار زیادی و در حد AliExpress دارد. از سال 2006 شروع به کار کرده است و محصولات خود را مستقیماً از انبار خود در هنگ کنگ ارسال می کند.

تقریبا تماما محصولات الکترونیکی ارائه می دهد و تنوع محصولات بسیار زیاد است. هر چیزی را از مانیتورهای گلوکزی گرفته تا دستگاه های خالکوبی، در این سایت پیدا خواهید کرد. این سایت بسیاری از محصولات برند را نیز به فروش می رساند. دستگاه هایی از SanDisk، Lenovo، Sony، Asus و غیره نیز در این سایت وجود دارد.

DealExtreme بر روی تمامی آیتم های خود امکان ارسال رایگاه به سراسر جهان را نیز ارائه می دهد. می توانید ارسال اکسپرس را از طریق پیک ها با هزینه اضافی نیز داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که خرید امن و مطمئنی دارید

متأسفانه، بسیاری از فروشگاه های آنلاین از خاور دور مشکلاتی در زمینه تحویل کالا در ایالات متحده دارند. قبل از اینکه خرید کنید و پولی پرداخت کنید، ابتدا وب را برای بررسی یک فروشگاه خاص زیر و رو کرده و مطمئن شوید که مشکلی وجود نداشته باشد. مجموعه اول پرداخت در کنار شما عزیزان می باشد تا پرداخت های شما را در کوتاهترین زمان ممکن و بهترین نرخ انجام نماید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا و مستر

خرید با وبمانی

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT