خرید از وب سایت های چینی

خرید از وب سایت های چینی معتبر و معرفی آن ها

زمان مطالعه 4 دقیقه

وب سایت های چینی در زمینه ارائه محصولات و تجارت الکترونیک همچون علی بابا طرفداران زیادی در دنیا دارند؛ چرا که قیمت های بسیار پایینی ارائه می دهند و خریداران را به فروشندگان اصلی متصل می کنند. علاوه بر این مزایا محصولات چینی تنوع بسیار بالایی هم نسبت به دیگر محصولات در دنیا دارد. از این رو به غیر از افرادی که هر از چند گاهی به این سایت های سر می زنند و خرید می کنند، خیلی از افراد نیز به قصد وارد کردن جنس از چین از این سایت ها خرید می کنند. چرا که مراجعه به چین برای یافتن تأمین کنندگان اصلی می تواند یک مشکل اساسی و غیر قابل انجام باشد. راه حل آسان این است که از طریق وب سایت های عمده فروشی چینی جستجو کنید تا محصولات خود را بدون نیاز به ترک خانه و هزینه بیشتر، خرید کنید. در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خرید از وب سایت های چینی محبوب کسب کنید.

خرید از وب سایت های چینی معتبر

شاید تا به حال خرید از وب سایت های چینی قابل اعتماد را سرچ کرده باشید و با تعداد زیادی سایت رو به رو شده باشید که شما را در انتخاب مناسب کمی گیج کرده باشد! برای انتخاب یک وب سایت قابل اطمینان باید به مواردی همچون نوع تأمین کننده، روش ارتباط بستر های نرم افزاری، روش ارتباط بستر های نرم افزاری، روش حمل و نقل و ملاحظات بستر های نرم افزاری توجه نمایید در ادامه به برخی از برترین وب سایت های چینی اشاره شده است:

 علی بابا

در صورتیکه خرید عمده از چین داشته باشید، تقریبا همه سایت علی بابا یا Alibaba را به شما پیشنهاد می کنند. Alibaba طیف گسترده ای از محصولات و عرضه کنندگان را دارد؛ اما برای کسی که تجربه کمی در خریدهای این چنینی در این وب سایت داشته باشد، تفکیک بین نوع تهیه کنندگان موجود دشوار خواهد بود. برای خرید کالا از این سایت، می توانید از طریق کارت های اعتباری، نقل و انتقالات بانکی، چک الکترونیکی، Western Union ، PayPal و سایر خدمات مشابه، استفاده کنید. در مورد علی بابا، اگر کیفیت کالاهایی که دریافت کردید با نمونه ارسال شده توسط تأمین کننده متفاوت باشد، می توانید در دستور تضمین تجارت بازپرداخت بخواهید.

خرید از وب سایت های چینی
خرید از وب سایت های چینی

AliExpress

به طور کلی ، AliExpress محصولات ارزان قیمت را به فروش می رساند اما تدارکات همچنان بسیاری از بسته های تحویل شده از طریق ChinaPost یا ePacket به موقع به خریداران نمی رسند. به خصوص در فصول اوج خرید، بسیاری از بسته ها حدود یک ماه در گمرک گیر می افتند. از همه بدتر، هیچ اطلاعات ردیابی در زمان واقعی برای تدارکات وجود ندارد. کاربران غالباً شکایت دارند که بیشتر پست های AliExpress در مورد شکایت بسته های تأخیر در فصل اوج خرید است. سیستم های روش پرداخت AliExpress انعطاف پذیر است و دارای ده ها گزینه است (مانند ویزا، مستر کارت، پی پال، وسترن یونیون، انتقال بانکی و غیره).

خرید از وب سایت های چینی
خرید از وب سایت های چینی

GearBest

GearBest بسیار جدیدتر از دو سایتی است که تاکنون مورد بررسی قرار داده ایم. این سایت از سال 2014 وجود داشته است. این سایت با تولید کننده چینی گوشی های هوشمند شیائومی ارتباط نزدیکی دارد و قیمت های مناسب تری نسبت به آنچه در یک فروشگاه خانگی پیدا خواهید کرد، ارائه می دهد. این سایت چهار روش حمل و نقل را ارائه می دهد: حمل و نقل ثبت نشده ، ثبت شده ، اولویت دار و تسریع. ساکنان آمریکایی می توانند از هر چهار طرح استفاده کنند. حمل و نقل بدون ثبت نام رایگان است و 40 روز طول می کشد. قیمت سریعترین گزینه با وزن محاسبه می شود و بین سه تا هفت روز طول می کشد. GearBest دارای انبارهای مستقر در ایالات متحده است که می توانند زمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و امنیت تحویل های غیر ثبت شده را بهبود بخشند.

خرید از وب سایت های چینی
خرید از وب سایت های چینی

DHgate

در این وب سایت چینی کارخانجات و شرکت های کوچک و بزرگ بی شماری وجود دارند. بطور کلی شرکت های تجاری کوچک و متوسط ​​کالا را از کارخانه ها یا سایر شبکه های عمده فروشی خریداری می کنند. شرکت های تجاری کوچک و متوسط ​​کالا را از کارخانه ها یا سایر شبکه های عمده فروشی خریداری می کنند. آنها معمولاً فقط برای یک دوره زمانی کوتاهی موجودی تهیه می کنند و مقدار زیادی خریداری نمی کنند.

خرید از وب سایت های چینی
امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT