کیف پول ارزهای دیجیتال

8 کیف پول ارزهای دیجیتال، برای نگهداری از سرمایه های شما در سال 2022

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر می‌خواهید به رمز ارز خود دسترسی سریع داشته باشید و همچنین امنیت بالایی می‌خواهید این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال را معرفی میکنیم.

اگر ارز دیجیتال دارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه آن را با خیال راحت و ایمن ذخیره کنید. با توجه به اینکه یک ارز دیجیتال شکل دیجیتالی پول است، نمی توانید آن را فقط در کشوی کنار تخت یا گاوصندوق خود قرار دهید. در عوض، باید روی یک قطعه سخت افزاری یا در یک برنامه نرم افزاری ذخیره شود.

بنابراین، بیایید در مورد کیف پول ‌های نرم ‌افزاری صحبت کنیم که به شما امکان می‌دهد ارز های رمزنگاری شده خود را با استفاده از لپتاپ، تلفن همراه یا دستگاه‌ های مشابه ذخیره کنید.

بهترین کیف ‌پول ‌های نرم‌ افزاری موجود در بازار کدامند؟ قیمت آنها چقدر است؟

۱. کیف پول ارزهای دیجیتال BitPay

کیف پول ارزهای دیجیتال BitPay

کیف پول ارزهای دیجیتال BitPay

BitPay یک کیف پول ارز های دیجیتال معروف است که به طور متوسط ​​حدود 60000 پرداخت ماهانه با استفاده از این برنامه انجام می شود. علاوه بر امکان پرداخت ارز های دیجیتال، BitPay یک کیف پول مجازی امن را نیز برای کاربران ارائه می دهد تا وجوه خود را ذخیره کنند.

کیف پول BitPay چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟ در مرحله اول باید گفت، از مجموعه ای چشمگیر از سکه های مختلف، از جمله بیتکوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می کند.

همچنین یک فرآیند مجوز چند امضایی و نرم افزار رمزگذاری داده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با استفاده از یک عبارت اولیه از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

علاوه بر این، دانلود BitPay کاملا رایگان است، اما هزینه پردازش 1٪ و همچنین هزینه های شبکه و ماینر دارد، بنابراین قبل از استفاده از برنامه این هزینه ها را در نظر داشته باشید.

2.کیف پول ارزهای دیجیتال ZenGo

کیف پول ارزهای دیجیتال ZenGo

کیف پول ارزهای دیجیتال ZenGo

کیف پول نرم افزار ZenGo از بیتکوین، تتر، چین لینک و طیف وسیعی از ارز های دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند. همچنین برخی از ویژگی های امنیتی عالی از جمله امضا های تایید را ارائه می دهد.

این امضا ها بین دستگاه شما و سرورهای ZenGo تقسیم می شوند تا سطح بالاتری از امنیت مجوز را فراهم کنند و خطر از دست دادن سرمایه شما را به شدت کاهش دهند.

به ‌علاوه، این برنامه هنگام ثبت نام اولیه به عنوان کاربر، صورت شما را اسکن می‌کند، که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز از طریق تشخیص چهره، از طریق دستگاه دیگری به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه ZenGo کاملا رایگان است. با این حال، هنگام خرید یا معامله ارز دیجیتال در پلتفرم، هزینه‌ هایی متحمل خواهید شد.

3.کیف پول ارزهای دیجیتال Luno

کیف پول ارزهای دیجیتال Luno

کیف پول ارزهای دیجیتال Luno

کیف پول نرم افزاری Luno به شما امکان می دهد هم بیتکوین و هم اتریوم را ذخیره کنید اما از هیچ ارز دیجیتال دیگری پشتیبانی نمی کند. این ممکن است برای کسانی که دارای چندین ارز دیجیتال هستند ناراحت کننده باشد.

با این حال، کیف پول Luno دارای برخی ویژگی های ستودنی است که آن را به گزینه ای مناسب برای دارندگان بیتکوین و اتریوم تبدیل می کند.

اولاً، کیف پول Luno احراز هویت دو مرحله ‌ای را به عنوان یک اقدام امنیتی ارائه می‌دهد که به موجب آن کلیدهای عبور شما در چندین خزانه امن مجازی ذخیره می‌شوند.

همچنین می‌توانید از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا مطمئن شوید در صورت وقوع اتفاق غیر منتظره، وجوه خود را از دست نمی‌دهید.

برنامه Luno برای دانلود رایگان است، اما شما متحمل هزینه های استاندارد تراکنش خواهید شد. با این حال، صرفاً ذخیره ارز یا برداشت وجه هزینه ای ندارد.

4.کیف پول ارزهای دیجیتال Gemini

کیف پول ارزهای دیجیتال Gemini

کیف پول ارزهای دیجیتال Gemini

کیف پول نرم افزاری Gemini از صرافی اصلی و پر کاربرد Gemini زاده شد. برخی ویژگی های قوی را برای کاربران ارائه می دهد، از جمله بیمه در برابر هرگونه از دست دادن غیر منتظره وجوه و احراز هویت دو مرحله ای. در واقع، Gemini یکی از معدود کیف پول ‌های نرم‌ افزاری ارز دیجیتال بیمه شده را ارائه می‌کند.

این کیف پول از اکثر سکه های اصلی از جمله بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و بیتکوین کش پشتیبانی می کند. این برنامه رایگان است و می توانید از کیف پول های مختلف ارائه شده توسط Gemini استفاده کنید.

با این حال، مانند سایر برنامه ‌ها، برای برخی فعالیت ‌ها، مانند تراکنش ‌ها، هزینه‌ هایی به شما تحمیل می‌شود.

5.کیف پول ارزهای دیجیتال Atomic Wallet

کیف پول ارزهای دیجیتال Atomic Wallet

کیف پول ارزهای دیجیتال Atomic Wallet

کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال Atomic Wallet با توجه به پشتیبانی آن از بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف، گزینه ای عالی برای کسانی است که دارای آلت کوین یا چندین سکه هستند. معروف ترین این سکه ها عبارتند از بیتکوین، کاردانو، Ripple، Dash و بسیاری دیگر.

علاوه بر این، کیف پول Atomic دارای رمز عبور ایجاد شده توسط کاربر و یک عبارت پشتیبان برای مواقع اضطراری است.

همچنین به شما امکان می دهد کلیدهای خصوصی خود را در دستگاه خود ذخیره کنید. علاوه بر این، اگر نسبتاً در زمینه رمزنگاری تازه کار هستید، رابط کیف پول Atomic بسیار ساده است و خود نرم افزار به راحتی قابل پیمایش است.

این کیف پول نرم افزاری برای دانلود رایگان است و مانند برخی کیف پول های دیگر هزینه ای برای ارسال یا دریافت وجه دریافت نمی کند. با این حال شبکه، هزینه کوچکی را دریافت می کند.

6.کیف پول Exodus

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus

کیف پول نرم افزار Exodus در صورتی که دستگاه شما دزدیده شود پشتیبان شماست، با یک گزینه پشتیبان که به شما امکان می دهد از طریق ایمیل خود از دستگاه دیگری به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

همچنین یک کلمه عبور 12 کلمه ای ارائه می دهد که می توانید برای دسترسی به حساب خود از آن استفاده کنید. با این حال، احراز هویت دو مرحله ای یا پشتیبانی از ویژگی های چند امضایی وجود ندارد، و از این لحاظ عقب تر از سایر کیف پول هاست.

Exodus همچنین از بیش از 100 سکه رمزنگاری مانند اتریوم، لایت کوین، بیتکوین و تتر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، برنامه کیف پول Exodus برای دانلود رایگان است و هیچ کارمزد تراکنش دریافت نمی کند. اما، مانند برنامه کیف پول Atomic، هزینه شبکه را دریافت می کند.

7.کیف پول ارزهای دیجیتال Mycelium

کیف پول ارزهای دیجیتال Mycelium

کیف پول ارزهای دیجیتال Mycelium

کیف پول Mycelium قدیمی تر از اکثر کیف پول های موجود در بازار است. ابتدا در سال 2013 برای اندروید و سپس برای دستگاه های iOS منتشر شد. این کیف پول، حساب ‌های مختلف مانند Watch Only، Bit ID و حساب ‌های سلسله مراتبی را ارائه می‌دهد. این چیزی نیست که توسط بسیاری از کیف پول ‌ها ارائه می‌شود.

کیف پول Mycelium یک گزینه پشتیبان برای حساب و کلیدهای خصوصی شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد از کد های QR از طریق دوربین تلفن خود برای افزودن گیرندگان جدید برای تراکنش ها استفاده کنید. همچنین می توانید کلیدهای خصوصی خود را به صورت آفلاین با استفاده از ویژگی کیف پول Watch Only ذخیره کنید.

این کیف پول منبع باز ویژگی های عالی بسیاری دارد اما فقط از بیتکوین پشتیبانی می کند، بنابراین اگر به کیف پولی برای ذخیره آلت کوین های خود نیاز دارید این نکته را به خاطر بسپارید. مانند سایر برنامه ها، Mycelium برای دانلود رایگان است اما برای تراکنش ها هزینه ای دریافت می کند.

8.کیف پول Electrum

کیف پول Electrum

کیف پول Electrum

مانند Mycelium، کیف پول نرم افزاری Electrum یک کهنه کار در زمینه کیف پول کریپتو است که در سال 2011 منتشر شد. این کیف پول از احراز هویت دو مرحله ای، محافظت از رمز عبور پشتیبانی می کند و از ذخیره هر یک از اطلاعات شما (مانند کلیدهای خصوصی) در سرور خود اجتناب می کند. مجرمان نمی توانند با هک مستقیم Electrum به داده های حساس شما دسترسی پیدا کنند.

منبع باز بودن کیف پول Electrum به کاربرانش شفافیت سیستم می دهد و به آنها اجازه می دهد تا یکپارچگی امنیت نرم افزار را به طور مستقل بررسی کنند.

با این حال، این کیف پول فقط از بیتکوین پشتیبانی می کند، فلذا برای کسانی که آلت کوین دارند گزینه مناسبی نیست. دانلود برنامه رایگان است، اما برای تراکنش ها هزینه ای از شما دریافت می شود.

کیف پول های نرم افزاری ارزان هستند، اما کیف پول های سخت افزاری امن تر هستند.

کیف پول های نرم افزاری ذکر شده در بالا گزینه های ارزان و قابل اعتمادی برای ذخیره وجوه دیجیتال شما هستند. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید بهترین امنیت را داشته باشید، باید یک کیف پول سخت ‌افزاری (یعنی یک دستگاه فیزیکی که می‌توانید برای ذخیره ارز های دیجیتال از آن استفاده کنید) در نظر بگیرید.

تنها نقطه ضعف این است که کیف پول ‌های سخت ‌افزاری گران قیمت هستند. بنابراین در صورتی که نمیخواهید پولی برای خرید یک کیف پول سخت افزاری هزینه کنید، کیف پول‌ های نرم‌ افزاری همچنان گزینه ‌ای مناسب برای ذخیره ‌سازی رمزارز های شما هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.