بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا

معرفی بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا

زمان مطالعه 9 دقیقه

بسیاری معتقدند که رمزارزها آینده مالی دنیا را تشکیل می‌دهند. وقتی آمادگی ورود به رمزارزها را دارید‌، انتخاب یک کارگزار برای تجارت یا سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده یکی از مهمترین مراحل موفقیت شما در این بازار است. همین حالا با انتخاب‌های هوشمندانه برای بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا شروع کنید و گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا

از آنجایی که کارگزاران مختلف دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی هستند‌، باید مشخص کنید که کدام نوع کارگزار بیشتر با منافع شما مطابقت دارد. برخی از کارگزاران یک پلت فرم معاملات اجتماعی ارائه می‌دهند که در آن معاملات سایر معامله گران رمزارزها را در حساب خود کپی می کنید. برخی دیگر می توانند توانایی انجام معاملات را با انتخاب گسترده تری از آلت کوین ها ارائه دهند.

انتخاب بهترین کارگزار رمزارز بستگی زیادی به رفع نیازهای شما به عنوان یک سرمایه گذار یا معامله گر دارد. لیست کارگزاران زیر به دلایل مختلف متناسب با برآوردن نیازهای متفاوت معاملات و شیوه های سرمایه گذاری رمز ارز انتخاب شده است.

بهترین برای سوشیال ترندینگ: eToro

etoro بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

eToro شیوه تجارت و سرمایه گذاری بسیاری از مردم را با پلت فرم معاملات اجتماعی خود تغییر داد. معاملات اجتماعی شامل بازتاب معاملات یک معامله گر یا سرمایه گذار دیگر در یک حساب معاملاتی اجتماعی خاص است. در حالی که شما به همان اندازه معامله‌ای که کپی می‌کنید‌، مبلغ مشابهی را بدست می‌آورید‌، در عین حال همان درصد ضرر را که معامله گر در حساب خود می‌گیرد‌، دریافت می‌کنید.

eToro علاوه بر پلت فرم معاملاتی معمولی خود‌، یک پلتفرم مبادله ارزهای رمزنگاری شده پیشرفته به نام eToroX ارائه می‌دهد. این پلت فرم برای معامله گران الگوریتمی و سرمایه گذاران درجه سازمانی طراحی شده است. که به معامله گران دسترسی گسترده‌ای می‌دهد‌ و رابط برنامه نویسی AlgoX (API) آن می‌تواند برای ایجاد ابزارهای تجاری خودکار سفارشی استفاده شود.

بهترین گزینه برای معاملات آلت کوین‌: Binance

بایننس بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

بایننس بستر مبادله شماره ۱ رمزارز‌ها در سراسر جهان است. با این حال‌، این پلت فرم معاملاتی خارج از ایالات متحده است و اگر می‌خواهید از ایالات متحده به Binance دسترسی داشته باشید ، باید به جای Binance.com از Binance.us استفاده کنید. به این دلیل که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مشتقات مالی معامله گران رمزارز ها را در ایالات متحده را محدود می‌کند.

اگرچه همه ویژگی های Binance.com از ایالات متحده قابل دسترسی نیست‌، این پلت فرم آلت کوین‌های زیادی را ارائه می‌دهد که مبادله دیگر به سادگی از آنها پشتیبانی نمی‌کند. اگر به دنبال سرمایه گذاری در مجموعه‌ای متنوع از altcoin‌ها هستید ، ممکن است Binance بهترین گزینه شما باشد. شما حتی می‌توانید آلت کوین‌ها را در برابر جفت بیت کوین آنها معامله کنید و به این ترتیب می‌توانید عملکرد خود را در برابر King of Crypto: Bitcoin بررسی کنید.

بهترین به دلیل سهولت استفاده: Gemini

Gemini بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

در جریان روندهای بازار باشید‌، نمونه کارهای رمزنگاری خود را بسازید و استراتژی معاملاتی خود را با استفاده از ابزارهای آسان Gemini اجرا کنید. برنامه Gemini در همه فروشگاه‌های برنامه موجود است و بهترین صرافی و کیف پول را در دستان شما قرار می‌دهد.

استفاده از برنامه Gemini آسان است. شما می‌توانید قیمت دارایی‌ها و قیمت‌های بازار را در لحظه بررسی کرده و هشدارهای قیمت را تعیین کنید. همچنین می‌توانید خریدهای مکرر بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را برنامه ریزی کنید. یک حساب رایگان ایجاد کنید و اولین خرید خود را در کمتر از ۳ دقیقه انجام دهید.

بهترین برای سرمایه گذاران جدید: Coinbase

coinbase بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

Coinbase یکی از بزرگترین و قدیمی ترین صرافی‌های رمزنگاری شده است. در حال حاضر به ۴۳ میلیون کاربر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. Coinbase دارای منابع آموزشی گسترده و رابط بصری ایده آل برای معامله گران و سرمایه گذاران جدید است. این صرافی همچنین کیف پول میزبانی شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و هم چنین پشتیبانی جهانی مشتریان را نیز ارائه می‌دهد. Coinbase یک انتخاب عالی برای کسانی است که تازه وارد بازار رمزارزها شده‌اند و مایل به استفاده از خدمات معاملات اجتماعی نیستند.

بهترین در زمینه حسابهای بازنشستگی: iTrustCapital

intrust capital بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

iTrustCapital یکی از معدود بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا است که به شما امکان می‌دهد طلای فیزیکی را در حساب بازنشستگی خود (IRA) معامله کرده و نگهداری کنید. همچنین می‌توانید بیت کوین (BTC)‌، اتریوم (ETH)‌، Litecoin (LTC) و Bitcoin Cash (BCH) را در IRA خود معامله کنید. iTrustCapital یک کیف پول شخصی Curv برای معاملات رمزنگاری شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حالی که iTrustCapital حداقل معامله یا اندازه حساب ندارد ، این شرکت از صاحبان حساب هزینه‌ای معادل ۲۹/۹۵ دلار در ماه دریافت می‌کند. این مبلغ شامل تمام هزینه‌های IRA ، هزینه نگهداری دارایی و دسترسی به پلت فرم معاملاتی آن می‌شود‌، اگرچه همه معاملات ارزهای دیجیتال بر اساس اندازه معامله ۱٪ هزینه معامله اضافی را شامل می‌شود.

اگر برای بازنشستگی خود برنامه ریزی می‌کنید و می‌خواهید طلای فیزیکی را به سبد رمزارزهای خود اضافه کنید‌، iTrustCapital یک انتخاب ایده آل است.

بهترین برای سهام و رمزارز: WeBull

webull بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

اگر قصد دارید مجموعه‌ای از سهام ها و ارزهای رمزنگاری شده را در اختیار داشته باشید‌، WeBull یک گزینه همه جانبه و عالی می‌باشد. این پلتفرم از ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند Dogecoin ،‌Bitcoin ،‌Ethereum و دیگر آلت کوین‌ها پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید نمونه رمزارزهای خود را متنوع کنید. WeBull به شما امکان می‌دهد بلافاصله با رمز ارز معامله کنید‌، که یک ویژگی مهم در بازارهای ناپایدار مانند صنعت ارزهای دیجیتال است.

بخش مهم دیگر WeBull انعطاف پذیری آن برای ارائه خدمات به همه نوع سرمایه گذاران است. همچنین به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد در صورت انتخاب از شاخص‌های معاملاتی و داده ها در لحظه استفاده کنند. همچنین‌، WeBull دارای حداقل حساب فقط ۱ دلار است‌، که موانع ورود برای سرمایه گذاران جدید را بسیار کم می کند.

بهترین برای ابزارهای معاملاتی: KuCoin

کوکوین بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

KuCoin به معامله گران کریپتو امکان دسترسی به بیش از ۷۷۰ جفت معاملاتی را می‌دهد و برخی از مهم ترین ویژگی‌های آن شامل ربات معاملاتی‌، وام دهی و KuCoin spotlight است. این ابزارها به معامله گران اجازه می دهد تا استراتژی‌های تجاری خودکار را اجرا کرده و از فرصت‌های جدیدتر و با رشد بالا استفاده کنند.

Trading Bot KuCoin میزبان یک ربات تجاری داخلی است که معاملات با فرکانس بالا را به طور خودکار بر روی جفت معاملاتی که شما انتخاب می‌کنید‌، انجام می‌دهد. که به کاربران امکان می‌دهد بدون زحمت بررسی مداوم موقعیت‌های خود سود کسب کنند.

KuCoin خدمات وام دهی همتا به همتا ارائه می‌دهد که از طریق مبادله آنها تسهیل می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا +۴۰٪ APY در idle assets به دست آورند.

KuCoin Spotlight یک پلتفرم درون برنامه است که به کاربران اطلاعات مربوط به نسخه‌های توکن جدیدتر و با رشد بالا را ارائه می‌دهد. سرمایه گذاران همیشه در جستجوی “بیت کوین بعدی” هستند که استفاده ازاین، کار را تا حدودی آسان می‌کند.

بهترین در کانادا: Wealthsimple

waelth بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

Wealthsimple شعاری هوشمندانه و خردمندانه دارد: آهسته ثروتمند شوید. وقتی از Wealthsimple دیدن می کنید ، می توانید یک حساب سرمایه گذاری یا پس انداز ایجاد کنید.

حساب پس انداز هیچگونه هزینه موجودی پایینی ندارد‌، تراکنش های رایگان و یک برنامه عالی که توضیح می‌دهد چگونه می‌توانید به اهداف پس انداز خود برسید. می‌توانید از حساب برای صرفه جویی در خریدهای معمولی استفاده کنید و برای شروع حداقل سپرده‌ای وجود ندارد. علاوه بر این‌، Wealthsimple از مجموعه‌ای ساده از ETF استفاده می‌کند تا حساب پس انداز شما را به درستی افزایش دهد.

حساب Invest پول شما را در یک حساب پایدار شامل طیف وسیعی از وجوه قرار می‌دهد که ریسک را به حداقل می‌رساند. حساب همه کارها را انجام می‌دهد و می‌توانید شاهد رشد و سودآوری پول خود باشید. سرمایه گذاری امروز شما‌، بعد‌ها در زمان افزایش سن‌، هزینه‌های غیرمنتظره یا برنامه بازنشستگی را تامین می‌کند.

بهترین برای مبادلات چندگانه: Voyager

voyeger بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

Voyager به بیش از ده مورد از معتبرترین و امن ترین صرافی های رمزنگاری متصل می‌شود‌، بنابراین شما می توانید به بزرگترین بازار معاملات رمزنگاری موجود در هر نقطه دسترسی داشته باشید. وویجر اجرای سریعتر و مطمئن‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد به علاوه دسترسی به مبادلات متعدد را دارد.

وویجر با بیش از ده مورد از معتبرترین و امن ترین صرافی‌های رمزارز و ارائه دهندگان نقدینگی همکاری می‌کند. اتصال صرافی وویجر قیمتهای رقابتی در معاملات شما و اجرای سریعتر و مطمئن تر را به شما ارائه می‌دهد.

تجارت بدون کمیسیون: وویجر کمیسیون را رایگان اجرا می‌کند تا در هزینه شما صرفه جویی کند. از طریق بازار گسترده رمزنگاری و بهترین فناوری اجرایی‌، در معاملات خود صرفه جویی می‌کنید. وویجر در بیش از ۹۰ درصد سفارشات مشتری به بهبود قیمت می‌رسد. از امروز معامله را با قیمت بهتر شروع کنید! برنامه Voyager را همین امروز دانلود کنید.

بهترین برای مبتدیان: Robinhood

رابین هود بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

Robinhood یکی از بهترین گزینه‌ها برای معامله گران مبتدی است که می‌خواهند یک طرح ساده و قابل فهم را بدون پیچیدگی‌های گیج کننده ارائه دهند. اگرچه گزینه‌های معاملاتی و انواع حساب‌های آن محدود است‌، به همین دلیل یک مبتدی مطلق می‌تواند به سرعت بر بستر بصری و ساده Robinhood تسلط یابد.

می‌توانید به سرعت از طریق برنامه به اسناد مالیاتی و صورت حساب خود دسترسی پیدا کنید و می‌توانید حسابی ایجاد کرده و در کمتر از ۱۰ دقیقه بودجه آن را شروع کنید. ایجاد معامله نیز به همان اندازه ساده است. توضیحات مختصر هر سفارش خرید و فروش در کنار هر گزینه به شما کمک می‌کند تا چیز‌های جدیدی یاد بگیرید، این یک ویژگی عالی برای مبتدیان است.

اگرچه Robinhood برای دسترسی به ویژگی های Robinhood Gold به حداقل ۲۰۰۰ دلار موجودی نیاز دارد‌، برای حساب‌های استاندارد حداقل صفر دلار موجودی لازم دارد. همراه با ویژگی جدید سهم کسری کارگزار‌، Robinhood یک گزینه عالی برای معامله گران جدید است که فقط مبلغ کمی برای سرمایه گذاری دارند.

بهترین برای کسب علاقه در ارزرمزها: BlockFi

Block fi بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال

BlockFi (BIA) به شما امکان می‌دهد موجودی رمزارزهای خود را به حداکثر برسانید. با واریز رمزارزهای خود در حساب بهره BlockFi، شاهد افزایش موجودی خود باشید زیرا موجودی شما هم ارزش خود را افزایش می‌دهد و هم برای شما سود می‌آورد. BlockFi 8.6 درصد روی استیبل کوین و حداکثر ۶ درصد در BTC ارائه می‌دهد.

استفاده از این حساب بدون نیاز به حداقل موجودی رایگان است. حساب را در 3 مرحله ساده باز کنید: اطلاعات خود را وارد کرده و حساب خود را با رمزنگاری یا استیبل کوین (نوعی ارز رمزنگاری شده که به نشانگر دارایی مانند دلار آمریکا متصل شده است) تأمین کنید. شروع به کسب سود ماهانه در حساب خود با ارز رمزنگاری شده دلخواه خود (بیت کوین ، اتر یا Stablecoin) کنید.

از محاسبه کننده سود مفید BlockFi برای ایده اینکه چقدر از یک موجودی رمزنگاری شده مشخص در BIA خود در مدت زمان معینی درآمد خواهید داشت‌، استفاده کنید. هر دو دارایی و داده‌های شما با BlockFi قفل شده‌اند‌، بنابراین می‌توانید با خیال راحت سرمایه گذاری کنید.در اینجا مثالی از اینکه BlockFi چگونه می‌تواند برای شما مفید باشد آورده شده است:

اگر مبلغ ۱۰ هزار دلار به استیبل کوین در BlockFi واریز کنید‌، می‌توانید تا ۸۶۰ دلار در سال درآمد داشته باشید. وقتی اجازه دهید این ترکیب بیش از ۵ سال بدون افزودن به موجودی اصلی شما‌، آن ۱۰ هزار دلار به بیش از ۱۵ هزار دلار تبدیل می‌شود و به طور متوسط ​​سالانه ۱۰۰۰ دلار درآمد غیرفعال برای شما ایجاد می‌کند.

هر کسی به نحوی آینده را پیش بینی می‌کند، اما ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین به عنوان نیروهایی که باید در دنیای مالی مورد توجه قرار گیرند نوید آینده‌ای رو به رشد را می‌دهند. همین امروز با یکی از بروکرهای ارزهای دیجیتال پیشنهادی ما شروع به کار کنید.

سوالات متداول

نقش یک بروکرهای ارزهای دیجیتال چیست؟

بروکرهای ارزهای دیجیتال (کارگزار) یک نهاد مالی غیربانکی است که وظیفه اعلان نرخ دارایی‌ها در بازار را به مشتریان برعهده دارد. شما حق خرید یا فروش قراردادها را با تغییر قیمت دارید‌، نه ارز دیجیتال.

بهترین کارگزاران ارز رمزنگاری شده برای استفاده کدامند؟

شما می‌توانید از بین تعدادی کارگزار از جمله Coinbase ،‌Voyager و Gemini یکی را انتخاب کنید. بهترین مورد به نیازهای شما بستگی دارد و اینکه آیا آنها از آلت کوین مورد علاقه شما پشتیبانی می‌کنند یا خیر.

حالا که با بهترین بروکرهای ارزهای دیجیتال در دنیا آشنا شدید، اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه کنید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌‌کند که از امنیت بالایی برخوردار هست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT