شارژ حساب وب مانی

شارژ حساب وب مانی | خرید دلار وبمانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی و آنلاین روسی است که امکان پرداخت هزینه خرید کالاهای آنلاین و انتقال و ارسال پول به دیگران را به راحتی و با خیال راحت فراهم می‌کند. نقل و انتقال وب مانی، یک راه‌ حل پرداخت آنلاین است که ابزارهای جامع حسابداری را با پیام رسانی و ویژگی‌های ارتباطی امن بین اعضای ثبت نام شده، ارائه می‌دهد. برای شارژ حساب وب مانی و یا خرید دلار وبمانی می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

شارژ حساب وب مانی

شارژ حساب وب مانی

برای شارژ کیف پول وبمانی از طریق کارت های شتابی؛ کافی است در سایت اول پرداخت عضو شده و پس از تایید مدارک خود در اکانت کاربری سایت ( کمتر از ۱۵ دقیقه ) از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید؛

شارژ کیف پول وب مانی

این سیستم می‌تواند به عنوان یک سیستم پرداخت مورد اطمینان به حساب بیاید و امنیت بسیار بالایی دارد. خرید دلار وبمانی سریع و آسان است تنها کافی است در سابت اول پرداخت ثبت نام نمایید.

برای شارژ حساب وب مانی در ابتدا شما باید دارای یک حساب یا اکانت وب مانی باشید. به همین دلیل به راحتی می توانید در مرورگر خود وارد سایت www.wmtransfer.com شوید و تنها با یک شماره همراه ایرانی نسبت به ساخت و افتتاح حساب وبمانی اقدام نمایید.

شارژ کیف پول وب مانی

حالا که اکانت شما در سایت وبمانی ساخته شد و شما دارای کیف پول وبمانی شدید؛ وارد اکانت کاربری خود در سایت اول پرداخت شده و از لینک سفارشات >ثبت سفارش جدید < شارژ کیف پول وبمانی را انتخاب نمایید و یا به راحتی بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

خرید دلار وبمانی

انجام سفارشات شارژ حساب وبمانی در سایت اول پرداخت کاملا اتوماتیک و آنی می باشد و در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت انجام می شود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT