1 جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

وب مانی (WebMoney) یک سیستم تسویه حساب و پرداخت بین المللی آنلاین روسی است که در سراسر جهان گسترش یافته. این سیستم پرداخت در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد. بحران مالی در اواخر دهه ۹۰ دلیل ایجاد سیستم پرداخت بود. پس از چند دهه سیستم تکامل یافته است. در حال حاضر، این سیستم فرصت‌های گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین، به عنوان یک روش پرداخت عمل می‌کند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای مشاغل ارائه می‌دهد. همچنین، محبوب‌ترین استفاده از WebMoney به عنوان کیف پول الکترونیکی است. در ادامه به جشنواره افتتاح حساب وب مانی سایت اول پرداخت می‌پردازیم.

در حال حاضر، WebMoney بیش از ۴۰ میلیون حساب دارد. علاوه بر این، بیش از ۳۸ درصد از افراد که از طریق اینترنت خرید کرده‌اند، از WebMoney گزینه برای پرداخت هزینه خرید استفاده کرده‌اند.

WebMoney Keeper

2 جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

WebMoney Keeper برنامه‌ی کلی برای استفاده از خدمات وب مانی است. WebMoney Keeper بر روی پلتفرم‌های مختلفی از جماه ویندوز، وب و تلفن‌های همراه در دسترس است.

ابزار اصلی وب مانی، وب مانی کیپر استاندارد است که از مرورگر اجرا می‌شود. بر اساس این نوع وب مانی کیپر پرداخت‌های درون برنامه‌ای اجرا می‌شود. دیگر وب مانی کیپر‌ها:

  • وب مانی کیپر موبایل: نسخه برای اندروید، iOS
  • وب مانی کیپر برای مک او اس
  • وب مانی کیپر برای شبکه‌های اجتماعی: دسترسی به خدمات از طریق شبکه‌های اجتماعی

توجه: برای دانلود نسخه‌ی مورد نظر در قسمت بالا بر روی پلتفرم خود کلیک کنید.

انواع کیف پول وب مانی

1 جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

کیف پول‌های وب مانی انواع مختلفی دارد که بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در سقف موجودی و سقف تراکنش است. به صورت کلی ۴ کیف پول وب مانی وجود دارد که از سقف ۳۰۰ دلار تا بدون محدودیت را شامل می‌شود و سقف تراکنش نیز از ۱۰۰ دلار شروع می‌شود. در جدول زیر می‌توانید انواخ کیف پول به همراه سقف موجودی و سقف تراکنش آن‌ها را مشاهده کنید.

نوع کیف پول وبمانی سقف موجودی سقف تراکنش روزانه 
پاسپورت الیاس وبمانی ۳۰۰ دلار ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار
پاسپورت فرمال وبمانی ۱۰٫۰۰۰ دلار ۳۰۰۰
پاسپورت اینیشیال وبمانی ۳۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰
پاسپورت پرسونال وبمانی ندارد ندارد

همچنین هر نوع کیف پول به نوع ارز نیز محدود می‌شود، اسم انواع کیف پول با در نظر گرفتن نوع ارز به صورت زیر است. (محدودیت موجودی و سقف تراکنش برای کیف پول‌های غیر دلاری متفاوت است.)

  • دلار آمریکا: WMZ
  • روبل روسیه: WMR
  • یورو: WME
  • طلا: WMG
  • بیت کوین: WMX
  • هریونیا اکراین: WMU
  • روبل بلاروس: WMB

شرایط انتقال پول با وب مانی (WebMoney)

4 1 جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

برای انتقال پول شما نیاز به یک حساب وب مانی دارید، اگر قصد افتتاح حساب وب مانی را دارید به دلیل جشنواره افتتاح حساب وب مانی سایت اول پرداخت، بهترین فرصت برای افتتاح حساب وب مانی است. برای انتقال پول باید از برنامه‌ی WebMoney Keeper استفاده کنید.

۱. در WebMoney Keeper وارد کیف پول مورد نظر شوید.

۲. در بالای منو بر روی گزینه‌ی Home و بعد To a Wallet کلیک کنید. (در این صفحه تراکنش‌های شما نمایش داده می‌شود.)

۳. در صفحه‌ی نمایش داده شده ایمیل شخص گیرنده را وارد کنید. (باید طرف گیرنده از WebMoney Keeper نسخه‌ی Mini استفاده کنید.)

۴. اگر طرف گیرنده از WebMoney Keeper نسخه‌ی Mini استفاده نمی‌کند، می‌توانید شماره کیف پول او را وارد کرده و انتقال پول با وب مانی را انجام دهید. سپس مقدار پول مورد نظر را وارد کنید و گزینه Continue را انتخاب نمایید.

توجه: برای انتقال پول دو نوع وجود دارد، حالت استاندارد و محافظت شده. در حالت محافظت شده فرد گیرنده باید رمز مورد نظر شما را برای دریافت وجه وارد کند. انتقال ارز نیز در کیف پول یکسان قابل انجام است، برای مثال شما نمی‌توانید از کیف پول دلاری به کیف پول یورو ارز انتقال دهید.

کارمزد انتقال پول با وب مانی ۰/۸ درصد از مبلغ کل است. که پرداخت آن بر عهده‌یفرد فرستنده می‌باشد. برای مثال اگر می‌خواهید ۱۰۰۰ دلار پول انتقال دهید باید ۱۰۰۸ دلار پول در کیف پول وب مانی خود داشته باشید.

جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

04 جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت

به دلیل تحریم بودن ایران، وب مانی می‌تواند بهترین سرویس پرداخت خارجی و بین المللی باشد و به دلیل اینکه وب مانی روسی است اقدامات سختگیرانه‌ای بر علیه ایرانی‌ها انجام نداده است. ولی باز هم ساخت حساب و همچنین استفاده از حساب وب مانی دارای سختی‌هایی می‌باشد.

سایت اول پرداخت با سابقه‌ای طولانی در پرداخت‌های ارزی و بین المللی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت حساب وب مانی است. همچنین به دلیل جشنواره افتتاح حساب وب مانی سایت اول پرداخت، این فرصت را از دست ندهید و با کمترین میزان کارمزد اقدام به افتتاح حساب وب مانی کنید.

مزایای افتتاح حساب وب مانی با سایت اول پرداخت:

  • پشتیبانی فعال
  • بهترین قیمت در بین سایت‌های داخلی
  • سادگی ثبت سفارش
  • سرعت بسیار بالا
  • تخفیف‌های زیاد

حال که با جشنواره افتتاح حساب وب مانی (WebMoney) سایت اول پرداخت آشنا شدید، می‌توانید از خدمات افتتاح حساب وب مانی، خرید با وب مانی و شارژ حساب وب مانی استفاده کنید. همچنین برای افتتاح حساب‌های اینیشیال و پرسونال باید تیکت بگذارید. (در پنل سفارش افتتاح حساب وب مانی این دو گزینه موجود نمی‌باشد.)

افتتاح حساب وب مانی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT