آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای کسانی که به دنبال فروش هنر‌های دیجیتال هستند، بازار NFT می‌تواند بهترین گزینه باشد. هنرمندان کوچکی با وصل شدن به بازار NFT توانسته‌اند درآمد‌های بالایی کسب کنند مانند Beeple که مجموعه تصاویر روزانه خود “Everydays-The First 5000 Days” را به قیمت ۶۹ میلیون دلار فروخت. حتی اگر برای ورود به فضای NFT آماده نیستید، دانستن اینکه بازار چگونه کار می‌کند و این روزها چه چیزی داغ است بسیار سودمند است. در ادامه به ۶ سایت فروش NFT می‌پردازیم.

آشنایی با ۵ سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال

۱. OpenSea

1 آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

کیف پول اتریوم خود را برای ثبت نام در این بازار پیشرو در زمینه‌ی فروش و خرید NFT آماده کنید، زیرا شرط لازم برای ثبت نام است. سپس توده‌ای از همه اقلام ممکن را زیر و رو کنید و در نهایت با اطلاعات بالا در مورد نحوه‌ی قیمت گذاری NFT‌ها وارد بازار شوید. این دانش در فروش طرح‌های گرافیکی که ایجاد می‌کنید سرمایه گذاری می‌شود. همه بازارهای دیگری که در این بخش می‌بینید در OpenSea ارائه شده‌اند، به این معنی که این پلتفرم تقاضای زیادی دارد.

۲. Foundation

2 آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

در Foundation شما درون دارایی‌های استادانه‌ای که به انواع موضوعات، جنبش‌ها، پدیده‌های اجتماعی، الگوهای رفتاری، رویدادهای سیاسی و سایر موضوعات فوری اختصاص داده شده است، غرق می‌شوید. این گالری دیجیتالی به عنوان یک پلتفرم حراجی با قابلیت حرکت آسان ساخته شده است و هنرمندان مشهور و مبتدیان با استعدادی را که در حال حرکت به سمت بالا هستند، نمایش می‌دهد. وقتی NFT خود را می‌فروشید، ۱۵ درصد هزینه خدمات از کل قیمت فروش گرفته می‌شود، در حالی که ۸۵ درصد درآمد شما نسبتاً خوب به کیف پول شما می‌رسد.

۳. SuperRare

3 آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

وب سایت به صورت خیلی ساده ساخته شده است و این می‌تواند برای جلب توجه عالی باشد. وقتی از شناسایی توکن‌ها خسته می‌شوید، کمی استراحت کنید و وارد SuperRare شوید مطمئناً آثار قابل توجهی پیدا خواهید کرد. چه کسی می‌داند، شاید اگر برای تلاش کنید، در این مجموعه نیز ظاهر خواهید شد و مطمئناً این یک پلتفرم قوی برای قرار گرفتن در معرض نمایش است.

۴. KnownOrigin

4 آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

KnownOrigin می‌گوید آینده با NFT‌ها است، پس آشنایی هرچه بهتر با آن بسیار مهم است. کتابخانه KnownOrigin به ۲ بازار تقسیم می‌شود: اصلی (شامل نادرترین موارد) و ثانویه (شامل آثار هنری دوباره جمع آوری شده توسط مجموعه داران برجسته). تنوع هنرمندان مجذوب کننده است، بنابراین وقتی قصد خرید برخی آثار هنری را دارید، نمی‌توانید وب سایت را با دست خالی ترک کنید.

هیچ فرآیند پیچیده‌ای برای ایجاد حساب کاربری شما به منظور فروش آثار دیجیتال وجود ندارد. طبق معمول، همه هنرمندان قبل از غرق شدن در دریای خلاقیت باید یک کیف پول دیجیتال (مانند MetaMask.io یا TrustWallet) راه اندازی کرده باشند. پس از تأیید شدن در وب سایت، باید بدانید که اولین فروش NFT تقریبا ۸۰ درصد پول را برای شما به همراه دارد، در حالی که ۱۵ درصد به هزینه کمیسیون تعلق می‌گیرد. برای سایر فروش‌ها، فروشنده ۸۷ درصد دریافت می‌کند و هزینه کمیسیون معادل ۱۳ درصد است.

۵. Async

5 آشنایی با 5 سایت فروش NFT و هنر های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

در Async شما می‌توانید به آسانی NFT خرید و فروش کنید، همچنین امکان تغییر NFT‌ها نیز وجود دارد. اخیراً این شرکت فرصت بارگذاری موسیقی را به صورت NFT اضافه کرده است. این بخش هنوز کاملاً توسعه نیافته و از نظر موارد گنجانده شده خام است. با این وجود، می‌توان از این شانس برای ظاهر شدن در این پلتفرم قبل از اینکه مد شود و در دسترس نباشد استفاده کرد. تصور کنید زمانی که این مقوله به میزان زیادی رشد کند، شما مخاطبان خاص خود را خواهید داشت و تجربه زیادی دارید.

حال که با ۵ سایت فروش NFT و هنر‌های دیجیتال برای کسب درآمد ارزی آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز 2.5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام و خسته نباشید. ممنون از مقاله مفیدتون.
    آیا میشه یه فایل به صورت nft در چند وب سایت برای فروش عرضه بشه یا فقط یک سایت باید انتخاب بشه؟
    ممنون میشم در صورت اطلاع راهنمایی بفرمایید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT