آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا واقعا می‌توانید از طریق واتساپ به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟ باید بگویم آره! شما در تلفن هوشمند خود فقط به WhatsApp و اینترنت احتیاج دارید. در ادامه به راه های کسب درآمد از واتساپ می‌پردازیم.

آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

۱. محتوای وایرالی پخش کنید و درآمد کسب کنید

1 آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

به این ترتیب، محتوا را با شبکه WhatsApp خود به اشتراک می‌گذارید. در اینجا شما باید نشانی اینترنتی را به اشتراک بگذارید و ممکن است متعلق به هر وب سایت کوتاه کننده URL باشد. وقتی شخصی برای اولین بار بر روی آدرس اینترنتی مشترک شما کلیک می‌کند، حقوق دریافت می‌کنید. محتوا می‌تواند یک تصویر ، تبلیغات یا فیلم نیز باشد. بنابراین اگر به زبان ساده بگویم، برای وایرال شدن محتوای آن وب سایت خاص دستمزد می‌گیرید.
مراحل زیر آورده شده است:

  • به هر وب سایت کوتاه کننده URL دسترسی پیدا کنید.
  • ثبت نام (با فیس بوک یا ایمیل).
  • آدرس محتوایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید (صفحه وب، ویدئو، تصویر، هر چیزی) دریافت کنید و سپس آن را در سایت بچسبانید.
  • سپس باید روی “کوتاه کردن URL” کلیک کنید. این پیوند شماست که باید از آن استفاده کنید.
  • پس از آن، این پیوند را در WhatsApp به مخاطبین خود کپی کرده و با گروه به اشتراک بگذارید.
  • اکنون بابت هر کلیک جدید بر روی پست خود پولی دریافت خواهید کرد.

۲. بازاریابی وابسته (تبلیغ یک محصول خاص)

5 آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

اگر در مورد چگونگی درآمدزایی در WhatsApp فکر می‌کنید، من ساده‌ترین راه را به شما می‌گویم. از طریق WhatsApp، می‌توانید بازاریابی وابسته را شروع کنید زیرا امروزه محبوب است. در این فرایند، شما باید پیوند یک محصول خاص را به اشتراک بگذارید و آن شرکت‌ها را تبلیغ کنید.

برای این منظور، یکی از بهترین بسترهای بازاریابی وابسته، آمازون است. حالا شما درباره پول فکر می‌کنید. این همان چیزی است که شما در این مقاله می‌خوانید. درست؟ بنابراین دوست دارم به شما بگویم که وقتی شخصی آن محصول را از طریق آدرس اینترنتی شما خریداری می‌کند ، کمیسیون آن را دریافت می‌کنید.

ما در مورد بازاریابی وابسته و نحوه دریافت حقوق شما صحبت کرده‌ایم. حالا به این فکر کنید که چگونه آن را شروع خواهید کرد. کافی است با هر پلتفرم بازاریابی وابسته تماس بگیرید و محصولی را که می‌خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید. پس از اتمام عمر، پیوند وابسته خود را ایجاد کنید. اکنون آن را کپی کرده و در WhatsApp به اشتراک بگذارید. در هر خرید محصول مشترک خود، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

۳. کسب درآمد از طریق شبکه‌های PPD

3 آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

راه ساده دیگر برای کسب درآمد از WhatsApp شبکه‌های PPD است. حالا شما به این فکر می‌کنید که معنی PPD چیست. نگران نباشید؛ این یک چیز فنی نیست این فقط مخفف “پرداخت به ازای دانلود” است.

شما باید بارگیری محتوا را افزایش دهید و به ازای هر بار بارگیری پول دریافت خواهید کرد. “Pay Per Download” برترین سایت برای این کار در سطح جهانی است.

شروع آن آسان است؛ به وب سایت بروید و ثبت نام کنید سپس فایلی را که می‌خواهید اشتراک گذاری را شروع کنید بارگذاری کنید و پیوند را با مخاطب WhatsApp خود به اشتراک بگذارید. وقتی کسی فایل بارگذاری شده شما را از طریق پیوند شما بارگیری می‌کند، برای آن هزینه دریافت می‌کنید. در هر بار بارگیری، مقداری پول دریافت می‌کنید اما با توجه به ظرفیت دانلود می‌توانید با هم تفاوت داشته باشید.

۴. تبلیغ برنامه و دریافت پاداش

4 آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

آیا می‌دانید که سایت‌ها و برنامه‌های زیادی وجود دارد که به شما پول نمی‌دهند؟ به شما پاداش‌هایی مانند نقدی Paytm، شارژ رایگان و شاید گیفت کارت می‌دهند. و شما می‌توانید از این پاداش‌ها استفاده کنید.

شما باید برنامه را با پیوند ارجاع خود تبلیغ کنید. اگر شخصی از لینک ارجاع شما برای بارگیری آن برنامه استفاده کند، پاداش دریافت خواهید کرد. این برنامه‌ها می‌توانند زمان مکالمه، هزینه کار و غیره را به دست آورند.

۵. شبکه خود را گسترش دهید

2 آشنایی با راه های کسب درآمد از واتساپ

ضروری نیست که شما برای دیگران کار کنید. به همین دلیل من به سراغ روش مورد علاقه خود می‌روم تا به شما بفهمم چگونه می‌توانید از طریق واتساپ درآمد کسب کنید. همانطور که از کارآفرینان اطلاع دارید. امروزه در یک منطقه وسیع در حال توسعه است. این کاری است که می‌توانید از طریق WhatsApp خود انجام دهید.

شما می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. اگر محصول، برنامه یا هر چیز دیگری را می‌فروشید، می‌توانید ویژگی‌ها را با شبکه‌های خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، به عنوان یک فروشگاه آنلاین کار می‌کند. در واتساپ، شانس‌های زیادی برای به دست آوردن سود قابل توجه دارید. دلیل آن ارتباط شما با مخاطب شماست. شما و مخاطب خود هر دو درک، اعتماد و اطمینان خوبی نسبت به یکدیگر دارید. بنابراین می‌توانید تجارت خود را با کمک واتس اپ گسترش دهید.

حال که با نحوه‌ی کسب درآمد از واتساپ آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز 3/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. شعیب گفت:

    من میخام درواتساپ کسب درآمد داشته باشم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT