معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

زمان مطالعه 5 دقیقه

برای دریافت درآمد حاصل از فروش وابسته یا محصولات و خدمات دیجیتالی داشتن یک سرویس پرداخت سریع و امن بسیار مهم است. در ادامه با معرفی بهترین سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول با ما همراه باشید.

معرفی بهترین سرویس های پرداخت خارجی و انتقال پول با کارمزد پایین

ما راه حل‌هایی که نیاز به کیف پول فیزیکی نباشد را راه حل‌های جایگزین پرداخت می‌نامیم. راه حل‌های بسیاری وجود دارند که خدمات زیادی را حتی بیش‌تر از PayPal ارائه می‌دهند. این راه حل‌های پرداخت به شما امکان می‌دهد فرایند انتقال پول را چه به صورت شخصی و چه به صورت تجاری با سرعت بیش‌تری نسبت به راه حل‌های سنتی انجام دهید. به عنوان مثال با استفاده از این راه حل‌ها می‌توانید مستقیماً از حساب بانکی خود پول برداشت کنید یا برای برداشت پول نقد به یک دستگاه خودپرداز نزدیک مراجعه کنید.

سرویس پرداخت خارجی Wise (TransferWise)

1 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

transferWise یکی از بهترین سرویس های پرداخت خارجی و انتقال پول آنلاین بین المللی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ۸ برابر ارزانتر از یک بانک پول را انتقال دهید. با استفاده از این سرویس می‌توانید حساب چند ارزی داشته باشید و از بیش از ۴۰ ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. برخی از این ارزها دارای حساب‌های بانکی مختص به خود هستند که مانند حساب‌های بانکی معمولی عمل می‌کنند (با برخی محدودیت‌ها). بنابراین می‌توانید پول را از یک حساب ارزی به حساب دیگر منتقل کنید بدون این که هزینه‌های زیادی را متحمل شوید.

Wise برای اتحادیه اروپا، انگلستان، سنگاپور، ژاپن و چند کشور دیگر کارت MasterCard فیزیکی و کارت‌های Visa مجازی صادر می‌کند و فرایند خرید آنلاین را آسان کرده است. پرداخت پول به حساب دیگران نیز از طریق انتقال Wise to Wise یا حساب‌های سنتی به راحتی انجام می‌گیرد.

انتقال پول به خارج از کشور با Wise بسیار ساده و سریع است. شما به سادگی می‌توانید حساب خود را ثبت کرده و مبلغی را که می‌خواهید انتقال دهید و محل انتقال را انتخاب کنید. سیستم قیمت گذاری این سرویس نیز بسیار مناسب است و معمولاً ۰/۵ یا ۱ درصد هزینه‌ها را شامل می‌شود، مگر اینکه شامل پرداخت‌های USD و SWIFT باشد. حتی در این صورت نرخ مبادله ارز آنها به تنهایی زمان انتظار پرداخت‌های SWIFT را جبران می‌کند.

Payoneer

2 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

Payoneer یک سرویس پرداخت خارجی نسبتاً منحصر به فرد است که به مشتریان خود امکان پرداخت جهانی (آنلاین) و دریافت پول را می‌دهد. این سرویس راه حل‌هایی برای کسب و کارهای کوچک و فریلنسرها را نیز ارائه می‌دهد. Payoneer دارای خدمات پرداخت زیادی مانند کارت اعتباری MasterCard و پیش پرداخت، نقل و انتقالات بانکی محلی، کارت‌های نقدی برند (برای شرکت‌ها) و خدمات پرداخت با ارزهای USD ،GBP ،EUR ،AUD ،JPY و CNH/CNY است.

پس از ثبت نام در Payoneer و تأیید اعتبار، حساب بانکی خود را در هر یک از ارزهای موجود در آن کشور دریافت می‌کنید. البته محدودیت‌هایی وجود دارد. این حساب فقط برای پرداخت‌هایی که از طرف شرکت‌ها به شما ارسال می‌شود و در مورد حساب EUR قابل استفاده است. (فقط از کشورهای عضو SEPA). این سرویس یک سرویس جهانی است و برای شرکت‌ها و اشخاص در بیش از ۲۰۰ کشور جهان ارائه می‌شود. برخی از محدودیت‌هایی برای برداشت از حساب‌های بانکی محلی وجود دارد، با این حال کارت Payoneer می‌تواند برای برداشت پول در هر کجا که MasterCard پذیرفته شود استفاده شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس هزینه‌های آن است. این سرویس در مورد نرخ‌های FX بهتر از بسیاری از ارائه دهندگان خدمات است و بسیار ارزان‌تر از PayPal است. و این ویژگی آن را به یک راه حل پرداخت خوب برای پرداخت‌های بین المللی تبدیل می‌کند.

سرویس پرداخت خارجی WebMoney

3 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

این سرویس به طور گسترده‌ای در روسیه و کشورهای اطراف آن استفاده می‌شود. وب مانی از خدمات زیادی از طریق کیف پول پشتیبانی می‌کنند که شامل پرداخت، برداشت، عقد قراردادهای قانونی، تأمین سرمایه جمعی، جمع آوری کمک‌های مالی و خدمات پس انداز می‌شود. WebMoney همچنین امکان انجام معاملات با بیت کوین (از طریق X-wallet ،L-wallet ،H-Wallet) و طلا (G-wallet) را می‌دهد. هزینه‌ها بسته به نوع انتقال و نوع کیف پول متفاوت است. به یورو، دلار آمریکا و روبل روسیه معامله صورت می‌گیرد.

Paysera

4 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

Paysera یک سرویس پرداخت خارجی جدید است که علاوه بر حواله‌های بانکی محلی خدمات برداشت از حساب‌های WebMoney و Payza را نیز ارائه می‌دهد. Paysera همچنین ارزان‌تر از Western Union و MoneyGram است که در آن تبدیل ارز مورد نیاز است. Paysera دارای سطوح مختلف قیمت گذاری است که با توجه به نیاز می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

خوشبختانه ثبت نام در این سرویس رایگان است، بنابراین همیشه می‌توانید ثبت نام کنید و ببینید چه خدماتی از طریق سیستم ارائه می‌شود و در زمان انتقال پول تصمیم بگیرید که کدام یک سرعت انتقال و نرخ تبدیل بهتری را ارائه می‌دهد.

Azimo

5 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

Azimo انقلابی در خدمات انتقال پول سنتی ایجاد کرده است. در واقع ترکیبی بین Wise و Western Union است. این سرویس پرداخت‌ها را با سرعت انتقال بالا و امنیت زیادی در بیش از ۲۰۰ کشور انجام میدهد. برنامه Azimo برای سیستم عامل‌های iOS و Android در دسترس است. این سرویس در مدت زمان ۱ ساعت بیش از ۸۰ ارز را منتقل می‌کند و در برخی از کشورها در تعطیلات آخر هفته نیز خدمات انتقال پول فعال است.

آنها همچنین ادعا می‌کنند که از ۹۰ درصد سرویس‌های موجود ارزان‌تر هستند. این سرویس کمی گران‌تر از Wise است اما از Xoom ،MoneyGram ،Western Union و غیره ارزان‌تر است. این سرویس در Trust Pilot دارای رتبه ۴/۶ هستند.

سرویس پرداخت خارجی Western Union

6 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

وسترن یونیون با ارائه سرویس در ۲۰۰ کشور در سراسر قاره‌ها و ۵۰۰۰۰۰ نمایندگی، نقدینگی کم و نقل و انتقالات بانکی در سطح جهانی به یک گزینه عالی برای پرداخت تبدیل شده است. وسترن یونیون صرفاً یک سرویس انتقال پول است که در آن افراد کشورهای توسعه یافته برای کشورهای در حال توسعه پول به خارج از کشور ارسال می‌کنند. هزینه‌های کارمزد انتقال پول این سرویس بسیار کم است و در عرض چند ساعت انتقال پول انجام می‌شود.

Skrill

7 معرفی 7 سرویس پرداخت خارجی و انتقال پول برتر با کارمزد پایین

Skrill از روزهایی که ناشناخته بود راه زیادی را طی کرده است. اگرچه هنوز به اندازه PayPal استفاده نمی‌شود. سرویس‌های زیادی وجود دارد پرداخت را از طریق Skrill انجام می‌دهند. Skrill در اصل یک کیف پول دیجیتالی است و با آن می‌توانید خدمات ارسال و دریافت پول را انجام دهید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت business site وب سایت اسکریل مراجعه کنید. همچنین برای اطلاعات مربوط به هزینه‌ها و ارز و پشتیبانی کشورها می‌توانید به قسمت Skrill Fees مراجعه کنید. تنها نکته‌ای که می‌تواند این سرویس را بهتر کند، گسترش کارت‌های اعتباری Skrill در خارج از اتحادیه اروپا است.

حال که با ۷ سرویس پرداخت خارجی برتر آشنا شدید، می‌اوانید از خدمات خرید با وب مانی، افتتاح حساب وب مانی و شارژ حساب وب مانی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با وب مانی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT