ساخت طرح های گرافیکی

معرفی 9 تا از بهترین سایت ها برای ساخت طرح های گرافیکی سریع

زمان مطالعه 6 دقیقه

اضافه کردن عناصر بصری(دیداری) به محتوای نوشتاری شما نیازی به درگیری ندارد. در این مقاله به معرفی 9 تا از بهترین سایت ها برای ساخت طرح های گرافیکی سریع می پردازیم.

خرید با پی پال

ساخت طرح های گرافیکی سریع

در دنیای امروزی که سلفی ها حکومت می کنند و ویدیوها در میان محتوا پادشاه هستند، بدون شک تصاویر قاتل مهم هستند. اما افزودن عناصر بصری(دیداری) به محتوای نوشتاری‌تان می‌تواند زمان زیادی را هدر دهد، به‌خصوص زمانی که مهارت‌های طراحی را ندارید.

خرید با ویزا و مستر

در اینجا بهترین برنامه ها برای ایجاد طرح های گرافیکی سریع وجود دارد.

سایت Klex

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

آیا می خواهید گرافیکی زیبا با سرعت چرخش ایجاد کنید؟ خب، Klex شما را تحت پوشش قرار داده است. این برنامه به بهترین وجه برای سفارشی کردن دارایی های بصری با عکس های استوک، وکتورها و تصاویر و افزودن متن، فونت و پس زمینه ای که نیازهای شما را برآورده می کند، استفاده می شود.

Klex از همان فناوری در پشت Gravit Designer استفاده می کند، اما هدف در اینجا این است که به کاربران چیزی بسیار آسان تر برای کار کردن با آن ارائه دهد. این برنامه شامل قالب هایی برای همه چیز است، از گرافیک های اجتماعی با اندازه مناسب گرفته تا پوسترها، کارت ها و گرافیک های وبلاگ.

سایت Pixlr

اگر نیاز به استفاده از عکس‌ها در فید اجتماعی، وب‌سایت، مقاله‌های خود دارید، Pixlr به شما امکان می‌دهد با تعداد انگشت شماری از افکت‌ها، همپوشانی‌ها و حاشیه‌ها به صورت رایگان و در دستگاه دلخواه خود بازی کنید.

Pixlr دارای ویژگی های پیچیده نیست. این همان کاری است که از یک ویرایشگر عکس انتظار دارید، رفع قرمزی چشم، برش و تغییر اندازه تصاویر شما راانجام می دهد.

ما این را خواهیم گفت  Pixlr ابزاری برای آزمایش افکت های مختلف یا ایجاد چیزی که فراتر از تصویر اصلی باشد نیست. ما از آن برای تغییر اندازه عکس‌ها استفاده می‌کنیم بدون اینکه نسبت تصویر را به هم بزنیم یا چیز بیشتری به عکس اضافه کنیم. هیچ چیز تغییر دهنده بازی نیست، اما با این وجود راحت است.

سایت Canva

Canva یک ابزار همه کاره برای سازندگان تازه کار است. این یکی از بهترین برنامه‌های طراحی است که می‌توانید از آن در زمانی که بودجه کمی دارید استفاده کنید. این برنامه مبتنی بر وب دارای قالبی برای همه چیز از پست های فیس بوک گرفته تا دعوت عروسی، رزومه و لوگو است.

جایی که فکر می‌کنیم Canva واقعاً می‌درخشد، در حوزه گرافیک رسانه‌های اجتماعی است. آنها تعداد زیادی قالب رایگان دارند که می توانید با کپی و تصاویر خود آن را سفارشی کنید. با یک الگو شروع کنید، سپس کادرها را متناسب با نیاز خود پر کنید.

در حالی که استفاده از این ابزار رایگان است، برخی از الگوها، عناصر و عکس‌های استوک هر کدام یک یا دو دلار قیمت دارند. چیزی که در مورد این طرح قیمت‌گذاری خوب است این است که می‌توانید به‌جای تعهد به برنامه‌ای ماهانه که لزوماً به آن نیاز ندارید، برای گرافیک‌های «پریمیوم» به صورت کارتی پرداخت کنید.

سایت Adobe Spark

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

Adobe Spark ترکیبی برنده از سادگی و قدرت است. تفاوت این برنامه با سایر برنامه های Adobe مانند Photoshop و Illustrator در این است که عملاً هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد.

تنها کاری که انجام می دهید این است که وارد شوید و از میان مجموعه ای از قالب های حرفه ای Spark انتخاب کنید. آنها دارای قالب های اجتماعی، پوسترها و همچنین صفحات وب و گزینه های ویدیویی با اندازه از پیش تعیین شده هستند. هنگامی که یک گزینه را انتخاب کردید، می توانید با افزودن عکس های خود یا یکی از کتابخانه بدون حق امتیاز Adobe، آن را سفارشی کنید.

ویژگی‌های اصلی رایگان هستند، در حالی که مجموعه کامل با 9.99 دلار در ماه یا به عنوان بخشی از اشتراک 19.99 دلار در ماه Creative Cloud در دسترس است.

Adobe Spark چیزی بیشتر از سایر مواردی که لیست کرده ایم به جدول می آورد. با ابزارهای ویدئویی و طراحی وب، به‌علاوه کلاژهای عکس و قالب‌های اجتماعی، افراد غیرطراح در نهایت به مجموعه‌ای خلاقانه دسترسی پیدا می‌کنند که کاری بیشتر از افزودن متن به تصویر انجام می‌دهد.

سایت Desygner

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

Desygner یکی از بهترین برنامه های مبتنی بر وب برای طراحی گرافیک است. این روند بسیار روان‌تر از آن چیزی است که در برخی از برنامه‌های دیگر مانند Pixlr مشاهده می‌کنید، که در برخی مواقع ممکن است کمی به هم بریزند.

جایی که Desygner می درخشد در قابلیت موبایل آن است. این برای کاربران شبکه‌های اجتماعی که در حال حرکت طراحی می‌کنند بسیار مناسب است، زیرا Desygner عملاً فرآیند خسته‌کننده کشیدن و جانشین(pinch) را که در ابزارهای دیگر خواهید یافت، حذف کرده است.

ما دوست داریم که یک برنامه وب و یک نسخه موبایل وجود داشته باشد، زیرا اگر از اتلاف وقت برای گرافیک خسته شده اید، در حالی که این کار اصلی شما نیست، این به طور بالقوه می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

اما از نظر ویژگی‌ها، این برنامه شبیه به Canva است، اما نه آنقدر قوی. به این معنی که برخی از ویژگی‌ها را از دست می‌دهید، اما تجربه ساده‌تری نیز به دست می‌آورید که در آن می‌توانید موارد را مجدداً مرتب کنید، لایه‌ها، متن را اضافه کنید و عکس‌ها را به راحتی سفارشی کنید.

Desygner رایگان است اما یک برنامه ماهانه 6.95 دلاری برای دسترسی به قالب ها و ویژگی های بیشتر ارائه می دهد.

سایت Google Drawings 

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

آیا می خواهید یک تصویر PNG سفارشی با پس زمینه شفاف ایجاد کنید؟ تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک حساب Google است، و چه کسی یکی از آن ها را ندارد؟

اکنون، Drawings پیچیده ترین ابزار نیست. شما اساساً در Google Doc کار می کنید. با این حال، کاملا راحت است. تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید نصب افزونه است. از آنجا می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کنید و گرافیک‌های کوچکی را به سادگی Google Doc ایجاد کنید.

با این حال، افزودن لیبل ‌ها یا طرح‌های کوچک در بالای یک عکس یا پس‌زمینه ساده می‌تواند راهی عالی برای گنجاندن طنز یا دستورالعمل‌های مفید در تصاویر شما باشد. و هنگامی که جنبه “نقاشی” را به دست آورید، متوجه خواهید شد که این ابزار چقدر شگفت انگیزاست.

سایت Snappa

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

Snappa یکی دیگر از راه حل های “طراحی ساده” برای غیر طراحانی است که به دنبال دور زدن محدودیت های هنری خود هستند.

طرح رایگان اسنپا تا حدودی محدود است. هر ماه پنج بار دانلود یا اشتراک گذاری رایگان دریافت خواهید کرد که به شما این احساس را می دهد که می خواهید ماهانه 10 دلار برای دانلودهای نامحدود پرداخت کنید.

مانند Canva و Desygner، Snappa تصاویر بدون حق امتیاز، گرافیک های حرفه ای و یک ویرایشگر طراحی کشیدن و رها کردن را گرد هم می آورد. ما رابط کاربری ساده و احساس بصری(دیداری) پلتفرم را دوست داشتیم، اما سایر برنامه ها ممکن است خرید بهتری باشند.

سایت Visme

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

Visme یک سازنده اینفوگرافیک است که اساسا Canva صحنه اینفوگرافیک است.

مانند Canva، اساساً می توانید قسمت طراحی فرآیند را کنار بگذارید و یک کپی سفارشی اضافه کنید و فونت را تغییر دهید تا مهر خود را روی آن بگذارید.

خواه هدف شما ایجاد یک رزومه کاری چشم نواز باشد یا شکستن دیوار متن در آخرین مقاله خود، Visme یک راه عالی برای برداشتن کلماتی است که قبلاً نوشته‌اید و چیزهای خوبی را برای دیدن آن به تصویر می‌کشید.

سایت Enlight

ساخت طرح های گرافیکی

ساخت طرح های گرافیکی

Enlight در اینجا به دلیل برخی ویژگی‌های منحصر به فرد موجود در ترکیب، رتبه برتر را کسب می‌کند. این برنامه که به طور یکسان در موبایل و وب موجود است می تواند عکس های اولیه شما را به یک اثر هنری واقعی تبدیل کند. و این بسیار ساده تر از این است که بفهمیم لایه های فتوشاپ چگونه کار می کنند.

در حالی که ساختن چیزهای خیره کننده زمان زیادی طول نمی کشد، اما ممکن است خود را به Enlight گره بزنید، زیرا چیزهای زیادی برای بازی کردن وجود دارد. دو یا چند عکس را با هم ترکیب کنید، عناصر خاص را تغییر شکل دهید، شیب‌ها و پس‌زمینه‌های جدید اضافه کنید. نکته این است که امکانات بی پایان هستند.

مهارت های طراحی خود را آزمایش کنید

اکنون که فهرست کاملی از ابزارها را برای چرخش در اختیار دارید، زمان آن رسیده است که فید خود را با تصاویری درجه یک پر کنید. با این حال، همه برنامه‌های موجود در جهان دانش طراحی واقعی را جبران نمی‌کنند.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT