معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

زمان مطالعه 19 دقیقه

امروزه تلفن‌های همراه تقریباً در هر کاری توانایی دارند. اگر آیفون یا آیپد دارید، App Store یکی از بزرگ‌ترین مجموعه برنامه‌ها را در روی کره زمین ارائه می‌دهد. در ادامه بهترین اپلیکیشن های آیفون با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021

با توجه به تعداد زیاد برنامه‌ها، به نظر شما بهترین انتخاب چیست؟ در این مقاله، ما بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 را گردآوری کرده‌ایم.

الزامات ios

Google

1 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

این برنامه شاید بهترین راه برای دستیابی به هرگونه اطلاعات باشد، کسی که در سال ۱۹۵۸ در جام جهانی فوتبال (برزیل) برنده شده است، و یا اینکه آیا رستوران‌های اطراف هنوز باز هستند و سفارش می‌گیرند یا خیر. داده‌های شما از حساب Google شما همگام سازی شده و هر گونه خبر یا رویدادی را که فکر می‌کند ممکن است برای شما جالب باشد هنگام بازکردن برنامه در صفحه نخست قرار می‌دهد. یک برنامه عالی که همیشه ارزش دانلود کردن دارد.

Google Chrome

2 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Google Chrome تقریباً از هر لحاظ یک پله بالاتر از Safari پیش فرض اپل است همچنین یکی از پر دانلود‌ترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون نیز می‌باشد. در چندین دستگاه همگام سازی می‌شود، بنابراین می‌توانید از هر دستگاهی به سابقه یا نشانک‌های خود دسترسی پیدا کنید. آیا می‌خواهید وب سایتی را که یک هفته پیش آن را مشاهده کرده بودید از طریق رایانه خود پیدا کنید؟ مشکلی نیست، Chrome آن را به خاطر می‌آورد. همچنین شامل طیف وسیعی از ویژگی‌های دیگر، از جمله تکمیل خودکار نوار جستجو، خدمات ذخیره داده و tab‌های نامحدود است. فقط به یاد داشته باشید که گاهی اوقات tab‌های خود را ببندید، هیچ کس به ۸۰ tab باز نیاز ندارد.

Facebook

3 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

گرچه ممکن است به نقطه اوج خود رسیده باشد، اما هیچ کس تردیدی ندارد که فیس بوک، یک رسانه اجتماعی است و اگر می‌خواهید از طریق تلفن خود به فیس بوک دسترسی داشته باشید، به این برنامه نیاز دارید. با استفاده از فیس بوک می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، ویدیو تماشا کنید، و حتی خاطرات گذشته خود را مرور کنید. نکته دیگر اینکه دسته‌ای از برنامه‌ها دوست دارند از Facebook به عنوان گزینه ورود به سیستم استفاده کنند و به این طریق یک گزینه ساده برای ثبت نام در اختیار شما قرار می‌دهند، که گزینه خوبی برای ورود به سیستم با اپل است. البته، تقریباً همه کسانی که می‌شناسید در آنجا هستند، این برنامه را حتما نصب کنید.

YouTube

4 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

بسیار خوب، احتمالاً شما YouTube دارید و اگر ندارید به احتمال زیاد از دستتان در رفته است. اگر YouTube را در iPhone خود نصب ندارید، لطف کنید و همین حالا آن را دانلود کنید. اما یوتیوب همیشه پای ثابت iOS نبوده است، زیرا به دلایلی در iOS ۶ حذف شده است. اما خوشبختانه، Google آن را برگرداند. میلیون‌ها نفر روزانه از YouTube برای بارگذاری فیلم استفاده می‌کنند، بنابراین تعداد قابل توجهی از فیلم‌ها از وبلاگ نویسان، کارشناسان بازی‌های ویدیویی، و بسیاری از موضوعات دیگر در دسترس است. استفاده از این برنامه رایگان است، اما YouTube Premium، یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که به شما امکاناتی قبیل؛ لیست‌های دانلود و پخش آفلاین، مشاهده بدون آگهی و پخش فیلم با صفحه قفل شده را می‌دهد. هزینه آن هر ماه ۱۲ دلار است و YouTube حتی بدون آن هم عالی است، بنابراین اگر تمایلی به پرداخت هزینه ندارید احساس نکنید که چیز خاصی را از دست می‌دهید.

Instagram

5 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آیفون Instagram است. اگر چه اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، اما هنوز بهترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر و خراب کردن آنها با فیلترهای احمقانه است. شما می‌توانید علایق خاص خود و همچنین افراد را دنبال کنید، و این برنامه را به مکانی عالی برای ایده گرفتن برای پروژه‌ها، تعطیلات یا هر چیز دیگری تبدیل کنید. اگر شما از افرادی نیستید که مدام عکس بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید، هیچ اجباری نیست، فقط در homepage کمین کرده و از عکسهای افرادی که دنبال می‌کنید لذت ببرید.

ارتباط و پیام رسانی

GroupMe

6 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

برای کسانی که در گپ‌های گروهی شرکت می‌کنند، GroupMe پیگیری کار را آسان‌تر می‌کند. افراد را فقط با شماره تلفن هایشان اضافه کنید. می‌توانید گروه‌های خود را نامگذاری کنید، آواتار تنظیم کنید و همچنین عکس‌ها و فیلم‌های خود را در چت‌های گروهی ذخیره کنید تا بعداً به آنها دسترسی پیدا کنید. حتی یک نسخه دسک تاپ دارد، بنابراین می‌توانید بدون اینکه تلفن را از جیب خود بیرون بیاورید، به چت کردن ادامه دهید.

Messenger

7 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

سرویس پیام رسان فیس بوک همچنین به عنوان یک برنامه مستقل پیام رسانی متنی ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد با دوستان فیس بوک خود و هر کسی در مخاطبین خود که این برنامه را نصب کرده است چت کنید. از همه مهم‌تر، حتی برای استفاده از آن نیازی به ورود به سیستم فیس بوک نیست. ما این برنامه را با توجه به حجم گسترده پیام رسانی که از طریق فیس بوک اتفاق می‌افتد، توصیه می‌کنیم، هرچند کمی ناامیدکننده است که برنامه فیس بوک دیگر قابلیت ارسال پیام ندارد و جای دیگری را در صفحه اصلی اشغال می‌کند.

WhatsApp

8 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

WhatsApp، برای هر کسی که پیام کوتاه ندارد و زمان زیادی به Wi-Fi متصل است، یک انتخاب عالی است، به شما امکان ارسال و دریافت پیام، عکس، پیام صوتی و ویدیویی را می‌دهد. این برنامه یکی از پر طرفدارترین برنامه‌های چت است و کاملاً ارزش دانلود کردن را دارد. برخلاف استقبال جهانی، اکثر آمریکایی‌ها از آن استفاده نمی‌کنند، که خب عجیب است، زیرا این برنامه خارق العاده است. آن را امتحان کنید.

Marco Polo

9 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Marco Polo که یک برنامه چت ویدیویی مناسب برای افراد پرمشغله است. مارکوپولو بدون اینکه منتظر بمانید تا همه در یک زمان آنلاین و آماده تماس باشید، ویدیوی شما را ضبط کرده و آن را ارسال می‌کند، اساساً مفهوم گفتگوی زنده ویدیویی را به پیام ویدیویی تغییر می‌دهد.

وقتی گیرنده (یا گیرندگان) شما آماده تماشای ویدیوی شما باشد، می‌تواند آن را بارگذاری کند. Marco Polo که ابزاری عالی برای چت گروهی است، برای زمانی که چت نوشتاری به اندازه کافی صمیمی نیست، بهترین کار است اما اتصال به ویدئوی زنده سخت است.

Discord

10 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

اگر می‌خواهید یک گروه چت برای گروهی از دوستان خود راه اندازی کنید، Discord انتخاب مناسبی است. این اپلیکیشن در بین بهترین اپلیکیشن های آیفون طرفدار‌های زیادی دارد، می‌توانید از تلفن خود به رایانه بروید و دوباره بدون از دست دادن ثانیه‌ای برگردید و تمام ویژگی‌هایی را که از یک برنامه گپ انتظار دارید را دارد. این برنامه دارای چت صوتی است، شما می‌توانید از طریق لینک پیوند به راحتی به گروه‌ها بپیوندید.

دوستیابی

Hinge

11 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Hinge ادعا می‌کند که برای شناخت شما از یک فرآیند یادگیری پیشرفته استفاده می‌کند و سعی می‌کند شما را فقط با افرادی مطابقت دهد که واقعاً دوست دارید. به نظر می‌رسد که تا حدودی هم جواب می‌دهد، زیرا ظاهراً از هر چهار کاربر Hinge به طور کلی سه نفر  بعد از قرار اول می‌خواهند به قرار دوم برسند، بنابراین اگر واقعاً به دنبال یک شریک هستید، این گزینه بهتر از برنامه ترسناکی است که با حرف T شروع می‌شود (tinder).

XO

12 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

XO یک برنامه دوست یابی است که در آن اولین برخورد‌ها آنقدر‌ها هم بد نیستند. XO شما را دعوت می‌کند تا با یکی از انواع بازی‌های سرگرم کننده با کسی آشنا شوید. یک بازی را شروع کنید، در کم‌ترین زمان شروع به چت کردن خواهید کرد.

اگر برخورد اول چیزی است که شما را نگران می‌کند، این برنامه دوست یابی مناسب شماست.

با فعال کردن ویژگی Blind Date به شما این امکان را می‌دهد تا در یک بازی با یک غریبه، ناشناس بمانید و هویت شما فقط در پایان بازی مشخص می‌شود. در این صورت دیگر کتاب از روی جلدش قضاوت نمی‌شود.

Bumble

13 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Bumble یک اپلیکیشن دوستیابی است. کاربران می‌توانند کسانی را که می‌خواهند ملاقات کنند برحسب جنس، سن و فاصله‌ ی مکانی، فیلتر کنند. اگر دو کاربر همدیگر را لایک کنند با یکدیگر match می‌شوند و می‌توانند باهم ارتباط برقرار کنند.

تفاوت این اپ با سایر اپ‌های دوستیابی این است که برای ارتباط برقرار کردن اول زنان باید پیغام دهند، و تنها ۲۴ ساعت برای این کار فرصت دارند، درغیر اینصورت گفت و گو منقضی خواهد شد.

Coffee Meets Bagel

14 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Coffee Meets Bagel در بین بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه‌ی دوست یابی محبوبیت بالایی دارد. Coffee Meets Bagel دوست دارد کارها را کمی کندتر انجام دهد. CMB روزانه یک bagel برای شما ارسال می‌کند، فردی که با تنظیمات دوستانه شما مطابقت دارد. پس از آن ۲۴ ساعت فرصت دارید که تصمیم بگیرید، اگر هر دو تمایل داشته باشید، یک اتاق گفتگوی خصوصی برای شناختن یکدیگر خواهید داشت. با این حال، آن اتاق پس از هشت روز منقضی می‌شود و به شما راهی عالی می‌دهد تا اگر تمایلی برای ادامه این رابطه ندارید از زندگی یکدیگر دور شوید.

غذا

NYT Cooking

15 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

نیویورک تایمز فقط مربوط به اخبار نیست. همچنین می‌تواند یک برنامه عالی برای تهیه غذا به شما ارائه دهد.  پخت و پز NYT دارای هزاران دستورپخت است، و همینطور دستورپخت‌های جدید هر هفته اضافه می‌شود. این اپ یک فیلتر قوی دارد، بنابراین می‌توانید رژیم غذایی، نوع آشپزی، روش تهیه و موارد دیگر را جستجو کنید و می‌توانید دستورپخت‌هایی را که امتحان کرده‌اید را مشخص(مارک) کنید. همچنین می‌توانید از هر دستگاهی به دستورات و نمایه خود دسترسی داشته باشید.

Mealime

16 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Mealime برای کمک به افرادی که مشغله زیادی دارند طراحی شده است، به سادگی با استفاده از فیلتر محدودیت‌های خود را قرار دهید؛ وگان، فاقدگلوتن، کم کربوهیدرات و غیره پیشنهاداتی را برای شما ایجاد می‌کند که مطابق با معیارهای شما باشد بیش‌تر دستورپخت‌ها بر روی وعده‌های غذایی با زمان آماده سازی ۳۰ دقیقه‌ای تمرکز دارند، و همچنین این اپ می‌تواند به شما کمک کند لیست خرید خود را نیز تنظیم کنید.

Very Veggie

17 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌های آشپزی گیاهخواران ایجاد شده، پاسخ‌های سریع و خوشمزه‌ای به سوال “امشب چی  بخوریم؟” می‌دهد. این برنامه شامل ۱۳۴ دستور العمل Vegetarian و Vegan از سراسر جهان است، و شما هم غذاهایی با ظاهری آشنا و هم غذاهای جدید را پیدا خواهید کرد. پس از بارگیری برنامه، به اتصال اینترنت نیازی نیست، می‌توانید نتایج را فیلتر کنید. و بدون نیاز به رفتن به فروشگاه می‌توانید چیزی برای پختن پیدا کنید.

Lifesum

18 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

سال جدید را به روشی صحیح با یک برنامه رژیم غذایی شخصی از Lifesum آغاز کنید. اگر می‌خواهید چند پوند وزن کم کنید، یا فقط می‌خواهید غذای سالم‌تری بخورید، لیست برنامه‌های Lifesum برای انواع رژیم‌های غذایی یک انتخاب عالی برای شروع است. این اپ، برنامه های غذایی مناسبی برای رژیم‌های غذایی keto ,Vegan دارد. با این حال، بسیاری از این‌ها در پس حق اشتراک قفل شده‌اند و به شما امکان دسترسی به برنامه‌های رژیم غذایی شخصی، پیگیری نامحدود و موارد دیگر را می‌دهد.

Yummly

19 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Yummly یک برنامه عالی برای انواع دستورپخت است که موتور جستجوی قدرتمند آن یکی از بهترین ویژگی‌های آن است. آیا می‌خواهید تمام دستورپخت‌های مربوط به تخم مرغ را حذف کنید؟ می‌توانید این کار را انجام دهید. vegan هستید؟ مشکلی نیست. دستورالعمل‌های گام به گام و تصاویر بزرگ و وسوسه انگیز برای جلب توجه شما وجود دارد. پس از یافتن دستور مورد علاقه خود، کافیست روی دکمه ضربه بزنید تا مواد مورد نیاز خود را به لیست خرید خود اضافه کنید.

Uber Eats: Food Delivery

20 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Uber Eats تهیه غذای آماده درب منزل شما را بسیار ساده می‌کند. اگر قبلاً از Uber استفاده کرده‌اید، حساب کاربری شما آماده است. به سادگی یک رستوران را انتخاب کنید، وعده غذایی خود را انتخاب کنید و کارت خود را شارژ کنید، علاوه بر این می‌توانید غذای خود را هنگام تهیه و ارسال ردیابی کنید.

بازی و سرگرمی

Xbox

21 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

برنامه همراه مایکروسافت برای Xbox One به شما امکان می‌دهد Xbox One خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود کنترل کنید، بنابراین می‌توانید از دستگاه خود برای کنترل رسانه استفاده کنید و کارهای خسته کننده دیگری مانند تایپ پیام‌ها انجام دهید. هنگامی که از کنسول خود دور هستید، برنامه به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با دوستان خود و دیدن اینکه آن‌ها در چه حال هستند، عمل می‌کند.

PlayStation

22 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

برنامه PlayStation به شما اجازه نمی‌دهد مانند برنامه Xbox One كنسول خود را كنترل كنید، اما اگر به کنسول خود دسترسی ندارید، همچنان به عنوان پیوند شما با دنیای بازی شما عمل می‌كند. نتایج را مشاهده کنید، پیام بنویسید و با این برنامه فروشگاه PlayStation را بررسی کنید. برخی از بازی‌ها دارای قابلیت صفحه نمایش دوم نیز برای تجربه عمیق‌تر بازی هستند.

Twitch

23 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

برنامه تلفن همراه Twitch دنیای گسترده‌ای از جریان بازی را در دسترس شما قرار می‌دهد. با سایر کاربران Twitch گپ بزنید، کانال‌های پخش کننده مورد علاقه خود را مشاهده کنید یا فیلم‌های ضبط شده از بازی‌ها و رویدادهای‌برتر را تماشا کنید. برنامه Twitch با AirPlay و Chromecast سازگار است.

Strafe Esports

24 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

اگر دوست دارید از آخرین اخبار و امتیازات مربوط به بازی‌های مورد علاقه خود مطلع شوید، Strafe Esports را امتحان کنید.

این اپ اخبار مربوط به انواع بازی‌ها از جمله League of Legends ،Hearthstone و Rocket League را پوشش می‌دهد و حتی به شما این امکان را می‌دهد که پیش بینی‌های شما را در برابر سایر افراد قرار می‌دهد، بازی کنید.

چه شما عاشق این بازی‌ها باشید یا حتی اگر فقط کنجکاو هستید، این اپ ارزش دانلود دارد.

Going out

Yelp

25 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

آیا به دنبال مکانی برای غذا خوردن یا جایی برای گشت و گذار هستید؟ یا در مورد دور و اطرافتان کنجکاو هستید؟ Yelp دارای یک پایگاه داده گسترده با بیش از ۱۹۹ میلیون کسب و کار در سراسر جهان است، و این یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی مکان‌هایی برای بازدید است، چه در خانه و چه دور از خانه باشید، شما می‌توانید رزرو را مستقیماً از داخل برنامه انجام دهید و پیمانکاران محلی را پیدا کنید.

TripAdvisor

26 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

چه در خانه و چه در خارج از کشور بیرون بروید، TripAdvisor یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید بارگیری کنید. پایگاه داده عظیم TripAdvisor بیش از ۷۰۰ میلیون بررسی از مسافران در سراسر جهان در مورد بهترین جاذبه‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر دارد. می‌توانید با استفاده از این برنامه برای مکان‌های خاص رزرو کنید و حتی می‌توانید با استفاده از آن هزینه‌ها را پرداخت کنید.

StubHub

27 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

با StubHub، می‌توانید بلیط‌ها را مستقیماً از برنامه خریداری کنید، چه برای یک کنسرت یا یک رویداد ورزشی. همچنین می‌توانید گروه‌های موسیقی یا تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، بنابراین StubHub می‌تواند توصیه‌هایی در رابطه با رویدادهایی که به آن علاقه دارید به شما ارائه دهد.

Open Table

28 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Open Table برای برنامه ریزی شام عالی است. این برنامه رایگان به شما امکان جستجوی رستوران‌های جدید، بررسی فهرست‌ها و حتی رزرو میز را می‌دهد.

سلامتی و تندرستی

Wakeout

29 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

سال ۲۰۲۰ سال عجیبی بود و تناسب اندام بسیاری از افراد به دلیل نشستن طولانی مدت و عدم تحرک از بین رفته است. به همین دلیل Wakeout در بین بهترین اپلیکیشن های آیفون اپلیکیشن سال انتخاب شده است. نبوغ Wakeout این است که به عنوان یک برنامه تناسب اندام، نیازی نیست شما، یک حصیر یوگا را در یک فضای خالی پهن کنید. در عوض، Wakeout تمریناتی را توصیه می‌کند که می‌توانید بلافاصله انجام دهید، چه نشسته باشید، دراز بکشید یا هر حالت دیگری. می‌توانید تمرینات ورزشی را برای کل روز برنامه ریزی کنید، یا از برنامه‌های Wind Down برای آرامش بخشیدن به خود قبل از خواب استفاده کنید. Wakeout ارزش بارگیری دارد حتی اگر علاقه مند به داشتن تناسب اندام نیستید.

Day Fitness

رسیدن به تناسب اندام ممکن است دشوار باشد، زیرا رعایت یک برنامه منظم که تمام جوانب زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سخت خواهد بود. با این حال، تعیین هدف‌های کوتاه مدت برای خود می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از پایبندی به یک برنامه باشد. تناسب اندام ۳۰ روزه، صدها تمرین همراه با دستورالعمل‌های ویدئویی برای هر ۳۰ روز، به علاوه یک تاریخچه تمرین شخصی را ارائه می‌دهد تا بتوانید ببینید که چقدر پیشرفت کرده‌اید. شما یک هفته به صورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید اما برای دسترسی بیش‌تر، هفته‌ای ۵ دلار هزینه خواهد داشت.

Ten Percent Happier Meditation

31 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

بر اساس کتاب پرفروش مجری اخبار ABC ،Dan Harris، اگر بخواهید مدیتیشن کنید، Ten Percent Happier Meditation بهترین گزینه برای شروع کار است.

دوره مبتدی به هربار که بخواهید امتحان کنید کاملاً رایگان است و دارای چند جلسه با بازه زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه است. ترکیبی از جلسات کوتاه و فیلم‌های مقدماتی برای هر جلسه، به این معنی است که این یک برنامه عالی برای شروع است. اگر بخواهید این روند را ادامه دهید، نیاز به پرداخت اشتراک سالانه‌ی ۱۰۰ دلاری است، که البته بسیار گران است.

Peloton

a معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

آیا می‌دانید برای بهره‌مندی از برنامه تناسب اندام Peloton به یکی از دوچرخه‌های آن نیاز ندارید؟ برنامه Peloton تمرینات هدایت شده را در طیف وسیعی از دسته‌های تناسب اندام ارائه می‌دهد. از همه بهتر، Peloton در حال حاضر یک دوره آزمایشی رایگان ۹۰ روزه را برای هزاران کلاس تناسب اندام ارائه می‌دهد که باعث می‌شود آن را جزو بهترین اپلیکیشن های آیفون در نظر گرفت. گفته نشده که این پیشنهاد چه مدت برقرار خواهد بود.

Seven – 7 Minute Workout

33 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

چه مدت زمان لازم است تا بدنتان روی فرم بیاید؟ خوب، می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید وقت بگذارد، اما ۷ دقیقه برای شروع خوب است. ۷ دقیقه تمرین با استفاده از یک سری تمرینات سریع که مناطق خاصی از بدن شما را هدف قرار می‌دهد. به تجهیزات خاصی نیاز نیست، فقط باید فضای کافی برای تمرین داشته باشید. استفاده از این اپ رایگان است، اما عضویت در آن با ۱۰ دلار در ماه (یا ۶۰ دلار در سال) به شما امکان می‌دهد تا به طیف وسیعی از تمرینات، برنامه‌های تمرینی شخصی و پشتیبانی و راهنمایی مربی شخصی معتبر دسترسی داشته باشید.

GymBook

34 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

GymBook ابزاری عالی برای وزنه برداران است. به شما امکان می‌دهد تمرینات مختلفی را بر اساس گروه عضلانی پیدا کنید و دارای یک سری GIF راهنما برای ۵۰ تمرین از پیش تعیین شده است.

Music

Spotify

35 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Spotify در حال ایجاد تغییر در صنعت موسیقی است. در رایانه‌های شخصی و رایانه لوحی رایگان است، اما اگر می‌خواهید از آن در iPhone استفاده کنید، ماهیانه ۱۰ دلار هزینه دارد. ارزشش را دارد. می‌توانید به آلبوم‌های کامل گوش دهید و لیست پخش ایجاد کنید.

TuneIn Radio

36 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

با دسترسی به بیش از ۱۲۰،۰۰۰ ایستگاه رادیویی زنده از سراسر جهان Tuneln Radio را می‌توان یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون به حساب آورد، رادیو TuneIn مکانی است که می‌توانید برای آگاهی آخرین اخبار جدید، رادیو گفتگو، ورزش و موارد دیگر استفاده کنید. TuneIn یک سرویس با دسترسی بدون آگهی به بازیهای زنده NFL ،MLB ،NBA و NHL فقط با ۱۰ دلار در ماه ارائه می‌دهد، این اپ می‌تواند یک برنامه بزرگ برای طرفداران ورزش باشد. اما حتی اگر اهل ورزش نباشید، هنوز هم دشوار است که از امکان استفاده از هزاران ایستگاه رادیویی زنده به صورت رایگان چشم پوشی کنید.

Soundcloud

37 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

SoundCloud یک پخش کننده صوتی است که به برنامه‌ی محبوب موسیقی دانان، برنامه‌های گفتگو و پادکست‌ها تبدیل شده است. برنامه iOS به شما امکان دسترسی به موارد دلخواه، لیست پخش و فایل‌های صوتی ترند شده می‌دهد و نیز به شما امکان می‌دهد با دوستان خود به آنها گوش دهید.

Apple Music

38 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Apple Music با حساب Apple شما کار می‌کند تا توصیه‌هایی بر اساس علایق شخصی شما ارائه دهد. می‌توانید نمایه و لیست پخش خود را ایجاد کنید و دوستانتان را دنبال کنید تا آهنگ‌های آن‌ها را بررسی کنید. بسته به عضویتی که انتخاب می‌کنید؛ دانشجو، فردی یا خانواده باید هزینه‌ای بین ۵ تا ۱۵ دلار در ماه بپردازید.

Garageband

39 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

به دنبال گوش دادن موسیقی هستید؟ با مجموعه ابزارها و ابزارهای Garageband، از ویولن سل تا گیتار الکتریکی را شامل می‌شود. این اپ کاملاً رایگان است و ارزش بارگیری کردن را دارد، حتی اگر اصلا بلد نیستید با پیانو کار کنید.

News

Google News

40 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

یکی دیگر بهترین اپلیکیشن های آیفون Google News است. با استفاده از منابع خبری از سراسر جهان، Google News یکی از بهترین راه‌ها برای به روز نگه داشتن اطلاعات خود در زمینه‌هایی است که به آن‌ها علاقه دارید.

The New York Times

41 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

این روزنامه یکی از بهترین روزنامه‌های جهان است و از طریق برنامه رسمی New York Times در iPhone ارائه می‌شود. این اپ چیزی فراتر از اخبار فوری معمول است و همچنین شامل جلسات توجیهی صبحگاهی از روزنامه نگاران نیویورک تایمز و همچنین توانایی ذخیره مقالات برای دسترسی آفلاین است.

Breaking News

42 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

شاید طراحی زیبایی نداشته باشد اما سریع است. Breaking News بهترین برنامه برای بارگیری است، اگر می‌خواهید به سرعت به آخرین اخبار دسترسی داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید تعداد زیادی از نشریات مختلف را دنبال کنید، تا به محض وقوع اتفاق جدید از اخبار آن اگاه شوید. این برنامه برای همه مناسب نخواهد بود، اما کسانی که آن را می‌خواهند، عاشقش می‌شوند.

Curio: Hear great journalism

43 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

چرا وقتی می‌توانید برنامه‌ای را که مجموعه‌ای از منابع خبری معتبر را یکجا جمع می‌کند، برنامه دیگری بارگیری کنید؟

curio

44 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

اخبار را از ارائه دهندگانی از جمله واشنگتن پست، گاردین و موارد دیگر را گرد هم آورده است. از همه مهم‌تر، حتی به شما اجازه می‌دهد تا به جای خواندن، به مجموعه داستان‌های روایت شده، گوش دهید. نسخه رایگان محدودیت‌هایی در مورد گوش دادن یا بارگیری در آینده برای شما دارد و برای از بین بردن این محدودیت‌ها ماهیانه ۸ دلار هزینه در برخواهد داشت.

Apple News

b معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

 

Apple News در حال حاضر در همه دستگاه‌های iOS موجود است و نیاز به انواع برنامه‌های خبری را کاهش می‌دهد. برگه “For You” به شما امکان می‌دهد برنامه‌های خاصی را که می‌خواهید از آنها اعلان دریافت کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید موضوعات یا نشریات خاصی را جستجو کرده و مقالات را ذخیره کنید تا بعداً به صورت آفلاین مشاهده کنید. همه اینها در دستگاه iOS شما ذخیره می‌شوند.

مدیریت و پرداخت مالی

Acorns

45 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

روند سرمایه گذاری در گذشته با امروز تفاوت‌های بسیاری داشته است به گونه‌ای که شما برای سرمایه گذاری نیاز به سرمایه هنگفتی داشتید اما امروزه به لطف برنامه‌هایی مانند Acorns، روند سرمایه گذاری تسهیل شده است، و هر کسی با هر میزان سرمایه ولو اندک می‌تواند این کار را انجام دهد.

هر بار که با یک کارت متصل به  نرم افزار خریداری می‌کنید، Acorns آن را به بالاترین دلار در آینده تبدیل می‌کند و به صورت خودکار تفاوت را در مجموعه‌ای از صندوق‌های معامله با مبادله با هزینه پایین (ETFs) که بر اساس اولویت خطر شما انتخاب می‌شود سرمایه گذاری می‌کند.

اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما از بلوط‌های ریز است که درختان عظیم بلوط رشد می‌کنند. حتی می‌توانید از آن برای راه اندازی صندوق بازنشستگی IRA نیز استفاده کنید.

PayPal

46 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

 

از PayPal برای بررسی معاملات در حساب خود، ارسال یا درخواست پول و عکس گرفتن از چک‌ها یا کارت‌های اعتباری استفاده کنید تا آن‌ها را به حساب خود اضافه کنید.

Venmo

47 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

 

Venmo یک برنامه پرداخت است. Venmo که مستقیماً با کارت نقدی شما در ارتباط است، انتقال وجه شخص به شخص را به شما ارائه می‌دهد. نقل و انتقالات نیاز به درصد و کارمزد دارد. برای سهولت انجام فرآیندها با بسیاری از برنامه‌های خرید سازگار است.

YNAB

48 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

برنامه‌ی YNAB بر خلاف تمام برنامه‌های بودجه‌ای است که تاکنون استفاده کرده‌اید. YNAB به شما کمک می‌کند که تمام درآمد خود را صرف بدهی‌های خود نکنید و برای هر دلار خود برنامه ریزی کنید.برنامه‌ی YNAB اجازه نمی‌دهد که شما برای پولی که در اختیار ندارید بدهی ایجاد کنید، این امر باعث می‌شود که شما در درآمد واقعی خود زندگی کنید.

Splitwise

49 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

 

Splitwise برای دانشجویان طراحی شده است، به شما کمک می‌کند تا بدهی‌های بین دوستان خود را پیگیری کنید و به طور پیوسته با Paypal و Venmo ارتباط برقرار می‌کند، بنابراین در هر زمان می‌توانید تسویه حساب کنید.

عکاسی

Halide Mark II

50 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Halide Camera همیشه یکی از بهترین برنامه‌هایی بود که می‌توانستید بخرید و Halide Mark II اکنون جایگزین مدل قبلی خود می‌شود.

Halide Mark ll یک برنامه عکاسی کاملا جدید آیفون است که فناوری خود را از Halide و Spectre می‌گیرد و آن را با قابلیت‌های جدید خود ترکیب می‌کند. Halide Mark ll شامل یک رابط کاملا جدید است که قابلیت‌های قدرتمند را با حرکات بصری ترکیب می‌کند و بر روی ساده بودن استفاده آن هم تمرکز دارد. علاوه بر آن، استفاده آن برای کسانی که Halide نسخه یک را خریداری کرده‌اند، رایگان می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های اصلی Halide mark ll قابلیت “Coverage” است، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با قابلیت‌های پردازشی اپل عکس بگیرند که شامل “Deep Fusion” و “Smart HDR” است، همچنین اگر می‌خواهید یک عکس RAW پس از پردازش بگیرید. با اینکه دانلود برنامه رایگان است، شما نمی‌توانید از آن بدون اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار (پس از یک هفته استفاده آزمایشی رایگان) یا خرید یکباره ۳۶ دلار استفاده کنید. این دلیل بیش از پیش مخاطبان را از خرید این برنامه منصرف می‌کند.

Photofox — Photo Editor

51 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

کمپانی Lightricks، توسعه دهنده ویرایشگر عکس Enlight با ارائه نسل دوم و پیشرفته‌تر این اپلیکیشن بازگشته است. اگر شما آیفون ۷ یا ۷ پلاس یا بالاتر دارید، این برنامه از طیف گسترده‌ای از نمایشگرها در این تلفن‌ها بهره می‌برد و دارای لیست گسترده‌ای از فیلترهای قابل تنظیم و جلوه‌های ویژه است. نسل دوم Enlight با دو تغییر بزرگ به اپ استور پا گذاشته: اول این که در آن از سیستم ویرایش لایه‌ای برخوردار هستید و نکته مهم‌تر این که برای دانلود اپلیکیشن دیگر ملزم به پرداخت هزینه نخواهید بود. در حال حاضر نسل اول Enlight به عنوان دومین اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۵ از دیدگاه اپ استور قیمتی ۴ دلاری دارد، و همین موضوع باعث شده که بسیاری از کاربران از آن صرف نظر کنند. اما خوشبختانه نسل دوم به طور رایگان منتشر شده تا هیچ بهانه‌ای برای نصب نکردن آن نداشته باشید.

Afterlight

52 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

Afterlight نسخه اصلاح شده برنامه قدیمی با همین نام است و با تعداد زیادی ویژگی برای ویرایش عکس‌های شما از جمله فیلترها، جلوه‌های هنری، متن، ابزار پیشرفته و موارد دیگر ارائه می‌شود. باید برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از ابزار اشتراک تهیه کنید.

Facetune2

53 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

هیچ برنامه‌ای بهتر از Facetune2 برای ویرایش عکس‌های سلفی وجود ندارد. این برنامه در نسخه رایگان خود، با ابزارهایی به شما امکان می‌دهد نواقص صورت خود را رفع کنید، اما بازهم فراتر می‌رود، به شما امکان می‌دهد از ابزارهای ساده برای تغییر شکل و حتی اندازه قسمت‌های صورت خود استفاده کنید. حتی اگر اهل گرفتن عکس‌های سلفی نباشید، باز هم بازی با آن سرگرم کننده است.

Seed DeFlicker

54 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال 2021 (بخش اول)

آیا عاشق فیلمبرداری slow-motion با آیفون خود هستید؟ در مورد آن سلفی‌های عالی حرکت آهسته اپل که در جهان Slofies نامیده می‌شود چطور؟ خوب، دفعه بعد که در حال فیلمبرداری یک حرکت آهسته یا Slofie هستید، ممکن است بخواهید Seed DeFlicker توسط George Edmondson را بارگیری کنید.

اگرچه قیمت گفته شده برای یک برنامه تک منظوره مانند این کمی زیاد به نظر می‌رسد، اما شما می‌توانید در سال‌های آینده در هنگام تماشای ویدئوهای خود از کیفیت آن‌ها لذت ببرید.

حال که با بهترین اپلیکیشن های آیفون در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از خدمات صدور گیفت کارت و خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT