اینستاگرم reels چیست ؟ معرفی

قابلیت جدید اینستاگرم reels چیست ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

اینستاگرم reels چیست ؟ Instagram Reels یک ویژگی کاملاً جدید اینستاگرام است که کاربران می‌توانند کلیپ‌های ویدئویی ۱۵ ثانیه‌ای تنظیم کنند که یک موسیقی را در نمایه کاربر و استوری‌های او نمایش می‌دهد.

قابلیت جدید اینستاگرم reels چیست و نحوه‌ی کار با آن چگونه است؟

مشابه تیک تاک، قابلیت Reels آخرین ویژگی ویدیویی در اینستاگرام است و اکنون در ایالات متحده و ۵۰ کشور دیگر در دسترس است.

Instagram Reels نسخه اختصاصی صفحه For You را دارد:

جدید اینستاگرم reels چیست ؟

Reels را می‌توانید در Instagram Explore Page پیدا کنید. به جای دیدن آن‌ها فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، از حساب‌های پر طرفدار هم خواهید دید.

در حالی که الگوریتم Reels هنوز کامل نشده است، اما شبیه صفحه TikTok برای شما است. به احتمال بالا مانند استوری‌های معمولی اینستاگرام، شما بروز رسانی‌های افرادی را که دنبال می‌کنید خواهید دید.

هنگام پیمایش، ممکن است متوجه شوید برخی از حلقه‌ها دارای برچسب “ویژه” در بالای عنوان هستند.

به نقل از اینستاگرام “اگر حلقه شما در جستوجو قرار بگیرد اعلان دریافت خواهید کرد. حلقه‌های ویژه مجموعه‌ای از حلقه‌های عمومی است که توسط Instagram برای کمک به شما ایجاد شده است.”

نحوه ایجاد حلقه

قابلیت جدید اینستاگرم reels چیست ؟

Reels را در پایین دوربین اینستاگرام انتخاب کنید. ابزار‌های ویرایش خلاقانه را در سمت چپ صفحه خود برای کمک به ایجاد حلقه خود مشاهده خواهید کرد از جمله:

  • صوتی: آهنگی را از کتابخانه موسیقی اینستاگرام جستجو کنید. شما همچنین می‌توانید به سادگی با ضبط صدا از صدای خود استفاده کنید. وقتی یک حلقه را با صدای اصلی به اشتراک می‌گذارید، صدای شما به شما نسبت داده می‌شود و اگر یک حساب عمومی دارید، مردم می‌توانند با انتخاب “استفاده از صدا” در حلقه شما، از صدای شما استفاده کنند.
  • جلوه‌های AR: یکی از جلوه‌های موجود در اینستاگرام را انتخاب کنید تا کلیپ زیبایی ساخته باشید. (مانند فیلترهای صورت)
  • Timer and Countdown: تایمر را تنظیم کنید تا هر یک از کلیپ‌های شما را به صورت خودکار ضبط کند. هنگامی که ضبط را فشار دهید قبل از شروع ضبط برای مدت زمان انتخاب شده یک شمارش معکوس ۳-۲-۱ خواهید دید.
  • سرعت: برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت بخشی از فیلم یا صوت را انتخاب کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید کلیپ‌های هیجان انگیز یا اسلوموشن بسازید.

نحوه استفاده از حلقه‌های اینستاگرام برای تجارت

Instagram Reels راهی جدید برای ایجاد جامعه مخاطبان و رشد دامنه تاثیر گذاری شما در اینستاگرام است. حلقه‌ها، ایجاد روابط واقعی با مشتری شما را آسان می‌کنند و جمعیت فالوور‌هایی که می‌خواهید ایجاد کنید را راحت‌تر می‌کند. حلقه‌ها همچنین روشی سرگرم کننده و جذاب برای به اشتراک گذاشتن قطعه‌های موسیقی با مخاطبان شما هستند.

اگرچه مدت زیادی نیست که حلقه‌ها رو نمایی شدند اما قابلیت‌های آن نشان داده است که برای تجارت‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد.

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می‌توانید از Instagram Reels در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید:

قابلیت جدید اینستاگرم reels چیست

  • محتوایی درست و معتبر برای مخاطبان خود ایجاد کنید. Instagram Reels یک روش سریع و سرگرم کننده برای ایجاد محتوای جذاب و منحصر به فرد و دارای جلوه‌های ویژه است. این یک فرصت خارق العاده برای مشاغل است که می‌توانند جنبه انسانی‌تری از برند خود نشان دهند.
  • محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید. از Reels برای آموزش چیزهای جدید به فالوور‌های خود استفاده کنید. به آن‌ها نشان دهید چگونه راحت‌تر پس انداز می‌کنند، یا اینکه چگونه یک عکس مناسب بگیرند.
  • محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از Reels برای نشان دادن آنچه شما ارائه می‌دهید، نام تجاری و محصولات خود را به جذاب ترین شیوه ممکن به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.

حال که متوجه شدید اینستاگرم reels چیست و نحوه‌ی کار با آن آشنا شدید، اگر به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، می‌توانید برای نقد درآمد ارزی یا شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT